|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Skropliny klimatyzacji
semp - 2012-07-09, 13:23 Temat postu: Skropliny klimatyzacji Witam Ventomaniakow
Pisalem w innym temacie ale nikt nie odpowiada na problem.
Koledzy mam pytanie do tych skroplin z klimy a mianowicie: podczas dzialania klimy leje mi sie do auta na wycieraczke pasarzera i to dosc sporo. Gdzie mam szukac tych odprowadzen skroplin i jak mam to szybko zrobic? Moze ktos posiada jakas ksiazke w pdf gdzie to jest opisane? Woda cieknie mi tylko przy zalaczonej klimie. Jak jade ale tylko przy skrecaniu to slysze ze dmuchawa mi zwalnia i jak bym slyszal wode w srodku. Koledzy pomozcie i podeslijcie jakies ksiazki lub zdjecia bo jestem z tego zielony i co moze byc przyczyna.
adamwwy - 2012-07-09, 22:37
WeĽ tam zajrzyj pod deskę sk±d to się leje. Powinno być wyprowadzenie na grodzi czołowej (przynajmniej w Passacie B4 i Toledo 1L tak mam) takim gumowym wężykiem.
semp - 2012-08-03, 06:27
Koledzy moj post odbil sie lekko echem ale poradzilem sobie z problemem. Woda zbierala mi sie gdzies w okolicach skraplacza przy wlaczonej klimatyzacji i przy jezdzie wylewala sie na nagrzewnice i do wentylatora, po czym sciekala na wycieraczke pasazera.
Szukalem wezyka na grodzi wewnatrz i od strony silnila i nie znalazlem, po wnikliwych poszukiwaniach znalazlem odplyw skroplin na grodzi ale wnietypowym miejscu. Koncowka wezyka skroplin znajduje sie za wygluszeniem komory silnika ktore znajduje sie na grodzi ( srebna folia z wata szklana ) i na samym dole w tym wygluszeniu jest wycieta taka klapka pod ktora znajduje sie wylot skroplin klimatyzacji. Ten wylot zatyka zapadka gumowa ktora poprostu sie skleila i sie nie otwierala. Po udroznieniu walnela woda jakby z wiadra. Jak by ktos miak taki problem to polecam najpierw to sprawdzic tylko nikt nie wiedzial gdzie ten wezyk sie znajduje.
Powodzenia
wojtas83 - 2012-08-03, 11:08