Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Tuning - Kit Ta-Technix 60/40

Rafal_K - 2013-03-04, 18:52
Temat postu: Kit Ta-Technix 60/40
Powitał.

Powoli kończą mi sie amortyzatory i myśle nad założeniem kitu Ta-Technix'a 60/40 lub 40/40:
http://moto.allegro.pl/za...2996596188.html

Ma ktoś coś takiego u siebie??

Mam obecnie założone opony 195/50 R15 felgi mają ET35.
Nie bedą mi tarły opony z przodu prz obniżeniu o te 60mm?

Nad gwintem nie myśle bo jest za twardy a woże 2 dzieci, więc zaszaleć nie moge.

Ma ktoś może jakieś zdjęcia Vent na takim zawieszeniu i przy takich samych kołach?
Ewentualnie mogą też być jakieś zdjęcia na 40/40

Bedzie mi to dużo pomocne :)

lesny1982 - 2013-03-04, 19:02

nie beda tarly ;)
vwkrzysio - 2013-03-04, 21:52

Rafal_K napisał/a:
Nad gwintem nie myśle bo jest za twardy

jesteś w błędzie kolego...

Rafik - 2013-03-04, 22:05

Rafal_K, kit jest twardszy ;)

ja mialem przed gwintem -40 i tak to wygladalo http://imageshack.us/phot...8/ssl29980.jpg/ szalu nie bylo lekko sie przeswit zmiejszym miedzy nadkolami ;)

Rafal_K - 2013-03-05, 19:16

Twardszy powiadacie :)
Hehe... A ja myślałem, że właśnie odwrotnie.
Doświadczeń z gwintem nie mam za dużo...
Kolega kiedyś miał w Polo gwint Ta Technixa i tam wydawało mi sie, że dość twardo było...
Właśnie chodzi mi o to, że woże 2 dzieci i nie chciał bym żeby je wytelapało tylko dlatego, że tata taką zachcianke miał i twardy zawias założył :P :D

Ale ogólnie warto kupić ten kit TA??

Rafik a co miałeś wcześniej przed gwintem?
Same springi??

czarnysauber - 2013-03-05, 19:29

Rafal_K napisał/a:
Właśnie chodzi mi o to, że woże 2 dzieci i nie chciał bym żeby je wytelapało tylko dlatego, że tata taką zachcianke miał i twardy zawias założył

Jesli masz dzieci ,i nie chcesz żeby sie jąkały jak podrosną to zostaw serie ,albo poszukaj zawieszenia z wersji GT

Rafal_K - 2013-03-05, 20:10

Tak źle to chyba nie bedzie...
A zawiesznie od GT to raczej tylko używka, a to mnie nie interesuje...

A ma ktoś jakieś zdjęcia Vent na takim kicie??
Bo chciałbym mniej więcej sobie zobrazować jak to wizualnie bedzie wyglądać...

vwkrzysio - 2013-03-05, 22:07

jeżeli gwint skręcisz na maxa to wtedy będzie sztywno
im mniej będzie skręcony tym bardziej miękko będzie. To tak jak chłop krowie na miedzy tłumaczył, prosto i na temat :diabełek:

Rafal_K - 2013-03-06, 07:29

vwkrzysio napisał/a:
jeżeli gwint skręcisz na maxa to wtedy będzie sztywno
im mniej będzie skręcony tym bardziej miękko będzie. To tak jak chłop krowie na miedzy tłumaczył, prosto i na temat :diabełek:


No i o to chodzi :P
Krótko i na temat...

Z tym, że do gwintu musiał bym troche więcej dołożyć a amory kończą mi sie dość szybko...

Mam dylemat teraz...

Chociaż mając gwint i znająć mój zorany gar to skręcił bym go w miare możliwości na maxa w dół :D

Więc może jednak ten kit :P

Dużo by mi pomogły focisze Vent na kicie, bo z kolei nie chce żeby było za nisko bo ja to bym uważał ale autem też jeździ moja piękna połowa a wiadomo jak to jest z babami :P

Kruchy69 - 2013-03-06, 08:43





To jest na -40 ;)

Rafal_K - 2013-03-06, 18:29

Dzieki za fotki Kruchy...
Jednak bardziej skłaniam sie ku -40...
Wydaje mi sie to najlepszym kompromisem, tym bardziej że autem też jeździ moja kobita....

tom cio - 2013-03-06, 19:01

Kruchy69, to ostatnie też jest na -40? I na jakich gumach? 15? 16? Też właśnie zastanawiam się nad kitem i pilnie śledzę temat dlatego byłbym wdzięczny jakby ktoś wstawił -60 na przodzie.
Kruchy69 - 2013-03-06, 20:26

Na wszytskich jest -40, ale na ostatnim z przodu sa H&R, tez -40. Na pierwszych zdjeciach jest 15" (195/50), na ostatnim 14" (175/65). Fele mają tak jakby ET39 z przodu, a z tyłu 30 (Po dodaniu dystansów). ;)
tom cio - 2013-03-07, 13:55

Gdzieś czytałem że karolek ust miał -60 na saeryjnych amorach jakieś fotki znalazłem.

http://images41.fotosik.p...4191b283med.jpg
http://images35.fotosik.p...b35fa72cmed.jpg
http://images41.fotosik.p...7c02ae08med.jpg

Rafal_K - 2013-03-07, 20:35

Heh powiem wam,że naprawde mam dylemat :P
Rafik - 2013-03-08, 11:47

Rafal_K napisał/a:
Rafik a co miałeś wcześniej przed gwintem?
Same springi??


najpierw mialem serie pozniej mialem sprngi pozniej kit a na koniec gwint przeszedlem przez wszystko hehe ale juz teraz gwint bede zmienial tylko na gwint ;)

quote="Rafal_K"]hociaż mając gwint i znająć mój zorany gar to skręcił bym go w miare możliwości na maxa w dół :D [/quote]

oj i tak mam bardziej zryty na maxa to u mnie sie nie dalo skrecic z przyczyn wiadomych ale mialem najnizej jak sie dalo zeby opony nie ocieraly przy skrecie bo jak obcieraly to ludzie sie patrzeli jak na rondach sie przedzieralem :diabełek:

Rafal_K - 2013-03-13, 19:43

Rafik a co było powodem, że zmieniłeś kit na gwint??
Czyżby tylko chęc większego obniżenia??

Rafik - 2013-03-13, 22:54

Rafal_K, powód był prosty amorki sie konczyly i zawsze chcialem gwint ;)
bart_jawelin - 2013-03-13, 23:42

bierz gwint... nie będzie kłopotu czy będzie tarło czy nie... Ustawisz sobie jak chcesz. Jak Ci się odwidzi to dasz go wyżej, jak dzieciaki pojadą gdzieś na wakacje - dajesz max glebie i wożonko :faja: :faja: :faja:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group