|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Tłumnik końcowy od diesla do benzynki
Bartek - 2008-09-21, 09:13 Temat postu: Tłumnik końcowy od diesla do benzynki Dzisiaj naszła mnie taka myśl żeby do mojego Ventylka wrzucić tłumnik końcowy od TDI Zawsze dwie rurki to nie jedna Jak to wygląda ze strony technicznej, jest to w ogóle możliwe ?
jaca - 2008-09-21, 09:27
Widziałem że zakładają tylko nie wiem czy to same końcówki czy cały wydech
wygląda dobrze a najlepiej jak założysz w chromie
sebastian - 2008-09-21, 12:10
Gra nie warta świeczki... jeszcze zależy, który masz rok. Jak z początków lat produkcji, do 1993 do lipca, to odpaca całkowicie, po lipcu to może, może, ale też nie, bo inny jest w TDI-kach środkowy tłumik, niż w benzyniakach. Lepiej załóż jakąś końcówkę, bo koszty przeróbki przewyższą sam tłumik
bradley - 2008-09-21, 12:18
Chyba lepiej wyjdzie kupic tlumik jakis taki z allegro (niektore sa bardzo ladne i nie bucza jak stado bizonow).
Co do tlumika z TDIka to jest raczej nijaki. Dwie rurki, zagiete w dol, w zasadzie chowaja sie pod zderzak to nawet odpada efekt wizualny
sebastian - 2008-09-21, 12:26
albo z używanego tłumika obetnij końcwóki i dospawaj do swojego
spyro - 2008-09-21, 13:11
tn nieszczęsny Madej miał te dwie końcówki a'la diesel. Żadna rewelacja.
bradley - 2008-09-21, 13:34
A ja mialem takie Nie za dlugo bo 3dni po zalozeniu mialem dzwona.

Paweł J. - 2008-09-21, 18:47
Bartek napisał/a: | Zawsze dwie rurki to nie jedna |
To nie lepiej gdybyś poleciał w stronę wydechu seryjnego od VR6 Tam tez sa dwie rurki i co najważniejsze nie sa zaginane ku dołowi....a dorobić da się wszystko...
sebastian - 2008-09-21, 18:54
Tygrysisko napisał/a: | To nie lepiej gdybyś poleciał w stronę wydechu seryjnego od VR6 |
A myslisz, że z tym będzie lekko? Tam rury grube są, więc trza nadrobić to spawem, jak nie wstawić rury w rurę, by to na rurę nałożyć... szkoda się w takie coś bawić
Paweł J. - 2008-09-21, 19:33
sebastian napisał/a: | Tam rury grube są |
Takie same jak w 1.8 90KW...no tylko, że razy 2
Zawsze można uciąć ją i dorobić rozwidlenie....
Bartek - 2008-09-21, 19:35
A więc pomysł z tłumikiem od diesla odpada a szkoda. Będę musiał pokombinować z przespawaniem końcówek.
marmarmarek - 2008-09-22, 11:52
a mnie sie podoba wydech seryjny od Tdi i kiedys o tym myslalem... tylko, ze w chromie. maja te rurki zagiete swoj urok a jak chcesz miec dwie proste najtaniej, to do tesco po koncowki przykrecane za 20 zl
spyro - 2008-09-22, 12:02
marmarmarek napisał/a: | a jak chcesz miec dwie proste najtaniej, to do tesco po koncowki przykrecane za 20 zl | no nie, tu żeś przesadził...
idgray - 2008-09-22, 13:08
Bartek napisał/a: | A więc pomysł z tłumikiem od diesla odpada a szkoda. |
wcale nie
mam vento 1.8 ABS i mam tłumik końcowy od diesla z dwoma kocówkami
wszystko podeszło bez żadnych przeróbek wyjąłem stary zamontowałem nowy tłumik i wszystko gra, koszt tłumika 140 zł + własnoręczna polerka końcówek
bradley - 2008-09-22, 13:20
idgray, czym polerowales? Pasta tempo czy czyms takim?
Sadze, ze u mnie to da efekt na 2 dni bo pozniej i tak sie osmoli, ale sprobowac mozna.
janes - 2008-09-22, 16:56
Panowie, wydech od TDI'ka to jak dwa ząbki czosnku wyglądają, tak na to mówimi w pracy
idgray - 2008-09-22, 17:32
bradley napisał/a: | idgray, czym polerowales? Pasta tempo czy czyms takim? |
papier 400, 600, 800, 1200 i 1500 na koniec pasta AUTOSOL
Bartek - 2008-09-22, 17:51
To może do AAM też podejdzie, czy są jakieś różnice w układzie wydechowym między ABS a AAM ?
idgray - 2008-09-22, 18:08
tego już nie wiem
Paweł J. - 2008-09-22, 18:33
Bartek napisał/a: | ABS a AAM ? |
Wizualnie to ABS ma grubszą rurę na końcu...zdaje się, że taką jak w 2E...
Tu są tłumiki:
http://forum.vwvento.org/viewtopic.php?t=77
sebastian - 2008-09-22, 22:45
Bartek napisał/a: | To może do AAM też podejdzie, czy są jakieś różnice w układzie wydechowym między ABS a AAM ? |
Zobacz tu: http://www.catalogue.bosa...rtype=1.8&fuel=
Tutaj diesle:
http://www.catalogue.bosa...type=1.9&fuel=D
A tutaj VR6
http://www.catalogue.bosa...type=2.8&fuel=B
|
|