| 
				
					| 
							
								|  | Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento
 |  |  Benzyna - Nie mam pojęcia o co chodzi :D
 
 Jendker - 2013-08-26, 11:44
 Temat postu: Nie mam pojęcia o co chodzi :D
 Siema wracając z pracy w połowie drogi nagle zaświeciły się kontrolki obroty spadły (ale praca silnika działała normalnie auto jechało tak jak ma jechać ) ogólnie zresetowało mi tylko liczniki reszta była ok radio światła nie mam pojęcia co to może być jeśli ktoś ma pomysł będę wdzięczny
 majkel00230 - 2013-08-26, 12:33
 
 powtarza się to notorycznie czy jednorazowa sytuacja ?
 Jendker - 2013-08-26, 13:26
 
 jak jechałem to z 4 razy się zrestartował a do tej pory raz w tamtym roku przed zimą podobna sytuacja ale po wymianie aku przestało
  (aku pokazuje że jest zielony) muchomorek165 - 2013-08-26, 13:36
 
 
  	  | Cytat: |  	  | aku pokazuje że jest zielony | 
 
 magiczne oczko kłamie
  (poważnie) 
 A druga sprawa w czasie jazdy alternator ładuje aku i podtrzymuje całą elektronikę więc nie powinno sie tak dziać, chyba że aku robi zworkę lub ma bardzo duży pobór prądu.
 
 Ja bym zaczął od sprawdzenia mas. I przewodów na alternatorze.
 Jendker - 2013-08-26, 14:04
 
 jutro sprawdzę go testerem na firmie i zobaczymy co pokaże
   Jendker - 2013-08-26, 19:37
 
 a jeszcze jedno
 1. do czego służą te 2 wężyki przy filtrze i jak mają iść
 2. czy czegoś mi tu brakuje pod przepustnicą
   
 1.
 
   2.
 
   Przemek - 2013-08-26, 20:02
 
 jeden idzie do trójnika przy przepustnicy. łączy się z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie.
 pod przepustnicą raczej nic nie ma
 Jendker - 2013-08-26, 20:10
 
 no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ?
 Hormon - 2013-08-26, 20:19
 
 U mnie reset liczniki robił się jak klema dobrze nie łączyła, przeczyściłem słupki i klemy od tego czasu spokój.
 Jendker - 2013-08-26, 20:23
 
 sprawdzałem klemy nie da się ruszyć
  a jak Ci się resetował to odczuwałeś to w jakiś sposób   Hormon - 2013-08-26, 20:35
 
 Licznik i godzina same zera.
 
 Ostatnio tez miałem takie coś, że spalił się silnik szyberdachu i on powodował mi reset licznika oraz brak oświetlenia w aucie.
 Jendker - 2013-08-26, 20:47
 
 to widzę że jutro mnie czeka szukanie usterki
  co nie hula podepnę pod kompa i zobaczymy czy coś pokaże Przemek - 2013-08-27, 03:47
 
 
  	  | Jendker napisał/a: |  	  | no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ? | 
 u góry z przepustnicy wychodzi wężyk do trójnika z zaworka na listwie idzie wężyk do trójnika i z puchy filtra idzie do trójnika
 Jendker - 2013-08-27, 11:41
 
 
  	  | Hormon napisał/a: |  	  | Licznik i godzina same zera. 
 Ostatnio tez miałem takie coś, że spalił się silnik szyberdachu i on powodował mi reset licznika oraz brak oświetlenia w aucie.
 | 
 
 Hormon szyber u mnie działa :d
 To też nie wina akumulatora naładowany w pełni 573mA
 Zaraz idę podpiąć się pod kompa
 Jendker - 2013-08-27, 12:05
 
 
  	  | Przemek napisał/a: |  	  |  	  | Jendker napisał/a: |  	  | no właśnie chodzi mi gdzie dokładnie ma być ten co idzie do przepustnicy na dole czy na górze pod pięty ? | 
 u góry z przepustnicy wychodzi wężyk do trójnika z zaworka na listwie idzie wężyk do trójnika i z puchy filtra idzie do trójnika
 | 
 
 To ja mam podpięte wszystko tylko chodzi mi o to czy z trujnika ma iść do górnego wejścia czy dolnego na filtrze
 Przemek - 2013-08-27, 17:44
 
 http://imageshack.us/photo/my-images/27/kjgy.jpg/
 tak to u mnie wyglądało
 Jendker - 2013-08-27, 18:23
 
 Przemek,  dzięki oto mi chodziło
   Przemek - 2013-08-27, 18:36
 
 Jendker, nie ma za co
 
 |  |