|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Jak naciagnc linke sprzegła
OSI - 2006-06-20, 19:51 Temat postu: Jak naciagnc linke sprzegła mam za luzna linke od przgła, musze wciskac spzgło do samiutkiej podłogi czasami zapominam i na krzyzówkach mi ganie, bo w popzednim autku miałem inaczej, i chcem choc troche podciagnac, i do tego ciezko wchodzi mi pierwszy bieg,
wojtek - 2006-06-20, 21:21
Obawiam się że konieczna bedzie wymiana linki(jeśli jest oryginalna),bo oryginalne mają automatyczną kasacje luzu oczywiście w pewnym zakresie jeżeli nie działa prawidłowo(linka wyciągnieta) to może być tak jak opisujesz,Koszt nowej ok30-40 bez automatycznego regulatora,wtedy masz srube i regulujesz,ale również te objawy które opisujesz moga oznaczac koniec sprzegła...Pzdr
marmarmarek - 2006-06-21, 20:41
OSI napisał/a: | musze wciskac spzgło do samiutkiej podłogi |
no to chyba normalne, ze sprzeglo wciska sie do konca
spyro - 2006-06-22, 16:15
No nie jest to normalne, sprzęgło powinno łapać wcześniej, a nie przy samej podłodze...
marecki2R - 2006-06-22, 16:18
Proponuje wymienić linke na nową , najlepiej z napinaczem, a dopiero później zastanowic się czy tarcza sprzęgłowa jest też zużyta.
Jesli sprzęgło jest nie dociśnięte , to cały czas pracuje i uniemożliwia synchronizatorowi wyrównania prędkosci i wbicia własnie pierwszego biegu,. ( brak dokładnego rozsprzęglenia) -- wymiana linki i powinno być wszystko ok :roll:
marmarmarek - 2006-06-22, 17:47
ale czy kolega ma napewno linke z samonapinaczem? bo byly tez takie, w ktorych naciag regulowalo sie poprzez krecenie tym pancerzem (przynajmniej taka mial kuzyn w Golfie 3)
OSI - 2006-06-22, 17:47
dzieki, tam na koncu lionki jest taki plastikowy "prostokat" w którym jest linka i myslałem ze moze tam w jakis sposób sie ja reguluje
|
|