|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Zawieszenie gwintowane
Jendker - 2015-03-20, 18:11 Temat postu: Zawieszenie gwintowane Siema potrzebuje ustawić gwint w aucie na razie jeździ się jak pingpongiem (bardziej chodzi o tył) proszę o fotki i instrukcje jak najlepiej ustawić zawieche
Hitchhiker - 2015-03-20, 18:59
Nikt Ci raczej nie powie jak ustawić bo to bardzo indywidualna sprawa zależąca m.in. od Twoich własnych preferencji oraz od tego jakie masz koła. Najlepiej sam kręć, sprawdzaj, kombinuj aż osiągniesz zamierzany efekt.
Jendker - 2015-03-20, 20:19
nie no to akurat wiem tylko chodzi mi jak go skręcić po prostu chciał bym porównać z innymi i wtedy będe sobie kombinował
Hitchhiker - 2015-03-21, 08:56
A jaki masz gwint i jak obecnie ustawiony ?
Heavy - 2015-03-21, 09:38
dużo zależy od kół i gwintu. jak masz duże koło, niski profil i gwint beton to pewne ze będzie taczka, ale przeciez wygodnie sie tak jeździ
Jendker - 2015-03-21, 19:47
TA Technix a jak jest ustawiony ciężko powiedzieć między sprężynami jest prześwit nie jest skręcony na maxa
vwjanekvento - 2015-03-21, 20:41
Przy ta-technixie nie poszalejesz z ustawieniami jedynie gora dol bez regulacji twardosci, czym wyzej masz nakretki tym bedzie twardziej, i odwrotnie
Japko - 2015-03-22, 00:22
Pewnie jest skręcony na maxa czytaj siedzi na odboju. Jeżeli masz straszny w opór ping pong to na bank. Ja mam w tym momencie podniesiony jakieś 2,5 centa na zimę od seryjengo odboju i jest twardo ale nie tragicznie, a skręcony jest może na 1/3 regulacji.
majkel00230 - 2015-03-22, 08:36
no właśnie jak to jest ? im niżej tym bardziej miekko a jak gwint jest 3 cm niżej niż serja to już jest mega twardo ? czy można jednak podnieść auto a regulować jeszcze twardość? szczerze mam zamiar gwint założyć ale ja nie lubię jeździć na ping pongu
vwjanekvento - 2015-03-22, 10:13
majkel00230 przy gwincie typu KW, Ap, Weitec, H&R , FK, Eibach mozna regulowac gora dol i dodatkowo masz regulacje twardosci, przzy gwintach Mts-technik, Ta-technix, i Tuning-art tego nie ma. Jesli na gwincie obnizysz auto tylko o 3 cm od serii bedzie bardzo twardo bo nakretki beda wysoko a co za tym idzie sprezyny beda bardziej scisniete, noi na odwrot
majkel00230 - 2015-03-22, 10:42
nie miałem do czynienia z gwintem ale wydawała mi się że jak nakrętke skręcasz w dół to auto idzie w dół a sprężyna się rozpręża. no ale z tego co mówisz miałem błędne myślenie. To czyli mogę zjechać z 3/5 cm i tak z regulować twardość że będzie coś zbliżonego do serii?
vwjanekvento - 2015-03-22, 10:49
Cos mnie nie zrozumiales I dobrze myslisz jesli nakretki w dol to sprezyna sie rozpreza owszem ale przy gwincie MTS czy TA jak zejdziesz 3cm wzgledem serii to i tak bedzie mega twardo
|
|