|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Tuning - Kit Ta-Technix 60/40
Rafal_K - 2013-03-04, 18:52 Temat postu: Kit Ta-Technix 60/40 Powitał.
Powoli kończą mi sie amortyzatory i myśle nad założeniem kitu Ta-Technix'a 60/40 lub 40/40:
http://moto.allegro.pl/za...2996596188.html
Ma ktoś coś takiego u siebie??
Mam obecnie założone opony 195/50 R15 felgi mają ET35.
Nie bedą mi tarły opony z przodu prz obniżeniu o te 60mm?
Nad gwintem nie myśle bo jest za twardy a woże 2 dzieci, więc zaszaleć nie moge.
Ma ktoś może jakieś zdjęcia Vent na takim zawieszeniu i przy takich samych kołach?
Ewentualnie mogą też być jakieś zdjęcia na 40/40
Bedzie mi to dużo pomocne
lesny1982 - 2013-03-04, 19:02
nie beda tarly
vwkrzysio - 2013-03-04, 21:52
Rafal_K napisał/a: | Nad gwintem nie myśle bo jest za twardy |
jesteś w błędzie kolego...
Rafik - 2013-03-04, 22:05
Rafal_K, kit jest twardszy
ja mialem przed gwintem -40 i tak to wygladalo http://imageshack.us/phot...8/ssl29980.jpg/ szalu nie bylo lekko sie przeswit zmiejszym miedzy nadkolami
Rafal_K - 2013-03-05, 19:16
Twardszy powiadacie
Hehe... A ja myślałem, że właśnie odwrotnie.
Doświadczeń z gwintem nie mam za dużo...
Kolega kiedyś miał w Polo gwint Ta Technixa i tam wydawało mi sie, że dość twardo było...
Właśnie chodzi mi o to, że woże 2 dzieci i nie chciał bym żeby je wytelapało tylko dlatego, że tata taką zachcianke miał i twardy zawias założył
Ale ogólnie warto kupić ten kit TA??
Rafik a co miałeś wcześniej przed gwintem?
Same springi??
czarnysauber - 2013-03-05, 19:29
Rafal_K napisał/a: | Właśnie chodzi mi o to, że woże 2 dzieci i nie chciał bym żeby je wytelapało tylko dlatego, że tata taką zachcianke miał i twardy zawias założył |
Jesli masz dzieci ,i nie chcesz żeby sie jąkały jak podrosną to zostaw serie ,albo poszukaj zawieszenia z wersji GT
Rafal_K - 2013-03-05, 20:10
Tak źle to chyba nie bedzie...
A zawiesznie od GT to raczej tylko używka, a to mnie nie interesuje...
A ma ktoś jakieś zdjęcia Vent na takim kicie??
Bo chciałbym mniej więcej sobie zobrazować jak to wizualnie bedzie wyglądać...
vwkrzysio - 2013-03-05, 22:07
jeżeli gwint skręcisz na maxa to wtedy będzie sztywno
im mniej będzie skręcony tym bardziej miękko będzie. To tak jak chłop krowie na miedzy tłumaczył, prosto i na temat
Rafal_K - 2013-03-06, 07:29
vwkrzysio napisał/a: | jeżeli gwint skręcisz na maxa to wtedy będzie sztywno
im mniej będzie skręcony tym bardziej miękko będzie. To tak jak chłop krowie na miedzy tłumaczył, prosto i na temat |
No i o to chodzi
Krótko i na temat...
Z tym, że do gwintu musiał bym troche więcej dołożyć a amory kończą mi sie dość szybko...
Mam dylemat teraz...
Chociaż mając gwint i znająć mój zorany gar to skręcił bym go w miare możliwości na maxa w dół
Więc może jednak ten kit
Dużo by mi pomogły focisze Vent na kicie, bo z kolei nie chce żeby było za nisko bo ja to bym uważał ale autem też jeździ moja piękna połowa a wiadomo jak to jest z babami
Kruchy69 - 2013-03-06, 08:43
To jest na -40
Rafal_K - 2013-03-06, 18:29
Dzieki za fotki Kruchy...
Jednak bardziej skłaniam sie ku -40...
Wydaje mi sie to najlepszym kompromisem, tym bardziej że autem też jeździ moja kobita....
tom cio - 2013-03-06, 19:01
Kruchy69, to ostatnie też jest na -40? I na jakich gumach? 15? 16? Też właśnie zastanawiam się nad kitem i pilnie śledzę temat dlatego byłbym wdzięczny jakby ktoś wstawił -60 na przodzie.
Kruchy69 - 2013-03-06, 20:26
Na wszytskich jest -40, ale na ostatnim z przodu sa H&R, tez -40. Na pierwszych zdjeciach jest 15" (195/50), na ostatnim 14" (175/65). Fele mają tak jakby ET39 z przodu, a z tyłu 30 (Po dodaniu dystansów).
tom cio - 2013-03-07, 13:55
Gdzieś czytałem że karolek ust miał -60 na saeryjnych amorach jakieś fotki znalazłem.
http://images41.fotosik.p...4191b283med.jpg
http://images35.fotosik.p...b35fa72cmed.jpg
http://images41.fotosik.p...7c02ae08med.jpg
Rafal_K - 2013-03-07, 20:35
Heh powiem wam,że naprawde mam dylemat
Rafik - 2013-03-08, 11:47
Rafal_K napisał/a: | Rafik a co miałeś wcześniej przed gwintem?
Same springi?? |
najpierw mialem serie pozniej mialem sprngi pozniej kit a na koniec gwint przeszedlem przez wszystko hehe ale juz teraz gwint bede zmienial tylko na gwint
quote="Rafal_K"]hociaż mając gwint i znająć mój zorany gar to skręcił bym go w miare możliwości na maxa w dół [/quote]
oj i tak mam bardziej zryty na maxa to u mnie sie nie dalo skrecic z przyczyn wiadomych ale mialem najnizej jak sie dalo zeby opony nie ocieraly przy skrecie bo jak obcieraly to ludzie sie patrzeli jak na rondach sie przedzieralem
Rafal_K - 2013-03-13, 19:43
Rafik a co było powodem, że zmieniłeś kit na gwint??
Czyżby tylko chęc większego obniżenia??
Rafik - 2013-03-13, 22:54
Rafal_K, powód był prosty amorki sie konczyly i zawsze chcialem gwint
bart_jawelin - 2013-03-13, 23:42
bierz gwint... nie będzie kłopotu czy będzie tarło czy nie... Ustawisz sobie jak chcesz. Jak Ci się odwidzi to dasz go wyżej, jak dzieciaki pojadą gdzieś na wakacje - dajesz max glebie i wożonko
|
|