|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Gaz/Benzyna - Vento 2E słabo pali
Blondas123 - 2013-03-11, 18:54 Temat postu: Vento 2E słabo pali Witam koledzy chciałbym prosić was o pomoc Posiadam Vento z silnikiem 2E 92r ze zwykłą instalacją gazową. Samochód ciężko odpala zimny na benzynie jak i na gazie, trzeba trochę pokręcić, czasami odpali za 3 czasami za 10 razem(na benzynie). Jak już odpalę na benzynie to po wyłączeniu pali na dotyk. Lecz już po jakiś 2 minutkach (nawet po długiej jeździe) jest już problem z odpalenie. Byłem u majstra, powiedział że przepływomierz powietrza jest uszkodzony. Reanimowałem go i samochód odzyskał dawną moc na paliwie. Lecz dalej słabo odpala. Wyciągnięty przepływomierz nie pomaga.
W aucie sprawdziłem już:
przepływomierz,
świece,
kable,
filtr powietrza(nowy),
sprawdzana była pompa paliwa,
temperatury czujników,
i dalej ten sam problem nie mam już pomysłu co to może być nie tak. Postaram się na dniach podmienić aku od innego auta. Wina może leżeć w rozruszniku? Czasami potrafi wysprzęglić.
pawlunio1987 - 2013-03-11, 20:02
Ja kiedys mialem podobny problem ktory zaczynal sie dziac stopniowo, zainteresowalo mnie to ze filtr paliwa byl lekko mokry do niego ida dwa przewody (węzyki) sprawdz czy w ktoryms niema benzyny...
Blondas123 - 2013-03-11, 20:56
Filtra szukać po samochodem z tyłu przy baku czy w komorze silnika po lewej stronie ?
Kruchy69 - 2013-03-11, 21:49
z tyłu, przy baku, na dole.
pawlunio1987 - 2013-03-11, 22:11
patrz glupi ja mialem na mysli filtr powietrza...
Kruchy69 - 2013-03-11, 23:03
A tak mi nie pasowało, co jest niepokojacego jak w filtre paliwa jest benzyna, ale uznałem, ze chodziło Ci o powietrze, myslac ze chodzi Ci o zapowietrzanie
Blondas123 - 2013-03-11, 23:04
Objawy pasują i mogą wskazywać na filtr paliwa, nie mam pojęcia czy robił to poprzedni właściciel. Postaram się wymienić na dniach, jak pogoda się trochę ogarnie i dam znać czy pomogło
pawlunio1987 - 2013-03-11, 23:26
filtr paliwa nawet jak cieknie to raczej niema wplywu (ostatnio tak mialem - poluzowala sie opaska)...
Blondas123, tez wymienialem/sprawdzalem to co Ty wymieniles w 1 poscie, zajelo mi troche czasu zanim znalazlem swoja przyczyne i po paru miesiacach wujek google mi pomogl plus skojarzenie faktu z mokrym filtrem powietrza , jeszcze mialem w planach wymienic komputer lub cewke ale na szczescie po usunieciu problemu z czujnikiem cisnienia listwy wtryskowej autko zaczelo normalnie funkcjonowac
Blondas123 - 2013-03-12, 00:51
Właśnie przy tym filtrze powietrza te 2 wężyki były już coś majstrowane i ostatnio miałem wrażenie że są zapchane i bardzo możliwe że było czuć benzynę. Spróbuję je jakoś udrożnić.
Poza tym, komputer pokazuje duże spalanie, dużo większe niż rzeczywiste na gazie i benzynie. To może być jakaś podpowiedź
pawlunio1987 - 2013-03-12, 08:21
Byc moze to u Ciebie bedzie do wymiany http://www.iparts.pl/czes...0740002003.html ale to musisz zobaczyc czy w ktoryms z tych wezykow jest benzyna...
Blondas123 - 2013-03-12, 12:45
W dolnym wężyku wchodzącym do obudowy filtra jest trochę benzyny, w każdym bądź razie jak trochę dmuchnąłem rano to odpalił od kopa , później ta operacja już nie chciała pomóc. Górny wężyk wydaje mi się że jest zapchany. Do czego on służy? Bo on z tego co widzę wraca pod obudowę filtra. Ten dolny wężyk prowadzi do tego regulatora ?
pawlunio1987 - 2013-03-12, 15:32
zrób je drożne i szukaj tego regulatora, w tym przewodzie nie powinno byc benzyny.
Blondas123 - 2013-03-12, 20:25
A więc tak udało mi się kupić regulator od Golfa GTI 2.0 który w tym typie silnika znajdował się po drugiej stronie. Numer 037133035H. Wizualnie był prawie identyczny, poprzedni miałem z tym samym numerem tylko na końcu było C. Dałem za niego (25zł), koleś wgl nie ogarniał co to jest. Po zamontowaniu (czas roboczy 10minut) silnik za drugim razem odpalił i teraz odpala już na strzała . Chciałbym bardzo podziękować, dzięki wam zaoszczędziłem dużo czasu i kasy.
pawlunio1987 - 2013-03-12, 23:46
Niema za co. Cieszy mnie to ze w jakis sposob moglem pomoc.
|
|