|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Benzyna - Was ist das ????
Lwomati - 2008-08-08, 20:45 Temat postu: Was ist das ???? Ostatnio oglądając sobie silnik w aucie dostrzegłem takie cuś i nie wiem co to?? Wydaje mi się że to jakieś czujniki ale nie wiem od czego, od oleju?? Jeden ten po prawo jest pęknięty w środku i chyba z niego cieknie o czym świadczy plama... jakie mogą być konsekwencje nie naprawienia tego???
Pozdrawiam Mateusz
Paweł J. - 2008-08-08, 20:56
Twoje vento ma symbol silnika AAA
Najlepiej jakbyś zrobił fotę, taką żeby było widac w, której części pod maską te czujniki są...
lwomati napisał/a: | chyba z niego cieknie o czym świadczy plama |
Nie jest źle...tylko się poci....
Na ta chwilę mam tylko takie coś :
pablomed - 2008-08-08, 21:18
te dwa u dołu to będzie jeden czujnik ciśnienia oleju, drugi czujnik temperatury oleju dla MFA, a to trzecie od góry nie mam pojęcia
sebastian - 2008-08-08, 21:19
pablomed napisał/a: | to trzecie od góry nie mam pojęcia |
czujnik wszystkich czujników
Ale tak w ogóle to tak naciapciane tych czujników - jeden obok drugiego...
pablomed - 2008-08-08, 21:22
hehe. No ale poważnie w mojej dwulitórwce w pokrywie filtra wygląda to tak samo, tylko że tego niewiadomego nie mam, jest puste zaślepione miejsce. lwomati, wypucuj ten gróny czujnik, zapodaj numer z niego jeśli jakiś tam jest zobaczy się do ETKI. Jeśli ci to potrzebne bo akurat nie to cieknie
Lwomati - 2008-08-08, 22:02
tak ma oznaczenie AAA, czyli ten czujnik po prawo co z niego cieknie odpowiada za temp. do mfa
A orientujecie się może co taki defekt może powodować??
Tygrysisko fajny programik ja też chcę
Paweł J. - 2008-08-08, 22:10
lwomati napisał/a: | fajny programik ja też chcę |
Program eTECH....coś tam coś tam....dostępny na torrentach....
poczytaj sobie tutaj...tu sa namiary na ten programik:
http://forum.vwvento.org/...?t=3005&start=0
Lwomati - 2008-08-08, 22:15
dzięki zaraz wrzucę sobie ściąganie...
Paweł J. - 2008-08-09, 09:41
lwomati, jakbyś miał jakieś problemy z odpaleniem programu to służę pomocą...pamiętaj, że po instalce trzeba go crack-ować....
pablomed - 2008-08-09, 11:03
lwomati napisał/a: | tak ma oznaczenie AAA, czyli ten czujnik po prawo co z niego cieknie odpowiada za temp. do mfa | nie, ten jest od ciśnienia oleju, ten z żóltym kablem to czujnik temp. do MFA.
Niczym specjalnym to nie grozi, jeśli czujnik się zepsuje całkiem to możesz mieć stresującą sygnalizację braku ciśnienia oleju. Upewnij sie tylko czy na pewno z niego cieknie, na fotce tak by to wyglądało że może ciec od góry, albo spod uszczelki podstawki do filtra.
Lwomati - 2008-08-09, 12:14
właśnie kumpel mi grzebał przed chwilą przy tych czujnikach i teraz mam tą jeb... sygnalizację ale ok dzięki chłopaki. Macie plusa.
Paweł J. - 2008-08-09, 12:18
lwomati napisał/a: | sygnalizację |
Możesz troszkę więcej o tym napisać
Lwomati - 2008-08-09, 12:23
a to taka denerwująca pierdoła. Po jakimś czasie od odpalenia auta zaczyna mrygać kontrolka oleju do pary z sygnalizacją dźwiękową. Trochę irytujące zjawisko już dzisiaj odpiąłem syrenkę od alarmu bo też mnie wkurzała
spyro - 2008-08-09, 14:38
No ale to oznacza jakiś problem... U mnie tez jak silnikowi dawałem mocny wycisk kiedyś to mrugała kontrolka i wyło jak szalone... Ja to uważam akurat za duży plus, bo przynajmniej od razu wiadomo co się dzieje.
Paweł J. - 2008-08-09, 15:27
lwomati, a robiłeś już remont silnika ...bo coś mi tak się o uszy obiło....
pablomed - 2008-08-09, 16:00
lwomati, póki nie zmienisz czujnika odepnij jego kabel albo odwrotnie podłącz pod masę. Nie pamiętam już czy to jest czujnik zwierny czy rozwierny, ale w jednej z tych opcji nastąpi błoga cisza. (zła opcja nic nie zepsuje)
Paweł J. - 2008-08-09, 16:03
Wszystko pięknie...tylko co jeśli czujnik jest ok....a usterka dotyczy silnika
Lwomati - 2008-08-09, 20:25
Usterka nie dotyczyła silnika tylko urwanego kabelka (zółtego) teraz jest już ok. nic nie mryga nic nie piszczy. poprostu kabelek się urwał. To chyba powodowało szereg błędów, ponieważ gdy kabel był urwany to centralny nie działał, samochód był w trybie awarii i cały czas mrygały światła awaryjne, nie chciał odpalać i różne dziwne rzeczy się działy. Ale teraz jest ok i jest mi z tym faktem bardzo dobrze
|
|