|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Bąble na nadkolu co robić???
tomok7 - 2012-02-22, 19:31 Temat postu: Bąble na nadkolu co robić??? Witam , na moim venciaku zaczeły pojawiać się bąble pod którą na pewno rodzi się rdza.Od czego zacząć mam ,chcę przede wszystkim sam to załatwić...
szlifowanie+brunox+podkład+spray czy to wystarczy ?
http://imageshack.us/phot...4/p2220329.jpg/
krzeszak - 2012-02-22, 19:38
tomok7 napisał/a: | szlifowanie+brunox+podkład+spray czy to wystarczy |
boje się ze bez spawania się nie obędzie ... wygląda to naprawdę złe ruda wylazła strasznie daleko pod nią mogą być dziury
kuban21 - 2012-02-22, 19:53
myślę że obejdzie się bez spawania, no ale chyba jedyny sposób żeby to sprawdzić to wyczyścić tą rdzę.
tomok7 - 2012-02-22, 20:02
Wyczyszczę tylko to będzie tak wyglądało że oj... Na razie mam mały problem z kasą, najlepiej by było wyczyścić i robić od razu
Paweł J. - 2012-02-22, 20:10
Jak bym to osobiście okleił i wypiaskował. Papierem ściernym wżerów niedoczyścisz. A szlifierką można się zagalopować i szkód narobić. Tam juz pewnie będą dziury,ale jak dobrze pamietam od bagażnika jak dobrze sięgniesz to dostaniesz ręka do tego miejsca od środka-także powinno się to obrobić z dwóch stron. Od srodka wystarczy że to dobrze wyczyścisz i wystarczy że olejem zalejesz o bedzie git. A na zewnątrz czyszczenie do gołej i dobry podkład.
kuban21 - 2012-02-22, 20:26
koszt tej naprawy nie będzie wysoki.
krzeszak - 2012-02-22, 20:57
jeżeli pod bąblami są dziury(a na 90% są) a chcemy to zrobić w miarę dobrze to bez spawania się nie obędzie w innym wypadku bez względu czy wypiaskujemy czy wyszlifujemy po naniesieniu szpachly za rok mamy to samo zjawisku ... wiec trzeba zadać sobie pytanie co lepsze trochę zaoszczędzić i wracać do tematu ...czy zrobić raz a dobrze ?
kuban21 - 2012-02-22, 21:01
reperaturka błotnika kosztuje 60zł więc nie jest to duży koszt.
Paweł J. - 2012-02-22, 21:12
krzeszak, ale żeby spawać to tak czy siak trzeba to miejsce oczyścić. i to bardzo dobrze, gdyz tam jest łączenie blach i niech zostanie chodź gram rudej miedzy blachami-to szybko na nowo wylezie.
lukasz17 - 2012-02-22, 23:26
raczej nie bedzie dziury...wyczysc to szlifierka z papierem tylko delikatnie nanies brunoxa i z 2 dni niech posiedzi pozniej przetrzyj to i dobry podklad i nie wiem czy zamalujesz to dobrana farba w spreyu czy popstostu jakas srebrna farba, najtanszy chyba koszt
krzeszak - 2012-02-23, 14:01
Paweł J. napisał/a: | krzeszak, ale żeby spawać to tak czy siak trzeba to miejsce oczyścić. |
no o tym nawet nie wspomniałem bo to rzecz oczywista... raczej ...żeby spawać trzema mieć do czego ,do próchna nie pospawasz ... wiec trzeba wyciąć, zaczyscic, powiększyć dziurke (w zależności od konieczności) tak by było do czego spawać
lukasz17 - 2012-02-23, 19:37
ale skoro kolega chce to zrobic tanim kosztem narazie wiec radzilbym szczyscic brunoxem zaciagnac i zamalowac jakims hameraidem:D jak narazie trzymalo by sie bo jak to rozdlubie i zacznie spawac to caly element bedzie trzeba malowac
krzeszak - 2012-02-23, 20:03
lukasz17 napisał/a: | kolega chce to zrobic tanim kosztem narazie wiec radzilbym szczyscic brunoxem zaciagnac i zamalowac jakims hameraidem |
wszystko ok tylko nie Hameraidem bo szkoda roboty po tej farbie wylazi ruda szybciej jak norma przewiduje
lukasz17 - 2012-02-23, 20:31
krzeszak napisał/a: | wszystko ok tylko nie Hameraidem bo szkoda roboty po tej farbie wylazi ruda szybciej jak norma przewiduje |
a tego to nie wiem takimi farbami nie maluje:D tylko wiem ze dziadek brame malowal jka byla pordzewiala:D
zB3ig - 2012-02-23, 20:44
koledzy a jak mam niewielkiego parcha koło klamki tylnej to jaka jest kolej działania? zedrzeć to miejsce papierem do zdrowej blacy podkład dać taki zwykły czerwony do blachy, na to szpachla, podkład pod lakieri i lakier w sprayu ! Bo mam ze dwa takie małe ogniska rudej a nie ogarniam tematu bo nigdy z blacharką doczynienia nie miałem
lukasz17 - 2012-02-23, 20:53
możesz tak zrobic ale możesz dodatkowo zastosowac brunoxa,
zB3ig - 2012-02-23, 21:26
co to za środek? do czegoto?
lukasz17 - 2012-02-23, 21:31
wchodzi w reakcje z rdza i moze troche powstrzymuje wychodzenie jej
kuban21 - 2012-02-24, 13:26
zB3ig napisał/a: | koledzy a jak mam niewielkiego parcha koło klamki tylnej to jaka jest kolej działania? zedrzeć to miejsce papierem do zdrowej blacy podkład dać taki zwykły czerwony do blachy, na to szpachla, podkład pod lakieri i lakier w sprayu ! Bo mam ze dwa takie małe ogniska rudej a nie ogarniam tematu bo nigdy z blacharką doczynienia nie miałem |
słyszałem żeby nie dawać szpachli na czerwoną farbe atykorozyjną
lukasz17 - 2012-02-24, 17:15
najlepiej dac podklad epoksydowy i dopieor na to szpachle
grzesiek88 - 2012-02-28, 08:58
Sprzedaj samochód.......
zB3ig - 2012-02-28, 17:42
przez dwa parchy przy klamce??, ludzie bez progów jeżdżą i żyją
hrubek18 - 2012-02-28, 18:25
zB3ig napisał/a: | ludzie bez progów jeżdżą i żyją |
albo z pordzewiałymi drzwiami
zB3ig - 2012-02-28, 18:53
takie życie, autka nasze swoje lata mają i żeby znaleźć budę bez oznak korozji jest niemożliwe (wyjątek potwierdzający regułę Paweł J. )
hrubek18 - 2012-02-28, 19:13
moja buda zaraz będzie miała 18lat wiec ma prawo rdzewieć a w dodatku nie mamy ocynku
zB3ig - 2012-02-28, 20:03
a do którego roku była ta blacha galwanizowana, czy jak jej tam, w naszych wentkach
krzeszak - 2012-02-28, 20:20
zB3ig napisał/a: | a do którego roku była ta blacha galwanizowana, czy jak jej tam, w naszych wentkach |
żaden rocznik vento ani golfa III nie był w ocynku ... w ocynku były i są audi
lukasz17 - 2012-03-03, 11:30
i tutaj mozna sie zdziwic czytalem na forum golfa jakis temat i wersje golfa gti co szly na wlochy byly w ocynku...
hrubek18 - 2012-03-03, 14:18
lukasz17 napisał/a: | wersje golfa gti co szly na wlochy byly w ocynku... |
mój sąsiad ma golfa III USA i też jest w ocynku
|
|