Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Diesel - Dziwny dźwięk z kostki obok filtru paliwa!!!!!!

lukasz3k007 - 2011-08-01, 08:48
Temat postu: Dziwny dźwięk z kostki obok filtru paliwa!!!!!!
Witam serdecznie! Ostatnio zauważyłem, iż w Venciaku po przekręceniu kluczyka w stacyjce słyszę jakiś dziwny dźwięk dobiegający od strony filtru paliwa. Po głębszym wysłachaniu doszłem do tego że dżwiek ten dochodzi z jakiejs kostki obok filtru paliwa do której dochodzą wężyki niebieski i czerwony. Dźwięk polega na szybkim stukaniu z tej kostki. Powiecie mi czy to normlane? A jeżeli nie to czego jest to przyczyna i co może ona spowodować. Jednocześnie zaznacze iż auto od pewnego czasu zaczęło mi wiecej palić????? Pomocy
lukasz3k007 - 2011-08-01, 09:07

ggrgg
lukasz3k007 - 2011-08-01, 09:58

;;;;
lukasz17 - 2011-08-01, 10:19

jest to zawor n75 byc moze sie juz konczy... ale w wielu przypadkach lubi pykac a auto jezdzi normalnie
lukasz3k007 - 2011-08-01, 10:41

zdjecie na linku : http://s1.img.pl/v/71707/vento.jpg
bradley - 2011-08-01, 10:49

lukasz3k007 napisał/a:
zdjecie na linku : http://s1.img.pl/v/71707/vento.jpg

O, moj silnik.

Jak auto jezdzi normalnie to sie nie przejmuj cykaniem. Jednym cyka, drugim nie. Spalania upatruj w czym innym.

lukasz3k007 - 2011-08-01, 10:54

Ale czy to powoduje że auto może więcej palić?? Czy droga jest wymiana ? I czy samemu możne sobie z tym poradzić? Na co wogóle ma ten zawór wpływ?
lukasz17 - 2011-08-01, 11:15

nie ma wplywu na spalanie, koszt n75 to cos kolo 150zl chyba, spokojnie samemu wymienisz nic trudnego. reguluje cisnienie doladowania turbiny
lukasz3k007 - 2011-08-01, 12:00

A czy w jakiś sposób można ten zaworek oczyścić ? Czytając niektórych opinie to tak robią, ale boję się to dotknąć aby czegoś nie rozlegulować! Co wy na to?
A propo spalania jeszcze jakiś tydzien temu spalał mi około 5 litrów na 100 km a teraz wychodzi mi około 6.5. Czym może to być spowodowane taką nagłą róznicą?

bradley - 2011-08-01, 12:33

Po co go czyscic skoro dziala. To elektrozawor i on cyka z rozna czestotliwoscia jak pracuje.
lukasz17 - 2011-08-01, 14:23

lukasz3k007 napisał/a:
A propo spalania jeszcze jakiś tydzien temu spalał mi około 5 litrów na 100 km a teraz wychodzi mi około 6.5. Czym może to być spowodowane taką nagłą róznicą?

sprawdz wezyki przelewowe moze ktorys pekl i ropa sie leje

a co do zaworka to tak jak bradley, mowi jezeli normalnie jezdzi to po co sie go czepiac

lukasz3k007 - 2011-08-01, 15:11

a gdzie te wężyki przelewowe bo jestem kompletnym laikiem w tym temacie
bradley - 2011-08-01, 16:45

Jedyne wezyki gumowo/szmaciane ktore lacza jeden wtrysk z drugim.
lukasz3k007 - 2011-08-01, 19:00

ok sprawdzę, a w razie czego ma ktos inne pomysły?
jerry - 2011-08-02, 18:14

noga z gazu ;)
lukasz3k007 - 2011-08-04, 10:14

Jeżdże do 2 tys obrrotów i nie sądzę abym miał cięzką nogę. Tak sobie myśle może jakość paliwa ma duży wpływ a na stacjach benzynowych róznie bywa. Dzisiaj powszechnie panuje opinie kryzysowa także może też na czyms oszczędzają ?? ?
bradley - 2011-08-04, 22:00

lukasz3k007 napisał/a:
Jeżdże do 2 tys obrrotów

Biedne sprzeglo i korbowody.

lukasz17 - 2011-08-05, 09:02

lukasz3k007 napisał/a:
Tak sobie myśle może jakość paliwa ma duży wpływ a na stacjach benzynowych róznie bywa. Dzisiaj powszechnie panuje opinie kryzysowa także może też na czyms oszczędzają ?

watpie zeby to byla wina plaiwa ja zaly czas jezdze normalnie a nie ledwo rujsze i nastepny bieg tylko do 3 tys i dopeiro zmiana ale i tak wychodzi mi jakies 5L/100km wiec nie wiem p oco oszczedzac;P


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group