Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Ogólnie - zawieszenie przód mega problem :(

krzys9262 - 2012-04-06, 08:40
Temat postu: zawieszenie przód mega problem :(
witajcie, problem polega na tym że: zaczeła strasznie bić kierownica,na wstecznym jest masakra robi prawie po pół obrotu :mur: strasznie zaczeło ściągać na prawo, a do tego jeszcze na dołkach i gdy puszcze na luz strasznie coś puka,dodam że wymieniłem wszystko prawie co sie dało tzn sworznie zwrotnic,końcówki kierownicze,stabilazatory,wyważyłem koła,byłem na szarpakach i gumy ok.... już nie wiem co mam robić, autem nie było uderzone nigdy, stało sie to z dnia na dzień i już opadają mi ręce:( czy to może być wina przegubów? Chłopaki pomózcie :( :( pozdrawiam.
kwazi30 - 2012-04-06, 09:58

stawiał bym na przegłub u mnie kierownice z rąk wyrywało a nic nie było słychać
kwazi30 - 2012-04-06, 10:11

a może tarcze krzywe
krzeszak - 2012-04-06, 10:13

przegub jak jest w rozsypce to na skręconych kolach gruchocze i to wyraźnie słychać , sprawdź to podczas ruszania najpierw na max w lewo ruszyć potem na max w prawo i ruszyć wątpię żeby dwa na raz sie rozsypały
Danielos - 2012-04-06, 10:37

też myśle że to przegub, może ten wewnętrzny w skrzyni,jak na szarpakach nic nie wykazało to na przeguby bym sie nastawiał...
kwazi30 - 2012-04-06, 10:41

wewnętrzny raczej nie siada prędzej zewnętrzny ale i tego nie można wyklucz
KondziorR - 2012-04-06, 10:42

Wątpię, żeby przegub powodował wychył kierownicy o prawie pół obrotu, sprawdź czy tarcz nie pokrzywiłeś, chwile Ci to zajmie a już będziesz miał coś do odhaczenia. Powodzenia ;)
krzeszak - 2012-04-06, 10:53

kwazi30 napisał/a:
może tarcze krzywe

tarcze jak krzywe to przy hamowaniu jest masakra raczej... :mysli:
po tych rzeźbach z zawieszeniem ustawiałeś zbieżność ??

Danielos - 2012-04-06, 10:53

dziwne te objawy... łożysko na którym opiera się amor,sam amor pęknięty może być - zobacz jeszcze to i odhaczaj będziemy myśleć dalej ;)
krzys9262 - 2012-04-06, 12:39

podczas hamowania to tak jak by lekko ustawało to trzesienie wiec to raczej nie tarcze... co zauwarzyłem ,miałem rozkrecony przegub wewnetrzny :mur: skreciłem go i wraz to samo,a juz miałem nadzieje ze to bedzie to... bo akurat z prawej strony był luzny...zbiezność była robiona zaraz po wymianie końcówek,a na skręconych kołach nic nie słychać,zadnego pukania, sprawdze jeszcze te amory może to one... mi już rece opadaja..eh :(
chopin87 - 2012-04-06, 12:49

ja tez mam bicie na kierownicy w sluzbowym aucie. jak podnioslem auto i krecilem kolem to w pewnym momencie bylo widac szarpniecie skrzyni. przyczyna? na pewno przegub wewnetrzny i prawdopodobnie brakuje jednej kulki. w golfie II mialem tak ze przy dodawaniu gazu bylo slychac pukanie a w sluzbowym zero efektow dzwiekowych.
kwazi30 - 2012-04-06, 14:18

koledzy a może łożysko się sypie luzu nie ma a może się zaciera albo mieli

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group