Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Benzyna - Odcina prąd, centralny zamek??

dawiddawidowski - 2017-08-12, 19:50
Temat postu: Odcina prąd, centralny zamek??
Na wstępie dodam, że się nie znam więc pytam.
W Vento podczas spawania z lewej tylnej strony zapaliła styropianowa osłona na centralny zamek (raczej to on??) plus przetopiły się dwa przewody niebieski i czarny jakby podciśnieniowe bo przewodów w nich brak (??), po za tą nie przygodą nic nie było kombionowanie. Aku oczywiście odpięty w czasie spawania.

Objaw jest następujący: po przekręceniu stacyjki czasem od razu wszystko się zeruje (zegarek też więc pewnie odcina prąd??) a czasem zaświecą się kontrolki.
Przy próbie odpalenia zachowuje się następująco jak na nagraniach poniżej:


https://www.youtube.com/watch?v=8Rumk7Cm1aM



Początkowo myślałem że wina akumulatora więc podpiąłem go na klemy i odpalił od strzała i pracował bez zastrzeżeń. Następnego dnia podmieniony aku na 100% nowy sprawny a problem ten sam,


https://www.youtube.com/watch?v=z8Fzdb86C3A


Przy zamykaniu z kluczyka centralka zamka w bagażniku (??) pracuje ok 2minuty lub więcej zanim przestanie po czym znowu wyje (nagrzewając się). Po "otworzeniu" wyje z min ale ponownie się nie włącza jak w przypadku zamknięcia.


Może ktoś coś poradzi bo nie mam pomysłów :papa:

theority - 2017-08-12, 20:38

dawiddawidowski napisał/a:
plus przetopiły się dwa przewody niebieski i czarny jakby podciśnieniowe bo przewodów w nich brak


przewody połącz i sprawdź czy dalej gdzieś się nie potopiły. Podciśnieniowy musisz też połączyć bo sterowanie zamków w vento wykonywane jest właśnie podciśnieniem, stąd takie objawy pracy pompki.

Po tym filmiku wnosić mogę, że masę gdzieś zgubił. Połącz klemę masową, kablem rozruchowym, bezpośrednio do silnika. Jak to nie pomoże to klemę plusową, ponownie kablem rozruchowym, do śruby przy alternatorze lub przy rozruszniku (gdzie Ci wygodniej).

dawiddawidowski - 2017-08-12, 22:17

theority napisał/a:
przewody połącz i sprawdź czy dalej gdzieś się nie potopiły. Podciśnieniowy musisz też połączyć bo sterowanie zamków w vento wykonywane jest właśnie podciśnieniem, stąd takie objawy pracy pompki.

Po tym filmiku wnosić mogę, że masę gdzieś zgubił. Połącz klemę masową, kablem rozruchowym, bezpośrednio do silnika. Jak to nie pomoże to klemę plusową, ponownie kablem rozruchowym, do śruby przy alternatorze lub przy rozruszniku (gdzie Ci wygodniej).


dzięki za rady, będę kombinował w poniedziałek ;)

theority - 2017-08-13, 09:45

Cytat:
dzięki za rady, będę kombinował w poniedziałek ;)

Daj znać w poście jak poszło ;)

dawiddawidowski - 2017-08-13, 14:11

Długo nie wytrzymałem i zabrałem się do czyszczenia mas... pomogło od razu :brawa:
Teraz pozostało tylko doprowadzić węże podciśnienia do ładu na spokojnie :papa:

theority - 2017-08-13, 20:49

No i brawo :oklaski:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group