Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Diesel - tdi jak zrobic logi

lukasz17 - 2012-05-10, 09:50
Temat postu: tdi jak zrobic logi
Witam suzkam wszelakich informacji jak zrobic logi dynamiczne kiedys na forum golfa widzialem dobry opis ale teraz nie moge znalesc chce wiedziec co i jak od poczatku zaczac bo juz nie pamietam jakie grupy trzeba wiec ze od 1200 do ponad 4000tys sie loguje. ustawiam pare grup i daje start pozniej stop i zapisac to muszE??
markus - 2012-05-10, 18:31

i tu by się przydał Bradley :)
bradley - 2012-05-11, 10:24

Wrocilem ze szpitala to moge odpisac ;)
http://www.golf3.pl/topic...one-vt35322.htm

A w skrocie. Sprawdamy najpierw bledy, zapamietujemy, kasujemy, ustawiamy grupy np 003, 008, 011 (zalezy co nas interesuje). log, start, 3 ALBO 4 BIEG I OD 1500-4200 z sandalem w podlodze, stop, zapisz, csv converter, pozniej wklejasz http://vaglog.rtnet.pl/

markus - 2012-05-11, 10:29

bradley napisał/a:
Wrocilem ze szpitala
:zabawa: witaj w¶ród żywych heh
lukasz17 - 2012-05-11, 11:00

bledow nie mam na silniku tylko czasmi pokazuje obciazenie na zacisku alternatora... bo ostatnio dziwnie przyspiesza tak jakby ciagnie chwile przestaje dalej ciagnie tak jakos nie rowno podejrzewam ze N75 juz kicha troche... zrobie logi na dniach to wrzuce.
markus - 2012-05-11, 11:36

u mnie po wymianie rozrzadu tak jakos dziwnie chodzi silnik. wrażenie mam że pracuje jak czołg, tak ciężko :(
wojtas83 - 2012-05-11, 12:24

markus napisał/a:
u mnie po wymianie rozrzadu tak jakos dziwnie chodzi silnik. wrażenie mam że pracuje jak czołg, tak ciężko


A sprawdzałe¶ k±t wyprzedzenia wtrysku po wymianie rozrz±du?. Pewnie tu teży wina za taki ciężki głos silnik

markus - 2012-05-11, 13:03

tzn. wszystko niby gra, tak jak na starym pasku,(równo pracuje, dobrze odpala) tylko mam wrazenie że tak "trzęsie" się cały Może to tylko jakie¶ dziwne urojenie :)
bradley - 2012-05-11, 14:01

markus, bardzo twardy klekot to mocno przyspieszony kat wtrysku.
lukasz17 - 2012-05-16, 21:03

Bloki wartosci mierzonych
VCP+K v3.1.6 20.04.2012 SmartCard, Date: 2012-05-16 20:21:23.265
VIN: ---, ECU: 028906021AF Adres: 01 SW:

Obroty Przepływ masy Przepływ masy Wsp. wypelnien Obroty Dawka Dawka Dawka Obroty Ci¶nienie abso Ci¶nienie abso Wsp. wypelnien
20:21:23.265 BL:3 1575,00 RPM 285,95 mg/H 555,28 mg/H 49,61 % BL:8 1575,00 RPM 6,20 mg/H 32,60 mg/H 26,00 mg/H BL:11 1596,00 RPM 1071,00 mbar 1091,40 mbar 39,84 %
20:21:25.718 BL:3 1743,00 RPM 847,88 mg/H 751,45 mg/H 4,69 % BL:8 1911,00 RPM 43,60 mg/H 35,40 mg/H 37,60 mg/H BL:11 2142,00 RPM 1805,40 mbar 1866,60 mbar 40,63 %
20:21:28.218 BL:3 2352,00 RPM 847,88 mg/H 847,88 mg/H 4,69 % BL:8 2520,00 RPM 41,60 mg/H 35,20 mg/H 36,80 mg/H BL:11 2730,00 RPM 1825,80 mbar 1825,80 mbar 60,94 %
20:21:30.687 BL:3 2919,00 RPM 847,88 mg/H 844,55 mg/H 4,69 % BL:8 3066,00 RPM 40,20 mg/H 35,20 mg/H 36,40 mg/H BL:11 3255,00 RPM 1815,60 mbar 1703,40 mbar 57,81 %
20:21:33.171 BL:3 3402,00 RPM 847,88 mg/H 847,88 mg/H 4,69 % BL:8 3507,00 RPM 39,40 mg/H 34,20 mg/H 36,40 mg/H BL:11 3675,00 RPM 1805,40 mbar 1876,80 mbar 70,31 %
20:21:35.734 BL:3 3822,00 RPM 847,88 mg/H 764,75 mg/H 4,69 % BL:8 3927,00 RPM 38,60 mg/H 34,20 mg/H 33,80 mg/H BL:11 4053,00 RPM 1785,00 mbar 1846,20 mbar 65,23 %
20:21:38.171 BL:3 4158,00 RPM 847,88 mg/H 734,83 mg/H 4,69 % BL:8 4242,00 RPM 38,00 mg/H 31,20 mg/H 34,00 mg/H BL:11 4305,00 RPM 1754,40 mbar 1795,20 mbar 77,73 %
Obroty Przepływ masy Przepływ masy Wsp. wypelnien Obroty Dawka Dawka Dawka Obroty Ci¶nienie abso Ci¶nienie abso Wsp. wypelnien
20:22:30.750;1470,00;305,90;535,33;49,61;1470,00;9,80;31,60;26,20;1512,00;1173,00;1122,00;39,84;
20:22:33.218;1659,00;847,88;724,85;4,69;1806,00;44,00;35,20;36,60;2037,00;1805,40;1785,00;39,84;
20:22:35.750;2226,00;847,88;847,88;4,69;2373,00;42,00;35,20;37,80;2562,00;1836,00;1764,60;67,58;
20:22:38.218;2751,00;847,88;847,88;4,69;2898,00;40,60;35,20;36,80;3087,00;1825,80;1876,80;73,83;
20:22:40.718;3234,00;847,88;847,88;4,69;3339,00;39,60;34,60;36,00;3465,00;1836,00;1938,00;76,95;
20:22:43.203;3549,00;847,88;821,28;4,69;3633,00;39,20;34,20;36,00;3738,00;1825,80;1785,00;77,73;
20:22:45.671;3864,00;847,88;684,95;4,69;3969,00;38,60;34,40;35,40;4074,00;1805,40;1917,60;75,39;
20:22:48.203;4179,00;847,88;618,45;4,69;4242,00;38,00;31,40;27,80;4326,00;1764,60;1438,20;39,84;
Obroty Przepływ masy Przepływ masy Wsp. wypelnien Obroty Dawka Dawka Dawka Obroty Ci¶nienie abso Ci¶nienie abso Wsp. wypelnien
20:28:02.125;1365,00;522,03;538,65;26,56;1428,00;19,40;31,40;27,40;1533,00;1264,80;1162,80;39,84;
20:28:04.609;1596,00;847,88;628,42;4,69;1743,00;44,20;34,60;35,00;1974,00;1774,80;1693,20;39,84;
20:28:07.343;2184,00;847,88;847,88;4,69;2352,00;42,20;35,20;38,00;2562,00;1836,00;1856,40;50,39;
20:28:09.875;2793,00;847,88;748,13;4,69;2940,00;40,40;35,20;36,80;3150,00;1836,00;1948,20;72,66;
20:28:12.468;3297,00;847,88;734,83;4,69;3402,00;39,60;34,40;35,40;3507,00;1825,80;1744,20;58,98;
20:28:14.890;3654,00;847,88;771,40;4,69;3801,00;38,80;34,20;36,00;3906,00;1815,60;1805,40;67,19;
20:28:17.375;4032,00;847,88;744,80;4,69;4116,00;38,20;32,80;33,60;4242,00;1785,00;1693,20;66,02;



zrobilem logi wyglada na to ze caly czas jest przeladowane czyli n75 do wymiany?

bradley - 2012-05-16, 22:39

To jest nieczytelne. Przekonwertuj plik w csv converter (jest w katalogu vaga) i wklej to do strony, ktora podalem wczesniej.
lukasz17 - 2012-05-16, 22:42

ale cisnienie 1800 mbar to stanowczo zaduze?? i dodam ze n75 woogle nie cyka nawet jak przekrece zaplon kiedys cykal
bradley - 2012-05-16, 23:17

Odejmij 1000mbar atmosferycznego i masz 0,8bar doladowania czyli zwykla seria.
lukasz17 - 2012-05-16, 23:23

chyba orginalnie powinno byc 0.9?? przy 1400obr/min pokazuje 1040 wydaje mi sie ze n75 siedzi
lukasz17 - 2012-05-16, 23:27

file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/Łukasz/Pulpit/MSB_20120516_2020.LOG teraz moze bedzie troche jasniejsze
bradley - 2012-05-17, 09:09

lukasz17 napisał/a:

file://localhost/C:/Documents%20and%20Settings/Łukasz/Pulpit/MSB_20120516_2020.LOG

To jest katalog w twoim komputerze :)

Jedynie przy ~3500 masz dziwny skok doladowania, o 0,1 bara a takie peaki powinny byc raczej przy budzeniu sie turbiny przy ok 2000. W kazdym badz razie nie szukaj dziury w d. Jest ok, n75 reguluje cisnienie jak narazie.

lukasz17 - 2012-05-17, 18:53

dodam ze n75 wogole nie cyka czy na zaplonie czy na zapalonym silniku... to dlaczego tak przyspiesza nierownomiernie? takjakby turbo przestawalo dzialac na chwile i dalej ciagnie...jutro chyba wymienie n75 bedzie na zas;P
bradley - 2012-05-18, 09:33

Szarpie przykladowo tutaj: 20:22:35.750;2226,00;847,88;847,88;4,69;2373,00;42,00;35,20;37,80;2562,00;1836,00;1764,60;67,58;
20:22:38.218;2751,00;847,88;847,88;4,69;2898,00;40,60;35,20;36,80;3087,00;1825,80;1876,80;73,83;
20:22:40.718;3234,00;847,88;847,88;4,69;3339,00;39,60;34,60;36,00;3465,00;1836,00;1938,00;76,95;
20:22:43.203;3549,00;847,88;821,28;4,69;3633,00;39,20;34,20;36,00;3738,00;1825,80;1785,00;77,73;
20:22:45.671;3864,00;847,88;684,95;4,69;3969,00;38,60;34,40;35,40;4074,00;1805,40;1917,60;75,39;


bo dziwne skoki doladowania sa, ale w sumie w normie.
Moj n75 tez nie cyka, a auto jezdzi :)

lukasz17 - 2012-05-18, 21:20

zrobilem taka probe zlaczylem niebvieski z czerwonym i samochod takjaby zrobil sie zywszy... dzisja kupilem nowy n75 i teraz na kompie doladowanie pokazuje ponad 0.9 ale nie szarpie i o to mi chodzilo:)
bradley - 2012-05-19, 12:34

Lepiej sprawdz droznosc przewodow bo jak w nich jest olej to kolejny n75 zajedziesz.
On sobie tam moze sprawnie dzialal elektronicznie, gorzej z mechanika :)

lukasz17 - 2012-05-19, 13:51

niby nie widac bylo zeby olej byl w przewodach i dmuchalemw stary n75 to nic z niego nie wylecialo dodam ze to chyba jeszcze orginalny byl bo mila te dziwke zapinki na przewodach

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group