|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Kołysanie na zakrętach - Amortyzatory Vento tył
menhils - 2014-03-19, 16:03 Temat postu: Kołysanie na zakrętach - Amortyzatory Vento tył Witam, w niedziele jechałem trochę dłuższą trasę i zauważyłem że przy większych prędkościach na zakręcie kołysze autem jakby miało wylecieć to samo jest przy szybkich ruchach kierownicą. Do wymiany mam amory z tyłu:
Te będą dobre czy polecacie coś innego (olejowe czy gazowe?):
http://allegro.pl/amortyz...4035998198.html
Kupić do tego sprężyny?
http://allegro.pl/sprezyn...4031120613.html
A do przodu zestaw naprawczy? bo już troche hałasuje
http://allegro.pl/tuleje-...4005897495.html
hotdriver - 2014-03-19, 17:21
Co do amorow zobacz moj temat w zakladce inne, a jak ci buja przy szybkich ruchach kiera to napewno masz dobre tuleje wahacza tyl? obstawiam ze sa do wymiany to samo mialem, jedz najlepiej na pierwsza lepsza stacje diagnostyczna i sprawdz zawieche zaplacisz ok 50 dyszek a bedziesz mial pewnosc w jakim stanie sa amory
Paweł J. - 2014-03-19, 19:33
Dobre są. Na gazówkach można się już w zakrętach powścikać.
Dziwne te sprężyny, jak Ci tył za bardzo nie siada to nie ruszaj.
dziwnie tani ten cały zestaw, brakuje jeszcze gumek na stabilizator (tych od srodka)
W ciemno nie wymieniaj, najpierw upewnij się co tam siadło i w tedy do dzieła. Zerknij do tulei na belce skoro tył chodzi na zakrętach.
pablomed - 2014-03-19, 19:44
Amorki ok spręzyny nie, szukaj jakichś polskich lub lesfojrs, tego zestawu absolutnie nie kupuj kupuje się nie zestaw tylko to co potrzebne po weryfikacji cześci najlepiej gumy od lemfordera końcówki też jkakieś dobre, tu się nie oszczędza natomiast kupno wszystkich tych elementów prawie na bank nie będzie potrzebne. Czyli najpierw diagnoza potem leczenie.
Hormon - 2014-03-19, 21:05
Podjedz do sklepu i kup zestaw jak sie należy. No chyba ze autem będziesz jeździł 3 miesiące, to kup najtańsze.
Amortyzatory godne uwagi KYB, MONROE, BILSTEIN. Sprężyny jak masz padnięte, to kup jakieś wzmacniane, ale nie HARTA.
Tuleje Lemfordera i zapominasz o tym, że w zawieszeniu trzeba coś robić.
menhils - 2014-03-24, 16:04
Byłem dzisiaj na diagnostyce. Amortyzatory mają po 55-59% wszystkie 4. Do wymiany na pewno są sworznie (najlepiej z lemforder?).
Przy okazji wymiany sworznia wymienić coś jeszcze za jednym rozkręcaniem?
Hormon - 2014-03-24, 19:25
Jesli masz gumy, tuleje w porzadku, to nie ma sensu wymieniać, ale jeśli są już popękane, delikatne luzy, wymień. Koszty nie duze, a będziesz miał spokój na długi czas.
czarnysauber - 2014-03-25, 09:09
Jak kołysze autem to mogą być do wymiany tuleje na tylnej belce.
|
|