|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Benzyna - vento 2.0i przy ilu obrotach odcina oraz dziwny odgłos w skr
dadus_88 - 2011-09-24, 20:22 Temat postu: vento 2.0i przy ilu obrotach odcina oraz dziwny odgłos w skr witam mam pytanie zwykła dwulitrówka wersja gt przy ilu odcina poniewaz umnie wydaje sie ze nisko ok5000-5200obr a drugie pytanie na biegu gdy puszcze gaz skrzynia wydaje dzwiek jak by jakis tryb ocos sie tarł co moze byc przyczyna prosze o odpowiedz
markus - 2011-09-24, 21:32
Cytat: | na biegu gdy puszcze gaz skrzynia wydaje dzwiek |
pewnie łożysko w skrzyni się kończy
Przemek - 2011-09-24, 21:41
powinien odcinać coś koło 6 z kawałkiem. miałem podobną sytuację z odcięciem zapłonu przez pewien czas ale przeszło i samochód chodził normalnie.
slaw71 - 2011-09-24, 21:53
ventylek86 napisał/a: | powinien odcinać coś koło 6 z kawałkiem |
to prawie tak jak u mnie
bradley - 2011-09-24, 21:56
dadus_88, jezdzisz teraz w trybie awaryjnym.
Sprawdz ustawienie zaplonu (przez okienko w skrzyni). Jesli to 2.0 to ADY albo AGG to mozna podpiac komputer i sprawdzic w ktorej grupie (nie pamietam ktora chyba 004) korekcje zadana i aktualna czujnika halla.
Akurat w drugim vento byl przestawiony zaplon i trzeba bylo aparat zaplonowy przestawic zeby korekcja halla byla prawidlowa i odcinal jak nalezy
Przemek - 2011-09-25, 07:47
slaw71 napisał/a: | ventylek86 napisał/a:
powinien odcinać coś koło 6 z kawałkiem
to prawie tak jak u mnie |
no napewno
dadus_88 - 2011-09-25, 11:44 Temat postu: pytanie jestem obecnie w nl a tu niema zabardzo kto mi sprawdzic ile moge zrobic na tym trybie awaryjnym cos sie moze stac?????
bradley - 2011-09-25, 21:54
Nic sie nei dzieje oprocz tego ze odcina wczesniej. I chyba ma inne mapy zaplonu i dawek paliwa wiec pewnie nei ma tych 115KM
dadus_88 - 2011-09-26, 16:53 Temat postu: odp no to sie zgodze ze troche słabawe jest ale mam nadzieje ze jakos dojade do pl dzieki wielkie panowie pozdrawiam
dadus_88 - 2011-12-30, 00:05
witam skrzynie ogarnolem cos tam sie odnitowalo ale dorwalem od golfa gti z niemiec i chodzi jak nalezy ale z tymi obrotami niewiem co sie stalo czy mozliwe ze ktos zalozyl jakas blokade 5tys obrotów i odcina?aparat zaplonowy wymieniony i dalej tak samo jak ktos mogl by mi cos podpowiedziec z góry dzięki
bradley - 2011-12-30, 00:18
dadus_88, podlacz vaga, wejdz w grupe silnikowa i blok nie pamietam ktory 002, 003, 004 cos kolo tego. Tam bedziesz mial pole "hall sender" i tam powinienes miec wartosc zgodna z chmurka (jak sie najedzie kursorem myszki na pole to wyskakuje chmurka/okienko).
Dlatego odcina na 5tys bo masz przestawiony zaplon. Bedziesz musial krecic aparatem zaplonowym do momentu az w hall senderze bedzie odpowiednia wartosc.
pablomed - 2011-12-30, 17:35
dadus_88, jeśli nie masz kasy na diagnozę: możesz spróbowac wymienić czujnik halla w aparacie zapłonowym, ponieważ w Twoim silniku ADY to jest najczęstsza przyczyna tego objawu, przy założeniu że nikt niepotrzebnie nie kręcił wczesniej aparatem zapłonowym lub nie skichał ustawienia rozrządu. Tylko że dobry czujnik halla jest drogi, w PL ponad 150zeta. Więc jest tez opcja poszukania tam gdzieś na szrocie całego aparatu zapłonowego ( w PL 100-120 zeta) , ale ma być o tych samych numerach od 1.8 czy 2.0 2E nie podejdzie
dadus_88 - 2011-12-30, 19:48
a wiec tak aparat wymienilem kupilem na alegro za 8dych od golfa gti taki sam jak mój na wyglad znajomy co mi go troche remontowal (chodzi o vento)wsadzil i odpala na dotyk co dziwne kostka co wchodzi w bok aparatu zapomnielismy wsadzic on odpalił dzis jak patrzylem to samo odlaczylem czujnik polozenia walu on chodzi wiec niewiem co jest grane po prostu magia
pablomed - 2011-12-31, 20:15
Sądze że nie odłączyliście czujnika wału bo nie mógłby zapalić, może coś na skrzyni impulsator albo wsteczny
|
|