Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Ogólnie - problem z licznikiem

JACEK.W - 2006-03-11, 15:13
Temat postu: problem z licznikiem
cześć jestem nowy szukam pomocy w naprawie licnika w vento, to jest licznik motormeter jego wadą jest kasowanie sie licznika przebiegu po włączeniu zapłonu do 168 tyś, natomiast licznik małych kilometrów oszukuje o jakieś 50 % mniej, chyba ktoś grzebał w tym liczniku i popsuł, pomocy bo nie wiem czy tylko elektronik mnie ratuje a może da się zrobić samemu
KOLCZYK - 2006-03-11, 16:31

Ktoś prubował zmienić przebieg i namieszał w kodzie szesnastkowym w epromie.
Musisz się udać do kogoś kto się zajmuje profesjonalnie cofaniem liczników i Ci wpisze poprawny wsad do epromu :wink:

BANDERAS_RR - 2006-03-11, 18:08

KOEGA KOLCZYK TO CHYBA MA RACJE BO JA TO SIE NA ELEKTRONICE WCALE NIE ZNAM.POZDRAWIAM

Stopa - 2006-03-11, 19:01

Takie cuda zdarzają się rzeczywiście, kiedy elektronik-amator odmładza auto :cry: . Kolejny argument za niestosowaniem takich praktyk.
KRIS - 2006-03-11, 21:49

nie zostaje chyba nic innego niz kupic nowy licznik
spyro - 2006-03-11, 22:28

Taniej CI wyjdzie kupić "nowy" licznik, poszukaj na Allegro, gdzieś na szrotach za używką się rozglądnij, za zrobienie licznika wezmą od Ciebie na pewno więcej niż będzie Cię kosztować kupno nowego...

Nowy w ASo to wydatek 1000 zł i jeszcze trzeba oddać swój stary licznik (kiedyś się pytałem z ciekawości...)

Pozdrówki

Niepolski - 2007-05-20, 22:10

Nie chciałem pisac nowego postu wiec dołacze sie do tego Jak sprwdzic faktyczny stan licznika czy metoda jest tylko podpiecie sie pod komputer?? aaaa i jeszcze jedno mam na oku pieknego potworka vento vr6 ma przejechane 230000 czy to duzo jak na takie potezne serducho????,a to własnie w nim mam zamiar sprawdzic autentycznosc stanu licznika
spyro - 2007-05-20, 23:00

hmmm. Niby 230 tys to dużo, choć i nie dużo jeśli to realny przebieg i auto nie było jeżdżone na maxa, ale z drugiej strony kto nie będzie szlała VR6? Ja bym się mocno zastanawiał, bo VR jest jednak drogie w naprawach i jakieś wały w silniku mogą pochłonąć niezłą kaskę...

Niech Mapet się wypoei, ma VR-kę.

Niepolski - 2007-05-21, 16:22

spyro napisał/a:
pochłonąć niezłą kaskę
dokładnie przebieg tez mnie zastanawia gdyby to jakieś160000tys. no ale to gdybac sobie można ale pomyśli sie pomyśli pokusa jest WIELKA !!
theority - 2007-05-21, 16:44

Niepolski napisał/a:
pomyśli pokusa jest WIELKA

A jaka cena jeśli można wiedzieć ??

Paweł J. - 2007-05-21, 21:12

W sumie 230tysi na silnik VW to nie dużo. Tylko NIEPOLSKI pamiętaj że VR pali już na pewno więcej niż Twój silniczek noi części też są droższe...
spyro - 2007-05-21, 22:46

ceny są dużo wyższe, akżdej części praktycznie bo zawiecha inna, silnik i osprzęt inny, hamulce inne itp itd, więc musisz liczyć się z dużo wyższymi kosztami utrzymania...
Niepolski - 2007-05-22, 21:23

cena za vr6 to 9000tys. pewnie do porozmawiania jeszcze rocznik 95ale..hhhmmmm swiatełka tylnie ma takie jak ja w swoim zwyczajne a w 95 to juz chyba inne były?? co do palenia to wiem wiem 12-14 czystej bezynki (bez gazu )to pewnie spali a na poczatku to napewno by tyle brał ale dało by rade takiego Niunia jeszcze wyżywić :OK: jak narazie poszło w eter ze swojego oddam za dobra cene choć łeska sie kreci ;) Wspomniena sa z nim extra zreszta nie prorokujmy nie ten to temat (nie wprowadzajmy zamieszania na forum) Zobaczy sie.
spyro - 2007-05-23, 10:40

Niepolski napisał/a:
wiatełka tylnie ma takie jak ja w swoim zwyczajne

to dziwne, może tył był walony, bo w VR6 zawsze były inne światła...

Niepolski - 2007-05-23, 16:39

spyro napisał/a:
bo w VR6 zawsze były inne światła
a no właśnie i mi sie tak zdaje a ze swiatełkami kojarzyłem dobrze hhmmm...pod lupe pojdzie na bank...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group