Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Ogólnie - diagnostyka

Wvojtek - 2011-06-20, 16:58
Temat postu: diagnostyka
witam wywala mi błąd 588 "zbyt wysoka oporność zapalnika poduszki powietrznej kierowcy"
co z tym zrobić?? kasowanie nie pomaga, kontrolka zapala się od nowa :(
i jeszcze jedno pytanie. robił ktoś logi statyczne i dynamiczne programem CDIF2??
czy to dobry program??

Wvojtek - 2011-06-20, 17:39

http://wrzucacz.pl/file/2...jjjjjjjjjjj.xls
takie coś mi wyszło. miały być logi grupy 011ale nic nie jest opisane gdzie co i w ogóle. czyżby tem cały CDIF nie nadawał się do logowania vento??

sebastian - 2011-06-20, 18:40

Wvojtek napisał/a:
wywala mi błąd 588 "zbyt wysoka oporność zapalnika poduszki powietrznej kierowcy"
Zobacz, czy siedzi tam poducha, czy jej zaślepka tylko, a w jej miejsce nie wstawiony rezystor. Oraz warto by sprawdzić sterownik od airbagu. Po dzwonie sterownik powinien być założony czysty, bez crash data.

EDIT:

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=154846

Wvojtek - 2011-06-20, 18:52

wszystko jest sprawne na sto procent. ostatnio mi ten błąd wyskoczył ni z tąd ni z owąd......
bradley - 2011-06-20, 19:09

Possible causes:

1. Faulty plug wires or connections from / to Airbag Igniter Driver Side (N95)
2. Wrap Spring bag / back ring with slip ring (F138) faulty
3. Driver's side air bag defect
4. Airbag Control Module (J234) faulty

Possible solutions:

1. Faulty cables or replace plug connectors
2. Check / replace Reset ring with slip ring (F138)
3. Replace driver's side airbag
4. Check / Replace Airbag Control Module (J234)

Wvojtek - 2011-06-20, 19:49

bradley, styki sprawdziłem, poprawiłem i łączą. oporności nie sprawdzałem jedynie. nie chce wymieniać wszystkiego po kolei bo to dość droga zabawa aczkolwiek zależy mi na wyeliminowaniu tej usterki.... doczytałem się że całkiem możliwe że to ta taśma w kierownicy pozwijana jest wadilwa....
a co powiesz na temat tych danych które wkleiłem i programu CDIF2??

bradley - 2011-06-20, 20:17

Wvojtek napisał/a:
a co powiesz na temat tych danych które wkleiłem i programu CDIF2??

Tam tylko obroty silnika sie zgadzaja. Reszta to ciag cyfr bez sensu.

Wvojtek - 2011-06-20, 20:21

bradley, no właśnie a w programie było pokazane ciśnienie doładowania itp... tylko jak to zrobić żeby w tabeli też pokazało :mysli: :mysli:
bradley - 2011-06-20, 20:26

Nie wiem jaki masz kabel bo nie chce zebys go uwalil ale vag com 311, 409 powinien dzialac z kazdym bez problemu.
w jakim formacie to cdif2 zapisuje log? Jesli w csv to wrzuc to na strone http://vaglog.rtnet.pl/

Wvojtek - 2011-06-20, 20:30

w formacie xls. kabel ma kolega z całym interfejsem i org. programem. ma kilka kabli. obd2 jakiś uniwersalny i jakiś do stroboskopu czy czegoś. gość kupił to w sklepie i ma w pełni oryginalne oprogramowanie.
edit: ogólnie to coś takiego: http://allegro.pl/cdif2-m...1656921582.html

bradley - 2011-06-20, 20:37

Nigdy nie bawilem sie tym programem. Do grupy VAG jest vagcom/vcds i to sie sprawdza ;)
Wvojtek - 2011-06-20, 20:40

bradley, no nic pozostaje mi kupić kabel albo jechać do speca i porobić logi....
a powiedz mi po logach statycznych i dynamicznych można określić mniej więcej kondycje silnika?? czy turbo nie zdycha czy pompa wtryskowa daje rade itp??
i jakie logi robić dynamicznie?? 003, 008, 010, 011 tak??

sebastian - 2011-06-20, 21:11

Logi prawdę Ci całą powiedzą:
-czy Ci turbo domaga, czy nie domaga, czy przeładowuje, czy nie doładowuje, czy przepływka jest w pełni sprawna, EGRy, N75 i wiele wiele innych. Prawdę powiedziawszy, gdy coś się dzieje, to najpierw komp i od zrobienia logów się zaczyna, wtedy wszystko dokładnie widać, co gdzie jakie parametry ma.

Wvojtek - 2011-06-21, 02:50

dzięki panowie za podpowiedzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group