|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Gaz/Benzyna - uciekajacy plyn
tedi - 2011-10-30, 19:59 Temat postu: uciekajacy plyn witam panowie niedowno kupilem venciaka i zauwazylem ze ze zbiorniczka wyrownojucego znika mi plyn nic nie ciknie pod glowica sucho w oleju nic nie ma wszystko wyglada ok a plyn znika moze ktos z czymstakim sie spotkal pozdro,,,,,,,,,,
szewcio123 - 2011-10-30, 20:15
Kolego pewnie cieknie ci z trójników bądz z króćców przy glowicy, przerabaiałem ten sam problem ponad tydzien. Kiedy w jednym miejscu uszczelniłem, ciekło pozniej w kolejnym. W końcu wszystko uszczelniłem jak należy i jest ok zobacz pod samochodem w którym miejcu bedzie wyciek.
speedy gonzales - 2011-10-30, 20:35
U mnie był podobny problem- od jakiegoś czasu ubywało mi płynu, jednak nigdzie nie było śladów wycieku. Dywaniki suche, więc z nagrzewnicy nie cieknie, objawów wywalonej uszczelki pod głowicą brak...
Aż w końcu któregoś razu po przegonieniu Venciaka obwodnicą chmura pary poszła spod maski i znalazłem miejsce wycieku- plastikowy króciec zaraz przy silniku. Od gorącego silnika woda wyparowywała momentalnie, dlatego nie było widać śladów wycieków.
Czasem jednak można zauważyć taki biało- zielony osad- to znak, ze w tym miejscu ucieka płyn chłodniczy.
Tak więc, tak jak kolega wyżej, polecam sprawdzić wszystkie króćce. Jeśli posiadasz gaz, sprawdź też te prowadzące płyn do parownika- tam też często spotykałem się z wyciekami.
pawel39106 - 2011-10-31, 10:25
Obejrzyj pompę wody.
tedi - 2011-10-31, 18:04
dzieki panowie popatrzymy pozdrooooooooo
Witek84r - 2011-11-15, 19:13
A jak spod parownika wycieka płyn można to jakoś samemu naprawić ? jakoś uszczelnić ? Czy lepiej jechać do stacji gdzie zajmują się gazem i niech temu jakoś zaradzą
Paweł J. - 2011-11-15, 19:58
Zalezy skąd Ci cieknie, jak z samego parownika to nie wiem, ale jak z kolanka to licz sie z tym że w kazdej chwili sie urwie, ja tak mialem, na szczescie pekło pod domem.....kupa dymu, ale do garazu wjechałem.
kolanka sa dostepne na allegro, chyba że membrany juz niedomagaja lub mają nalatane te 70-80 tys km to lepiej zregenerowac cały reduktor lub dac nowy.
pablomed - 2011-11-16, 22:53
tedi, mała uwaga, najczęściej w autach zagazowanych przyczyną takiego niejasnego uciekania płynu sa beznadziejnej jakości węże do podgrzewania reduktora. Czasami są tak spękane że na zimnym silniku widać na ich całej długości drobne kropelki płynu. Więc jeśli coś takiego zauważysz to zmieniając absolutnie nie kupuj weży na których jest napisane Wolbrom coś tam - te są tragiczne i starczają na 2 lata maks. Kup węże np włoskie firmy Semperit, starczą na dlugo, tyle że są droższe około 35-40 zeta za metr - ale warto
vst93 - 2011-11-18, 02:12
Mi też ubywało i nigdzie żadnych przecieków aż któregoś dnia płyn poszedł na podłogę. Sprawdź czy szyby Ci zanadto nie parują- nagrzewnica atakuje znienacka
JacQ - 2011-11-25, 11:00
Wczoraj zdiagnozowałem walniętą pompe wody i to przez przypadek po podniesieniu autka przy wymianie opon wahacz z prawej strony byl mokry, wsadzam łeb a tam płyn ocieka po pompie wspomy i wali podczas jazdy na wahacz, w ciagu doby okolo 100ml plynu ucieka, w przyszlym tygodniu wymieniam pompe a korzystajac z okazji rozrzad.
|
|