Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Gaz/Benzyna - POMÓŻCIE BO SKOŃCZYŁY MI SIE POMYSŁY

aras575 - 2008-10-01, 07:25
Temat postu: POMÓŻCIE BO SKOŃCZYŁY MI SIE POMYSŁY
kiedy zimny chodzi wrecz idealnie natomiast gdy łapie minimalną temp zaczyna dosłownie szczekać nie wkreca sie na obroty i gasnie tak jakby nie palił na wszystkie gary.....

stało sie to w dziwny sposób po prostu jechałem i dojechełem na miejsce i było wszystko ok. zgasiłem silnik po 2 min zapaliłem i juz szczekał.....

cewka sprawdzona przewody zapłonowe tez i świce/ uszczelka pod gażnukiem nowa gażnik uczelniony(silnik AAM monowtrysk)

uszczelka po kolektorem ssącym nowa.

ciśnienie na cylindrach sprawdzone i jest prawie książkowe rozrząd sprawdzony

nie ma przedmuchów w płyn chlodzący ani tez nie ma płynu w oleju

nie ma odcięcia zapłonu jest tylko centralny zamek na pilota i w dodatku nowy

układ wydechowy bez katalizatora ale to bez znaczenia bo juz rok tak chodzi wiec raczej sonda nic tu nie ma do rzeczy (sonda jest w tej wersji w kolektorze wydechowym)


masakra nie wiem normalnie za co sie chwycic!!!!!

jak ostygnie to chodzi i jest ok a gdy tylko sie dogrzewa to znowy powtórka z rozrywki

Paweł J. - 2008-10-01, 08:24

A czujnik temperatury...sondę sprawdzałes ??
aras575 napisał/a:
gażnik

Zdaje się że nie gaźnik tylko monowtrysk...czyli jednopunktowy

Spróbuj, gdy się silnik nagrzewa odłączyć wtyczkę od czujnika temp...powinno się w tedy włączyć ssanie...zobacz co w tedy będzie się działo.

aras575 - 2008-10-01, 09:37

to że włączy sie ssanie to zmieni tylko to ze nie bedzie niskich obrotów........sprawdziłem czujnik to nie to
chudy - 2008-10-01, 12:39

Proponuje restart komputera cztli odlaczyć klemę + na noc przyjść rano dpalić nie gazować ma tak sobie chodzić na wolnych obrotach aż wentylator się załonczy i napisać jakie są efekty
cinek82 - 2008-10-01, 15:25

Ustawienie zapłonu i pasek rozrządu (ustawienie). Sprawdź. :faja:
aras575 - 2008-10-02, 08:46

zapłon sprwdziłem lampą stroboskopową pasek tez ok napiety i w swoim miejscu


zobaczymy postawilem do elektryka moze ogarnie temat

misiek - 2008-10-02, 10:50

miałem podobny przypadek u szwagra w ventylu, tam za taką sytuację odpowiadał wspomniany już tuj czujnik temperatury płynu chłodzącego.Po prostu był zepsuty i nie pokazywał właściwej temperatury i kom puter odczytywał wciąż że silnik jest zimny i ciągle otwierał "ssanie" no i był problem z właściwą pracą silnika.Po wyumianie czujnika na nowy wszystko jak ręką odjął. Wspomnę też że sprawdzany był na kopmpie i nije wykazywało żadnych błędów.A może u Ciebie jest podobnie? A może tro wina silnika krokowego?Ale on to by raczej rzucał obrotami...
aras575 - 2008-10-04, 16:10

własnie wrócilem z serwisu vw. auto zostało poddane badaniom diagnostycznym na komputerze serwisowym i ......... nic niby wszystko jest ok......a fura dalej odmawia posłuszeństwa



diagności załamali rece...proponuja mi zeby wymieniac kolejno podzespoły i doszukiwac sie.......chyba dziury w całym

Paweł J. - 2008-10-04, 16:12

Widzę ostatnio wszystkie furki na vagu wychodza super a mimo to mają nadal problemy :nerwus:
chudy - 2008-10-04, 16:18

Zrób ten restar :nauka:
Paweł J. - 2008-10-04, 16:20

chudy napisał/a:
Zrób ten restar

Sebastianowi to pomaga...co prawda trochę w innej sytuacji...
No ale spróbuj...na pewno nie zaszkodzi...

aras575 - 2008-10-08, 16:45

no i powiem wam panowie ze diabli wiedzą co tez drzemie w mojej furze


wszystko zostało juz sprawdzone nie ma sie do czego doczepic
a auto nie chodzi

nawet komputer został sprawdzony i jest wciż to samo

egos - 2008-10-08, 18:41

mieliśmy kiedyś podobny przypadek z golfem tyle ze na wielopunkcie-wtrysk lał co doprowadziło do spuchnięcia tłoka -problem dotyczył 1 cylindra objawy to po nagrzaniu wyrazny stuk i strata mocy-jezeli u Ciebie siadlyby wszystkie cztery to mogłoby to tak wygladac-tylko nie pasuje mi to ze stalo się to nagle-piszesz ze sprawdiłeś swiece-jak to zrobiłeś? i jakie masz wsadzone?-a moze moduł cewki zapł pierniczy-podmieniałeś cewki one są razem z modulem czy moze też ktoś jakoś sprawdzał?
aras575 - 2008-10-09, 08:55

cewke podmieniałem juz od trzech działających poprawnie aut a przewody kupiłem nowe i świece NGK
andrewb25 - 2008-10-09, 10:33

może coś w aparacie zapłonowym? czujnik ?
egos - 2008-10-09, 20:26

powiedz jeszcze czy masz inst gaz jeśli tak to czy te objawy są identyczne na obydwu paliwach czy moze na ktorymś się nasilają
aras575 - 2008-10-10, 14:08

andrewb25 napisał/a:
może coś w aparacie zapłonowym? czujnik ?



dzieki brachu strzał w dziesiatkę poszedłem za ciosem i okazało sie ze czujnik halla w aparacie sie powalił

wymianiłem aparat i jak reką odjął

masz u mnie zajebistego browara przy najblizszym spotkaniu

andrewb25 - 2008-10-13, 20:52

hehe no to spoczko, :D
też to zmieniałem 2 tygodnie temu objawy bardzo podobne do Twoich
też nie wiedziałem co mu jest, ale oddałem do warsztatu i był jakiś taki kumaty meches co prawie od razu to rozgryzł :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group