|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Benzyna - Silnik VW 1.8 90km ABS a Audi 2.0 90km ABT.
Leszczu - 2015-05-08, 10:38 Temat postu: Silnik VW 1.8 90km ABS a Audi 2.0 90km ABT. Mój silnik wyzionie ducha w bardzo bliskim czasie, a mam drugi bardzo zdrowy z audi, da sie to przełożyć? Pasuje na łapy po obróceiniu? Wizualnie są praktycznie takie same. co z elektryką?
tom cio - 2015-05-08, 14:27
W audi chyba nie ma wyjść na którąś z łap.
Przemek - 2015-05-08, 16:10
Teoretycznie bloki są te same więc otwory powinny być też uniwersalne. Zobacz otwór na tylną prawą łapę . Nie mam zdjęć bo bym ci powiedział wtedy czy pasuje na 100 procent
vwjanekvento - 2015-05-08, 20:21
Nie lepiej zrobić remont? Ostatnio robilem kapitalke, koszt wszystkich części plus sprzeglo i oslony polosiek 2000zl, przy czym części z gornej polki, najdroższe sa zawory bo az 62zl szt ale powiem Ci ze po remoncie silnik daje rade
tom cio - 2015-05-08, 22:42
vwjanekvento, Cytat: | a mam drugi bardzo zdrowy z audi | skoro ma kolega dobry silnik to po co remontować?
majkel00230 - 2015-05-09, 09:27
tom cio, racja, jeśli tylko problem łapy jest to lepiej zrobić swap jeśli jest pewny że silnik jest na pewno zdrowy.
vwjanekvento, a zawory wymieniałeś bo co ? nie lepiej uszczelniacze same było ?
vwjanekvento - 2015-05-09, 09:31
A co to za remont jak się same uszczelniacze wymienia?
majkel00230 - 2015-05-09, 09:37
nie jestem mechanikiem ale nie jest z nimi jak z uszczelką że po każdym ściągnięciu głowicy trzeba ją wymieniać czy ma 2 dni czy 5 lat. Wglądały na zużyte ? jakie pomiary robiłeś ?
tom cio - 2015-05-09, 11:43
Jak tłoki się z zaworami nie spotkały, i są bez wżerów i uszkodzeń nie ma potrzeby ich wymiany, jedynie wymiana gumek na zaworach i dotarcie zaworów wystarczają. Janek chciał mieć silnik tip-top to wymienił, i w tym też nic złego nie ma.
majkel00230 - 2015-05-09, 11:47
nie no ja nie mówię że to zło
sam jestem fanem wymiany wszystkiego zawsze nawet jak jest sprawne ale żywotność zaworów rzadko przekracza żywotność silnika i wymiana sprawnych na nowe tak jak mówisz bez spotkania z tłokami czy wżerów to trochę mało sensowny zabieg ze względu na koszt.
vwjanekvento - 2015-05-09, 13:54
Delikatne wzery mialy zawory wydechowe pozatym był spory luz na prowadnicach największy także na wydechowych, wiec poszly wszystkie zawory i wszystkie prowadnice, jeśli chodzi o usczelniacze nie musisz ich wymieniac za każdym razem, ale jak mi bral olej wcześniej 1l na 1000km to teraz nie chce nawet grama wziasc tyle ubywa co z miarki wycieram
|
|