| 
				
					| 
							
								|  | Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento
 |  |  Benzyna - brak kontrolek, nie pali
 
 pawel66600 - 2012-04-29, 20:03
 Temat postu: brak kontrolek, nie pali
 Witam, mam problem z moim VW Vento 1.8 AAM 1994 rok, otóż czasami po przekręceniu kluczyka w zapłon nie ma kontrolek rozrusznik kręci ale nie odpala , nawiew działa, radio też, postojówki również, podczas jazdy zgasł dwa razy, czasem jest tak że jak nie ma kontrolek wystarczy wyjęcie i włożenie kluczyka, a nie raz to się można godzinę bawić i nic to nie da. Wydaje mi się że to fabryczny alarm się zawiesza i poprostu uniemożliwia odpalenia samochodu, dodam że nie słychać dźwięku pompki paliwa, stawiam albo na fabryczny alarm albo kostkę stacyjki, a według was co to może być? Z góry dziękuję za odpowiedz
   wally44 - 2012-04-29, 20:56
 
 99.99% to wina kostki wymien i bedzie ok. Znam z doswiadczenia
 hose - 2012-04-29, 21:04
 
 
  	  | wally44 napisał/a: |  	  | 99.99% to wina kostki wymien i bedzie ok. Znam z doswiadczenia | 
 
 00,01%
  Fabryczny alarm. A szyber lub szybki jeśli elektryczne działają? (w przypadku kostki nie powinny) U mnie problemem była centralka a nie kostka. Puściły luty na przekaźniku. Znajduje się za włącznikiem świateł.
 pawel66600 - 2012-04-29, 21:18
 
 szybru i ele szyb nie mam
  a np jak nie chciał odpalić to zamykałem samochód i otwierałem go z kluczyka i potem odpalał aż do dziś, kręciłem, ruszałem kluczykiem a tu nic, zostawiłem go na pół godziny w spokoju i odpalił, to niebezpieczne jest 2 razy już mi zgasł podczas jazdy, a można jakoś tą kostkę stacyjki sprawdzić? hose - 2012-05-01, 06:21
 
 
  	  | pawel66600 napisał/a: |  	  | a można jakoś tą kostkę stacyjki sprawdzić? | 
 Jak Ci już odpali to możesz poruszać kluczykiem w stacyjce. Inaczej to musiałbyś ją wyciągać i rozkładać.
 Na Twoim miejscu wziąłbym się za ten alarm. To o czym piszesz dokładnie obrazuje to co miałem u siebie. Roboty nie ma z tym dużo.
 pawel66600 - 2012-05-01, 09:17
 
 Więc tak, dziś sobie pomyślałem że to się dzieje jak samochód dłużej postoi na słońcu, i w okolicy wyłącznika świateł słychać pykanie jak przekręcam kluczyk, a właśnie tam znajduję się sterownik, zwykłą lutownicą dam radę? czy musi być jakaś bardziej profesionalna?
 pablomed - 2012-05-01, 16:04
 
 a masz wogóle orginalny sterownik, chyba w 1994 jeszcze nie, a zresztą jego awaria to zwykle auto zapali i po sekundzie gaśnie a nie takl żeby kontrolek nie było czyli oryginalndy odpada, dokładany alarm z blokadą zapłonu jak najbardziej, albo ta kostka.
 pawel66600 - 2012-05-01, 21:31
 
 oryginalny sterownik alarmu i oryginalny pneumatyczny centralny zamek, a jak jest włączony alarm to po przekręceniu kluczyka nie ma kontrolek i zaczyna trąbić i migać awaryjnymi
 wally44 - 2012-05-01, 21:43
 
 sprawdz ta kostke koszt nie duzy a pomoze pare miechow temu to samo mialem
 pawel66600 - 2012-05-01, 21:52
 
 kostkę jak kupować to już oryginalną w Aso
   pawel66600 - 2012-05-04, 18:44
 
 sory ze tak post pod postem ale nie da rady edytować poprzedniego, a więc tak, zapomniałem napisać, że czasami podczas jazdy gasło radio i albo się samo włączyło albo trzeba było poruszać kluczykiem a w ostateczności wyjąć i włożyć kluczyk(radio mam zrobione, że działa tylko jak jest włożony kluczyk) myślę, że to jest związane z kostką stacyjki, pozdro
   wally44 - 2012-05-05, 20:38
 
 ja dalem za kostke jakies 5dych juz nie pamietam bodajrze ze febi i narazie brak problemow mialem wczesniej badziew za 15 czy jakos tak wytrzymala 2 miechy
 
 |  |