| 
				
					| 
							
								|  | Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento
 |  |  Benzyna - pomocy!jaki gaz do vento 2.0 ?moze cos poradzicie
 
 dadus_88 - 2011-12-27, 22:40
 Temat postu: pomocy!jaki gaz do vento 2.0 ?moze cos poradzicie
 witam zamierzam zakladac instalacje lpg mam silnik 2.0 prosze o podpowiedz na jakiej bedzie najlepiej i niebedzie strzalów:)z góry dzieki
 Paweł J. - 2011-12-28, 07:51
 
 Jak się chcesz bawic na bogato to ładuj sekwencję, np
 
 Stag-4
 Wtryskiwacze Hana
 reduktor Zavoli-N
 dobry filtr FL np FL-02
 
 W przypadku sekwencji, szukaj zakładu, który ściąga kolektor do nawiertu. Dobrze wczesniej widziec jakie instalki wypuszczaja i jak to jest wykonane, długości węzyków itp.
 
 Jak chcesz taniej to załóż instalkę 2-giej generacji, chodź sa tu różne opinie z racji tego że 2E ma przepływomierz klapkowy i dwupunktowy wtrysk paliwa, ale da się to ogarnąć. W tym przypadku większe znaczenie ma raczej wiedza gaziarza niż dobranie komponentów, dasz staga, brc czy lovato itd i jakos to bedzie latało, potrzebny jest tylko  człowiek, który nie zmuli auta i w tedy nie bedziesz musiał zrzucać po jakims czasie głowicy do regeneracji.
 dadus_88 - 2011-12-29, 16:37
 
 dzieki wielkie bylem dzisiaj u dwóch gaziarzy jeden zakladal mojemu znajomemu juź 4 instalacje i nie narzeka zaklada gaz od 15lat wiec pojecie ma i radzil mi tez sekwencje za 2100zl a zwykly gaz na pelen wtrysk za 1600 ale nie polecal  tego a drugi gaziarz powiedzial ze to stary silnik z lat 90 i tu sekwencja niewejdzie tylko gaz na wtrysk za 1800zl wiec chyba niema wogule pojecia na temat gazu a gdzie o jego montazu
 pablomed - 2011-12-29, 19:56
 
 dadus_88, dowiedz się najpierw jaki masz typ silnika, Jeśli nowszy ADY czy AGG to się nie zastanawiaj  - tylko sekwencja.
 Jeśli starszy 2E (93-94 rok) to nie wszystkie zalety sekwencji będą wykorzystane z tego powodu że to jest silnik z wtryskiem niesekewncyjnym, czyli wszystkie 4 wtryskiwacze działają jednocześni - tzw full grupa. I tak samo będą podawać LPG zawory gazowe.  Za to pozostają inne zalety czyli brak miksera - zwężki w dolocie osłabiającej silnik i zminimalizowane ryzyko wystrzałów.
 Czasem pojawiają się w 2E tudności z regulacją wolncyh obrotów na LPG - więc dużo zalezy od dobrego gazownika.
 Cena 2100 jest oczywiście zachęcająca, ale musisz wpierw dowiedzieć się o komponenty jakie zakładają - a szczególnie markę listwy wtryskowej, bo to jest element podstawowy i jak założą dziadostwo to co rok będziesz zmieniał, co chwilę kalibrował itd. i wydasz zaoszczędzoną na paliwie kasę na gazowników.
 dadus_88 - 2011-12-29, 21:10
 
 to po czym poznam jaki mam silnik?rok prod to 95 kwiecien ?
 bradley - 2011-12-29, 21:14
 
 Na glowicy masz wytloczony symbol silnika. Kolo 1 swiecy liczac od rozrzadu.
 dadus_88 - 2011-12-29, 21:43
 
 jutro rano dokladnie sprawdze ale w bagazniku na tej fabrycznej kartce pisze ADY
 bradley - 2011-12-29, 21:51
 
 To jak ADY to masz 2.0 na wielopunkcie. Brat ma takie samo i zmaga sie z druciarska instalacja 2gen przerobionej przez druciarzy na 1
   pablomed - 2011-12-29, 22:20
 
 dadus_88, ADY to już ten nowszy wtrysk sekwencyjny,  marki SIMOS,  więc napewno instalacja sekwencyjna. SIlniki te chodzą też na starszej II generacji czy też na blosie, ale niema najmniejszego sensu się w to pakować bo ceny sekwencji nie są już zaporowe.
 dadus_88 - 2011-12-30, 11:27
 
 a nr silnika to 048 103 373
 pablomed - 2011-12-30, 17:30
 
 to jest numer głowicy nie silnika, na ten numer nie patrz nie jest specyficzny dla typu silnika, symbol ADY mówi wszystko co potrzeba.
 
 |  |