Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Gaz/Benzyna - Maglownica do Vento - pytanie

L1U9K8A7S - 2013-05-07, 23:06
Temat postu: Maglownica do Vento - pytanie
Witam.
Jako, że padł mi układ kierowniczy w moim vento jestem przed zakupem nowej maglownicy do Venciaka. I tu rodzi się pytanie... Czy firma 4MAX to w miarę dobra firma. Oczywiście maglownica jest nowa.

L1U9K8A7S - 2013-05-08, 22:03

Ktoś wie czy maglownica firmy 4MAX to będzie dobry zakup?
vwjanekvento - 2013-05-08, 22:11

chcesz nowa maglownice kupowac? daj spokoj poszukaj uzywki lepiej ;)
L1U9K8A7S - 2013-05-09, 06:15

vwjanekvento napisał/a:
chcesz nowa maglownice kupowac? daj spokoj poszukaj uzywki lepiej ;)


Czemu mam dać spokój? Chyba co nowa to nowa. Nowa maglownica firmy 4max (bez wspomagania oczywiście bo tylko taką chcę założyć) z drążkami i osłonami jest za 230 zł więc to chyba dobra cena...
A używka to używka. Działała już dobre parenaście lat.

Kruchy69 - 2013-05-09, 23:57

i masz odpowiedz, nowa ori kosztuje 2500zł. Tez bym szukał używki, bo zamiennik moze okazać sie ujowy. Jesli szukasz bez wspomy, to musisz tylko zwrócic uwage, czy nie ma luzu. A co jest z Twoja nie tak? Luz ma? Próbowałeś ja skrecic?
L1U9K8A7S - 2013-05-30, 17:16

Witam ponownie. Udało mi się nabyć maglownicę z GOLFA 3 bez wspomagania, czyli taką jaką chciałem. Dałem za nią aż 40 zł :) ) Maglownica w stanie bardzo dobrym. Ale z tego względu, że musiałem ją rozebrać i przeczyścić (w środku trochę brudna była) teraz muszę w środku dać smar. I tu moje pytanie. Jaki najlepszy byłby smar aby to w środku nasmarować??

Maglownica stan super. 'Zęby' jak nowe więc jak już nasmaruję to pewnie posłuży długo.

Kruchy69 - 2013-05-30, 17:22

mysle ze zwykły smar taki jak do łozysk bedzie odpowiedni. Nie ryzykowałbym na pewno grafitowego, aczkolwiek nigdy nie zmarowałem nim maglownicy. W kazdym badz razie, ja smarowałem zwykłym smarem i bangla. ;)
L1U9K8A7S - 2013-05-30, 17:29

Więc taki zwykły smar litowo-wapniowy może być?


Pytam bo akurat mama taki.

L1U9K8A7S - 2013-05-30, 18:56

Wszystko nasmarowane i poskręcane. Chodzi pięknie. Teraz tylko zamontować ją zamiast tej ze wspomaganiem :)
Hormon - 2013-05-30, 19:50

L1U9K8A7S napisał/a:
Wszystko nasmarowane i poskręcane. Chodzi pięknie. Teraz tylko zamontować ją zamiast tej ze wspomaganiem :)


A jak to zrobić aby bez wspomagania wszystko grało? Swoją droga to zawsze jakaś oszczędność na spalaniu.

L1U9K8A7S - 2013-05-30, 21:05

Hormon napisał/a:
A jak to zrobić aby bez wspomagania wszystko grało? Swoją droga to zawsze jakaś oszczędność na spalaniu.


Tzn jak?

Wywalam wspomaganie, tzn. pompa wspomagania, przewody i zbiorniczek wyrównawczy już jakiś czas temu wyrzucone. Teraz tylko wyciągam maglownice wraz z końcówkami i drążkami i wkładam maglownice bez wspomagania. Tylko muszę dokupić nowe drążki ponieważ drążki z maglownicy ze wspomaganiem nie pasują do tej bez wspomagania.

Potem trzeba będzie tylko spasować króciec od maglownicy do układu kierowniczego ponieważ ten który jest teraz jest na 22 frezy a maglownica bez wspomagania ma tylko 18 frezów.

Jak to wszystko się spasuje to będzie ładnie śmigać.

Pele_55 - 2013-06-10, 11:22

Nie rozumiem jaki ma sens wywalanie wspomagania z samochodu i przerabianie go na zwykly uklad kierowniczy bez wspomagania
L1U9K8A7S - 2013-08-08, 16:12

Trochę mi się zeszło z tą maglownicą ale nadchodzi czas na zmianę drążków maglownicy. Nie chodzi o końcówki a o same drążki. Jakie wybrać? Bo patrząc na ceny na allegro to są takie za 15 zł i takie za 80 zł. Różnią się tylko firmą. Jakie są najlepsze do maglownicy bez wspomagania?
L1U9K8A7S - 2013-08-09, 18:20

?? :)
L1U9K8A7S - 2013-08-09, 18:20

?? :)
Paweł J. - 2013-08-09, 21:31

Mam końcówki swag-a.....2 lata wytrzymały i puki co, nie mam zastrzeżeń.

W oryginale był TRW i wytrzymał u mnie 20 lat i 300 tys km....końcówka dała radę, ale guma sparciała ze starości i piach się do środka dostał. Jeśli dzisiejsze TRW jest na tym samym poziomie co dwie dekady temu.....chyba nie ma nic lepszego, chodź według mnie wszystko się posypało, już nie robią dobrych cześci i dobrych (niezawodnych) samochodów.

L1U9K8A7S - 2013-08-09, 22:21

Paweł J. napisał/a:
Mam końcówki swag-a.....2 lata wytrzymały i puki co, nie mam zastrzeżeń.


Chodzi mi nie tyle o końcówki a o same drążki. Na allegro drążki są po 15 zł i po 90 zł w tych granicach. Jaka jest między nimi różnica? Muszę jak najszybciej kupić i nie wiem jakie...

Więc jakie najlepiej drążki (nie same końcówki) wybrać??

L1U9K8A7S - 2013-08-10, 09:41

Czy drążki firmy NK dadzą radę?

Byłem w sklepie i mi taki zaproponowali właśnie za 59 zł sztuka. Znalazłem taki sam na allegro LINK tyle że za 15 zł :)

Co wy na to? Czy lepiej coś innego??

tom cio - 2013-08-10, 15:11

To lepiej omijaj ten sklep z daleka jak takie ceny mają, jak widzisz nk to jakaś najniższa półka, weź takie pośrednie nie najdroższe i nie najtańsze i powinny potrzymać.
Hormon - 2013-08-10, 19:24

A tak wogole, to w jakim celu wymieniasz drążki ?

Kup jakieś MOOG, MONROE, TRW.

tom cio - 2013-08-10, 19:33

Pewno wybił się na tej kulce przy maglownicy, miałem to przy poprzedniej ventce.
L1U9K8A7S - 2013-08-10, 21:11

Hormon napisał/a:
A tak wogole, to w jakim celu wymieniasz drążki ?

Kup jakieś MOOG, MONROE, TRW.


Wymieniam nie tylko drążki ale i końcówki oraz całą maglownicę na taką bez wspomagania.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group