|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Nasze Ventki - Gustaw by bl0nd4s
Blondas123 - 2013-04-07, 15:11 Temat postu: Gustaw by bl0nd4s Witam, nadszedł czas pochwalić się Gustawem.
Auto kupiłem w grudniu 2012, kilka informacji:
Rok produkcji- 1992
Silnik- benzyna 2.0 115km 2E w gazie
Prawdopodobnie jest to wersja GT
Wyposażenie:
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne i podgrzewane lusterka
- centralny zamek
- elektryczny szyberdach (zerwane prowadnice )
- regulowany fotel kierowcy
- wydech końcowy firmy Remus (tyle że gdzieś wcześniej trzeba coś wymienić
Kilka fotek zrobionych na myjni :
szefuniopaslek - 2013-04-07, 15:24
fajny, fajny... jakieś konkretne plany
Blondas123 - 2013-04-07, 15:29
Od zakupu został już wizualnie ogarnięty(hokej z golfa, odblaski na zderzak, podwieszenie tłumnika), teraz czeka mnie wymiana paska alternatora, bo zaczyna się odzywać i jakieś pranie w środku bo nie wygląda to najlepiej
Podstawowy plan to przemieszczanie oraz radość z jazdy
szefuniopaslek - 2013-04-07, 15:37
aaaa tak to wygląda a już myślałem że będzie mega gleba i piękne koło
Powodzenia w modach
Raziel500 - 2013-04-07, 15:44
Witamy
Ventyl dość ciekawy, bardzo podobny do mojego
Blondas123 napisał/a: | Prawdopodobnie jest to wersja GT |
do GT 2E Nie wejdą felgi mniejsze niż 15" (duży zacisk) i ma kółka na 5 śrub
z tąd można poznać
Blondas123 - 2013-04-07, 15:46
Czyli jest to wersja GT bo felgi 15calowe na 5 śrub do tego moje fotele się różnią od tych które widziałem w innych samochodach, wyglądają kubełkowe i są dosyć twarde ; p
hrubek18 - 2013-04-07, 21:22
nie przesadzaj że twarde mam takowe i nie są twarde chyba że ktoś cegłówkami wyłożył je
a tak to ładny egzemplarz powodzenia w modach
Raziel500 - 2013-04-09, 06:41
one nie sa twarde sa super wygodne
chyba nie siedziałeś jeszcze w lancerze evolution X to jest beton
karolek_ust - 2013-04-09, 08:23
Raziel500, mi się w EVO X dobrze siedziało i jeździło , trzeba siedzieć mocno i pewnie w fotelu a nie jak na wersalce co dziura to się podskakuje
Blondas123 - 2013-04-09, 12:41
Mam pytanko odnośnie paska alternatora (wielorowkowego) aby go zdjąć trzeba wcześniej zdjąć pasek od wspomagania. Mógłby ktoś podpowiedzieć jak go zciągnąć ?
czarnysauber - 2013-04-09, 13:46
nie wiem czy juz udało ci wymienic ale moze to pomoże
http://forum.vwgolf.pl/vi...?f=141&t=415937
a tutaj na obrazku sruba zaznaczona (16) to chyba bedzie ta co pisałem na gg
http://forum.samnaprawiam...lf-2-vt3341.htm
wojtas83 - 2013-04-09, 13:49
Ładny węciak. A co do paska od wspomagania to musisz poluzować śruby od dołu które mocują pompę. Dwie sztuki M8 na klucz 13, pod jedna z nich masz taką ala-zębatkę na klucz 22 którą popuszczasz pasek, luzując pompę wraz z jej mocowaniem, tylko najpierw popuść te śruby bo zerwiesz zęby z tej zębatki.
Blondas123 - 2013-04-09, 18:34
Aby ściągnąć pasek od wspomagania musiałem odkręcić 2 śruby kluczem 13, które służyły do regulacji naciągu oraz kluczem 16 poluzować zawias. Bez problemu mogłem już zdjąć oby dwa paski. 20-30 minut roboty i Gustaw przestał piszczeć
|
|