|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Pozostałe - Wycieraczki
szyszekCK - 2012-01-23, 00:23 Temat postu: Wycieraczki Czy standardowo jest tak ze jak sie włączy czasowe dzialanie wycieraczek to przerwa miedzy machnieciem jest ok 7 sekund i jak sie je szybko wyłączy i włączy to czas miedzy kazdym machnieciem wycieraczka skraca sie dwukrotnie (ok. 4 sekund) i jeszcze raz sie tak zrobi to chodzi prawie płynnie (przerwa ok. 1 sekundy)? Potem po wylączeniu i po chwili włączeniu na czasowe dziala znowu normalnie(7 sekund)
Piotr_Goldap - 2012-01-23, 01:29
Tak .Ta opcja jest,,programowalna".Było gdzieś na forum
czarnysauber - 2012-01-23, 01:52
http://www.vwvento.org/wycieraczki.htm
szyszekCK - 2012-01-23, 09:19
Dzięki koledzy, zaczynam zauwazac ze te nasze samochody to nie jest taka zacofana produkcja
michascz - 2012-01-23, 09:48
szyszekCK: generalnie nie jestem mechanikiem ale nasze autka da się naprawić za pomocą podstawowych narzędzi i pokazują jak się psują, a zaawansowanie technicznym nie odbiegają od nowych aut, które mają za dużo dupereli i co chwila stoją na serwisie.
szyszekCK - 2012-01-25, 01:03
Niezawodny ale za to nowoczesny taki jest prawdziwy samochod
MaxS - 2012-01-25, 08:54
U mnie chyba tego nie ma... ciągle jest taki sam odstęp czasu...
sebastian - 2012-01-25, 17:25
Włączasz, wyłączasz - czekasz, jaki czas cię interesuje, następnie ponownie włączasz i masz swój ustawiony czas. Jak szybko włączysz i wyłączysz, to będą szybko machać. A jak zaczekasz chwilkę, to odstęp się proporcjonalnie wydłuży. Generalnie fajna to sprawa, ale jeszcze jak się ma czujnik deszczu to już w ogóle bajeczka. Mi ciężko było się przyzwyczaić na początku - myślałem, że mam popsute wycieraczki, ale po jakimś czasie przyzwyczaiłem się do tego i teraz to sobie bym nie wyobrażał jazdy bez tego udogodnienia
Paweł J. - 2012-01-25, 18:01
sebastian napisał/a: | Włączasz, wyłączasz |