Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Diesel - Analiza spalin

szyszekCK - 2011-09-20, 21:42
Temat postu: Analiza spalin
Czy dzieki analizie spalin jest mozliwosc ustawienia idealnej dawki paliwa?
bradley - 2011-09-21, 16:48

szyszekCK, w dieslu nie.
Jedyne co w dieslu jest sprawdzane na analizatorze to pomiar zadymienia.

szyszekCK - 2011-09-21, 17:18

To w jaki sposob mozna ustawic dawke paliwa tak zeby byla odpowiednia? Ktoregos pieknego dnia mnie podkusilo zeby pobawic sie ta magiczna srubka i nie wiem czy za duzo nie cofnalem dawki i nie jest za mala i nie mam pewnosci czy przede mna nikt sie nia nie bawil. Chcialbym ja ustawic najodpowiedniej ale nie mam pojecia jak tego dokonac :) z gory dzieki za wszelkie pomysly ktore moga pomoc
bradley - 2011-09-21, 21:18

Tak na oko to na 3 biegu z butem w podloge powinien leciutko podkapcac. Wtedy dawka jest optymalna ;)
szyszekCK - 2011-09-21, 23:12

I przy jakiej mniej wiecej predkosci i ja nadal mam katalizator wiec moze byc roznie z tym kopceniem. Teoretycznie na 5 biegu przy 40km/h i pedalem w podlodze powinien kopcic baardzo a mój nawet dymka nie pusci.
bradley - 2011-09-22, 08:29

szyszekCK napisał/a:
Teoretycznie na 5 biegu przy 40km/h

To sprzeglo spalisz i korbowody w dupe dostaja.

3 bieg okolice 2tys obrotow i wyzej, pewnie nie masz obrotomierza.

szyszekCK - 2011-09-22, 12:24

i tu Cie zaskocze bo mam obrotomierz :) to dzisiaj sprawdze. Dawke sie zwieksza wkrecajac srubke, prawda?
bradley - 2011-09-22, 14:58

Krecisz w prawo to zwiekszasz, czyli wkrecasz. Pamietaj, ze juz 1/4 obrotu daje zauwazalne efekty.

Jak jezdzi to po co kombinowac. To nawet dobrze, ze nie kopci, tez bym nie chcial zeby mi nie kopcil no ale maly IC i mala turbina to tak jest

szyszekCK - 2011-09-22, 16:32

ja nie chce zeby kopcil ale zeby mial dawke taka jak powinien i ani za duza ani za mala. A mam plombe na tej srubce ale jak dokrece ja do nakretki kontrujacej to wolne obroty sa ponad 1tys. Ale w takim wypadku po cos ta plomba jest. Chyba ze to ma byc tak ze ma byc dokrecona do plomby a zmniejszone wolne obroty?
bradley - 2011-09-22, 17:39

Jesli zwiekszasz dawke paliwa to automatycznie rosna wolne obroty. Tam na tej srubie masz kontre na klucz oczkowy. Jedna luzujesz, druga krecisz.
Co i jak masz tu: http://forum.vwgolf.pl/vi...p?f=14&t=101123

szyszekCK - 2011-09-22, 18:14

tak to wiem ale mam taka plombe na srubie na gwincie. Taka metalowa obejme. Wieczorem zdjecie wrzuce to pokaze o co chodzi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group