|   | 
								Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Gaz/Benzyna - Problem z obrotami 
						
												 Gunship - 2006-07-09, 21:26 Temat postu: Problem z obrotami Kamraci. Coś niedobrego dzieje się z samochodzikiem.
 
Na początek wyjaśnijcie mi coś. Jakie obroty powinien mieć silnik 1.6 na biegu jałowym? 800 obrotów, czy też 600? Od momentu kiedy zainstalowali mi gaz mam problemy z tymi cholernymi obrotami na "luzie". Czasami prawidłowo stoją na 800 czasami spadają na 600 i wtedy silnika praktycznie nie słychać, ale trzęsie "wydechem".
 
Tak samo jest na benzynie jak i na LPG.
 
Chyba znowu wybiorę się do "gazowników", wszak mam 2 lata gwarancji.
 
A może to coś złego z moją "krokówką"?
 
Pomóżcie i poradźcie coś   
 
 
Pozdrawiam
 
 
Gunship
												 spyro - 2006-07-09, 23:12
  800 to jak najbardziej dobre obroty na biegu jałowym. TO jest na 100% źle ustawiona instalacja, jedź do nich od razu, ustawią jak trzeba i będzie wszystko jak dawniej. Prawdopodobnie "łyka" Ci za dużo powietrza na "luzie".
												 marmarmarek - 2006-07-10, 13:02
 
  	  | Cytat: | 	 		  | Tak samo jest na benzynie jak i na LPG.  | 	  
 
 i to by mnie tu dziwilo Spyro... gazownicy raczej w benzyne nie ingeruja
												 Stopa - 2006-07-10, 16:48
  Ale ingerują w układ zasilania, poszukaj gdzie łapie lewe powietrze
 
   
												 spyro - 2006-07-11, 08:20
  Dokłądnie zazwyczaj takie problemy są zarówno na gazie jak i na benzynie, musi coś być z "powietrzem" i dlatego masz takie problemy. Ja miałem podobnie na początku, jak założyłem LPG u siebie, tyle, że u mnie objawiało się to jak wrzucałem na luz jadąc (np. dojeżdżając do skrzyżowania, gdzie było czerwone światło wrzucałem wcześniej na luz) i auto świrowało i gasło, gazownicy nie wiedzielei co zrobić kwitując, że Ventki tak mają. Kumpel mi doradził kupić rurę metalowo-papierową od poloneza i założyć ją za filtrem powietrza kierując do silnika, pomogło i mam tak do tej pory, okazało się, że na gazie nie może łykać tyle powietrza i dlatego świrował i gasł ciągle...
												 marmarmarek - 2006-07-11, 14:38
  poprostu ped powietrza go przyduszal... tak samo zrobili kumpeli w renault 19- bo tam rura do filtra szla od samego poczatku maski-ucieli ja i zagieli w dol.
												 spyro - 2006-07-11, 18:25
  Dokłądnie i dzięki temu nie łyka tyle powietrza i wszystko jest w porządku...
												 
					 | 
				 
			 
		 |