Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Pozostałe - zakup venciaka

szwagier - 2008-12-08, 21:07
Temat postu: zakup venciaka
Powoli zaczynam już poważnie myśleć nad zakupem venciaka :D :D :D
I tak mnie coś natchnęło nad zakupem ventka z przetargu policyjnego, tam były z mocniejszym silniczkiem :D :D :D
co o tym sądzicie ?? ?? ??

Paweł J. - 2008-12-08, 21:18

szwagier napisał/a:
I tak mnie coś natchnęło nad zakupem ventka z przetargu policyjnego

Odpuść....nasz...tzn mój i Twój szwagier, wspólny kolega misiak twierdzi że z tych furek nie ma co zbierać...stoją w kolejce do złomowania bo tylko ktoś silnik odpali i już się gotuje...a liczniki to się kilka razy poprzękręcały.

szwagier napisał/a:
am były z mocniejszym silniczkiem :D :D :D

1.8 90KM i 2.0 115...takie łooooo...da się żwawo jeżdzić....ale VR-ka to nie jest.

szwagier napisał/a:
co o tym sądzicie ?? ?? ??

:dół:

szwagier - 2008-12-08, 21:22

http://suchen.mobile.de/f...ng=&tabNumber=2 a to ?? ?? ??
Paweł J. - 2008-12-08, 21:39

szwagier napisał/a:
a to ?? ?? ??

"to" jest fajne...ja ciągle myślałem, że mówimy o polskich realiach.

filip0985 - 2008-12-08, 21:42

Fajnie się prezentuje, chociaż Ventki w srebrze nie bardzo mi się widzą. Przebieg raczej wątpliwy, a i cena nie mała.
Reth - 2008-12-08, 21:47

Ale ladna :D
KAISER - 2008-12-08, 21:48

filip0985 napisał/a:
Fajnie się prezentuje, chociaż Ventki w srebrze nie bardzo mi się widzą. Przebieg raczej wątpliwy, a i cena nie mała.


Cena duża jak cholera - tzn. nie na moje możliwości obecne :faja: .

Ja osobiście wolałbym w tej cenie coś dużo nowszego... no ale podejrzewam, że szwagrowi się motorek spodobał :)

szwagier - 2008-12-08, 21:56

na pierwszy ogień poszedłby bagażnik do zmiany bo ten niebieski to trochę tragedia
ale silnik pięknie się prezentuje :D :D :D

Gavel - 2008-12-09, 08:21

szwagier nie kupuj takiej Ventki bo co to za zabawa wydać tyle kasy i tylko jeździć? :diabełek:
Niby wszystko porobione ale sam piszesz że bagażnik to byś zmienił, a pewnie i parę innych rzeczy też...
Kup zdrową, dobrze wyposażoną serię i do roboty :P

cinek82 - 2008-12-09, 17:08

Pewnie :oklaski: Co se sam zrobisz to podwójna radość z jazdy :D Jakąś wypasioną wersję klekota i będzie wporzo. Chyba że nie chcesz dieselka, to 1,8 albo 2,0 i śmigasz jak ta lala. ;)
szwagier - 2008-12-09, 17:14

no na pewno mam już kilka wizji przeróbki venciaka :D
Buli - 2008-12-09, 17:55

moze moja Ventke chcesz:D:D:D
Dzolo - 2008-12-09, 18:19

To co Ty w końcu chcesz kupić? Bo zdechnięte Venta po psiakach
troche ni jak mają się do tego auta za 6 tys euro .

szwagier - 2008-12-09, 18:31

myślę nad ventkiem z rocznika 96/97 ze zdrową karoserią (którą i tak na wstępnie bym zabezpieczył dodatkowo) i chyba benzyniak, ale bez gazu bo gaz chcę sam założyć taki porządny żeby mi autka nie zepsuło
bo ventko ma mi służyć przez najbliższe kilkanaście lat, a może i dłużej :D

Paweł J. - 2008-12-09, 18:52

szwagier napisał/a:
ventko ma mi służyć przez najbliższe kilkanaście lat, a może i dłużej :D

Ambitne plany :oklaski:

bradley - 2008-12-09, 18:57

szwagier, jak raz kupisz diesla to nie kupisz juz benzyny. No chyba, ze turbo ;)
szwagier - 2008-12-09, 21:31

z takimi specami jak wy napewno aytko będzie rewelacja :P :P :P :P
spyro - 2008-12-09, 22:59

główna zasada - nie kupuj nigdy auta po tuningu, kup serie i samemu rób przeróbki. Nigdy nie wiadomo jak kto traktował to auto, co gdzie robił i czy przypadkiem zaraz nie wyjdą purchle jak w pewnym aucie co niedawno się sprzedało jakimś cudem ;)
KAISER - 2008-12-09, 23:05

spyro napisał/a:
główna zasada - nie kupuj nigdy auta po tuningu, kup serie i samemu rób przeróbki. Nigdy nie wiadomo jak kto traktował to auto, co gdzie robił i czy przypadkiem zaraz nie wyjdą purchle jak w pewnym aucie co niedawno się sprzedało jakimś cudem ;)

... z tego wynika również, że tuningowanie utrudnia późniejsze sprzedanie auta..?

spyro - 2008-12-09, 23:13

jak znajdziesz chętnego to wszystko sprzedasz, cinquecento wciskając kit że to bolid kubicy ;) Na poważnie ja nie kupiłbym auta po tuningu, bo:
1. łepek skoro sprzedaje za pewne autko jest wyeksploatowane, gaz do dechy non stop, kupa szpachli, lakierowane w garażu - co niestety jest codziennością w Polsce
2. Nie wiesz jak to wszystko było robione

Czysta seria i samemu przerabiamy - czysta przyjemność, choć na pewno kupa kasy na wydanie.

Morfeusz142 - 2008-12-09, 23:24

Szukaj auta z klimą, najlepiej w TDI.
KAISER - 2008-12-09, 23:25

No niby tak - zgadzam się w 100% ale dziwię się, że Ty to mówisz... :P
Bo sam poprzerabiałeś wiele i pewnie GDYBYŚ sprzedawał kiedyś to za jakąś "specficzną" kwotę... Inna rzecz, że Twoja fura jest bardziej wiarygodna...

Spodziewałem się, że powiesz, że takie po przeróbkach (jak TWOJE) są lepsze :faja:

spyro - 2008-12-10, 00:52

KAISER napisał/a:
Bo sam poprzerabiałeś wiele i pewnie GDYBYŚ sprzedawał kiedyś to za jakąś "specficzną" kwotę... Inna rzecz, że Twoja fura jest bardziej wiarygodna...
dzięki za zaufanie ;) Ja swojej nie chcę sprzedawać, bo albo robisz zmiany dla siebie i pakujesz w to kase i pracę albo masz to w du... bo wiesz że za rok auto pójdzie na handel - wtedy właśnei p krótkim czasie sa purchle, szpachla itp itd, ale takto bywa gdy się maluje auto w garazu u Cioci ;) Na poważnie, to na seriop autko stuningowane, jeśłi ktoś sprzedaje oznacza tylko kłopott, bo nikt o zdrowych zmysłąch, kto wpakował w to powiedzmy X nie sprzeda pote auta za 1/10X.
krzeszak - 2008-12-10, 09:42

spyro napisał/a:
główna zasada - nie kupuj nigdy auta po tuningu, kup serie i samemu rób przeróbki. Nigdy nie wiadomo jak kto traktował to auto, co gdzie robił i czy przypadkiem zaraz nie wyjdą purchle

dokładnie :oklaski:
szwagier, - szukaj zadbanej serii najlepiej świeżo sprowadzonej ,a z czasem sam dopieścisz je i będzie o niebo lepsze od nie jednego vento po tuningu :P

bradley - 2008-12-10, 11:11

Chyba tuning robi sie dla siebie zeby jezdzic a nie dla kogos zeby sprzedac? Co innego jak ktos dal spojler na tylna klape a`la tokio drift, brewki na swiatla. Takie samochody omijam szerokim lukiem ;)
KAISER - 2008-12-10, 13:53

Zgadzam się. Macie rację... tylko tak się właśnie czasem zastanawiałem jak na to patrzycie, bo Spyro ma 27 lat a Bradley 23 lata... do końca waszego końca życia mogą ventylki nie pociągnąć... :(

Czyli - chcąc, nie chcąc - kiedyś się sprzeda... (albo da w prezencie - jak kosmiemu :) )

bradley - 2008-12-10, 14:29

Mam 22 :D A pewnie bede ciagnal z vento ile wytrzyma buda (maly purchel na tylnej klapie i drzwiach) i zezlomuje jak 2 poprzednie samochody, tzn. Kadzio jeszcze jest i jezdzi ale na wiosne jedzie na zlom. Nie podnieca mnie tuning optyczny. Jestem zwolennikiem samochodow sleeperow, dlatego interesuje mnie tylko tuning mechaniczny, silnik, sprawne zawieszenie z hamulcami.
KAISER - 2008-12-10, 15:34

bradley napisał/a:
Mam 22

Do końca roku zostałniecały miesiąc... :P

szwagier - 2008-12-10, 17:20

no ja 29 to mam większe prawdopodobieństwo że dociągnę ventkiem do emerytury :D :D :D :D jak dożyje :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha: :hahaha:
KAISER - 2008-12-10, 17:43

Największe szanse to miał ten dziadek co Tygrysowi auto sprzedał... ale nie wiadomo czemu... zrezygnował :(
cinek82 - 2008-12-10, 17:52

KAISER napisał/a:
Największe szanse to miał ten dziadek co Tygrysowi auto sprzedał... ale nie wiadomo czemu... zrezygnował :(

Bo była waloryzacja rent i emerytur i kupił Paska B5 :faja:

Paweł J. - 2008-12-10, 20:05

KAISER napisał/a:
Największe szanse to miał ten dziadek co Tygrysowi auto sprzedał

heh...on to na emeryturze sobie już to autko kupił.

KAISER napisał/a:
ale nie wiadomo czemu... zrezygnował :(

Wiadomo...trochę ze zdrowiem niedomagał...w końcu w dniu sprzedaży miał 71 lat (jeśli dobrze liczę) i ktoś tam miał się do niego wprowadzić czy jakoś tak i garażu by nie miał...wiem że z żalem się z furką rozstawał...na szczęście w dobre ręce trafiła.

Borys87 - 2008-12-10, 20:44

i tu sie zgodzę z kolegą spyro także mialem możliwość przejechania sie takim unikatowym wiejsko-tuningowym autem (inna marka) auto było z komisu ale... Poprzedni właściciel to był podobno jakis łebol niby pasjonat (drzwi bez klamek, na masce jakis wlot powietrza, z tyłu spojler, jakieś zderzaki robione na zamówienie do tego dziura chyba nożem wycięta na na tłumik :D ) powracajc do sprawy jazdy to auto moim zdaniem zaliczyło jakiegoś konkretnego dzwona bo strasznie ściągało, do tego silnik był juz padaka bo jak na benzyniaka to ponad normę dymił i ciężko palił, do tego błotnik był nie przykręcony :D - ale i tak jakis gosciu go kupił następnego dnia jak został wstawiony do komisu co sie pozniej okazało dlugo sie nim nie nacieszył i rozbił go. ... ale to jest moje tylko doświadczenie z tego tupu autami
Więc tak z doświadczenia mowie zastanów sie dwa razy lub więcej zanim kupisz jakiegoś tuningowanego szrota.

szwagier - 2008-12-10, 20:51

to wiadome :D kupując czyściocha przerabiam go jak ja chcę a nie jak już jest
co do tuningu wizualnego to mam chęć na skromny delikatny, chociaż znając moje częste zmiany wizjii wszystko jest możliwe :P :P :P :P

spyro - 2008-12-10, 23:04

KAISER napisał/a:
Zgadzam się. Macie rację... tylko tak się właśnie czasem zastanawiałem jak na to patrzycie, bo Spyro ma 27 lat a Bradley 23 lata... do końca waszego końca życia mogą ventylki nie pociągnąć... :(

Czyli - chcąc, nie chcąc - kiedyś się sprzeda... (albo da w prezencie - jak kosmiemu :) )

ja tam bym chciał żeby stac mnie było mieć to auto na zawsze, dopieszczać, pucować itp, żeby zrobił się z tego klasyk za 20 lat :D Dlatego chciałbym już przesiąść sie do innego auta na co dzień a ventylka mieć tylko na zloty itp wypady.

KAISER - 2008-12-11, 08:16

spyro napisał/a:
ja tam bym chciał żeby stac mnie było mieć to auto na zawsze, dopieszczać, pucować itp, żeby zrobił się z tego klasyk za 20 lat :D

No... tego Ci życzę :)
spyro napisał/a:

Dlatego chciałbym już przesiąść sie do innego auta na co dzień a ventylka mieć tylko na zloty itp wypady.

To jest niezła myśl :]

szwagier - 2008-12-11, 19:45

KAISER napisał/a:
spyro napisał/a:

Dlatego chciałbym już przesiąść sie do innego auta na co dzień a ventylka mieć tylko na zloty itp wypady.

To jest niezła myśl :]

no ja raczej venciaka miał bym na codzień, na dobre i złe on ze mną a ja z nim, na przeciw codziennym problemom tego świata :D :D :D :D

bradley - 2008-12-11, 20:21

Mnie by styknela Ventka 150KM/300Nm (co za rok mam nadzieje nastapi) a poki co ciesze sie 100+ ;p A na weekendy jakies male autko zabaweczka z 2.5V6 :]
szwagier - 2008-12-11, 20:36

bradley napisał/a:
2.5V6
biały kruk w śród ventek :D ech :diabełek: :diabełek: :diabełek:
Paweł J. - 2008-12-11, 21:21

szwagier napisał/a:
biały kruk w śród ventek :D ech :diabełek: :diabełek: :diabełek:

raczej niespotykany kruk wśród ventek.

bradley napisał/a:
Mnie by styknela Ventka 150KM/300Nm (co za rok mam nadzieje nastapi)

Sam tuning silnika ?? nic poza tym...żadnego wzmocnienia napędu ??

szwagier - 2008-12-11, 21:24

Tygrysisko napisał/a:
Sam tuning silnika ?? nic poza tym...żadnego wzmocnienia napędu ??

ciekawe jakie silniki z innych autek pasowały by do ventka :D
tak z jakiś 3L :D

Dzolo - 2008-12-11, 21:44

szwagier napisał/a:
ciekawe jakie silniki z innych autek pasowały by do ventka
tak z jakiś 3L


Zalezy co rozumiesz pod pojęciem ''pasował'' ;) Pasować bedzie tylko motor który był seryjnie montowany w danym modelu , aaa jak masz siana to pewnie i v8 wsadzisz.
Na początek poponawał bym znaleźć dobrą baze a potem myslał o swapach które w
99% konczą sie na poznaniu wstepnego kosztorysu :P

Paweł J. - 2008-12-11, 21:56

Dzolo napisał/a:
99% konczą sie na poznaniu wstepnego kosztorysu :P

Gościu co mieszka ode mnie jakieś 500 m z BMW 518 zrobił BMW 528...no tylko on nie bawił się w SWAP...tylko kupił rozbite 528 i przerzucił w zdrową budę 518...wydaje mi się że to najtańszy sposób...czyli wymiana budy.

528-BMW z serii 5 z silnikiem 2.8
518-BMW z serii 5 z silnikiem 1.8 (oczywiście jakby ktoś nie wiedział) ;)

bradley - 2008-12-11, 22:01

Tygrysisko napisał/a:
bradley napisał/a:
Mnie by styknela Ventka 150KM/300Nm (co za rok mam nadzieje nastapi)

Sam tuning silnika ?? nic poza tym...żadnego wzmocnienia napędu ??

A co tam wzmacniac? :P Jak sprzeglo zacznie sie slizgac to wtedy zamontuje te z VR6. Poki co oryginalne sprzeglo wytrzymalo 245kkm. Myslalem ostatnio, ze sie zaczelo slizgac po ciagnieciu przyczepy dzien wczesniej, ale to byla wina deszczu :) Na 4ce kolo 2tys obro przy dodaniu gazu obroty wzrastaly o 400 a potem spadaly na 2200 i ciagnelo normalnie. Prawie jakby sie slizgalo ;)

Paweł J. - 2008-12-11, 22:11

bradley napisał/a:
Jak sprzeglo zacznie sie slizgac to wtedy zamontuje te z VR6

Od VR-ki będzie pasowało do TDI ?? :mysli:

bradley napisał/a:
A co tam wzmacniac?

skrzynia biegów...półosie...przeguby...dalej wymieniać ??

bradley - 2008-12-11, 22:15

Ludzie wstawiaja z vrki;)

A co do tego drugiego odpowiem tak: Samochod daewoo nexia 1.5 75KM, wchodzi tam silnik 2.5V6, a i 3.0V6 wejdzie bo to praktycznie to samo. Moc ~200KM. Skrzynia, przeguby, wszystko wytrzymuje ladnie :)
Co prawda nie ma tam az 300Nm, a sprzeglo bylo robione na zamowienie, ale reszta gratow jest seryjna i ma sie dobrze.

Jak sie z glowa bedzie jezdzic to sie nic nie pourywa :P

Paweł J. - 2008-12-11, 22:19

bradley napisał/a:
Jak sie z glowa bedzie jezdzic to sie nic nie pourywa :P

No OK...ale jeśli znacznie podnosisz moc auta to tylko po to żeby ją wykorzystywać...czyli przyciskasz furaka na maxa nie zależnie od miejsca i czasu....więc w tym przypadku jazdy "z głową " chyba nie ma.

Więc albo kompleksowy SWAP....albo kupno mocniejszej furki-takie jest moje zdanie. ;)

szwagier - 2008-12-11, 22:19

w sumie się zgodzę z tygrysiskiem, niektóre elementy mogą nie wytrzymać
czyli trzeba by oprócz silnika wymienić cały komplet związany z przeniesieniem napędu ?? ??

bradley - 2008-12-11, 22:24

Przeciez nie bede targal na zimnym silniku do 4tys obrotow, strzelal ze sprzegla na kazdym skrzyzowaniu i ruszal z pelna pyta na skreconych kolach ;)
Podnosimy moc o ok. 50% Nie mowie tu o mocach rzedu 400-500KM i 600Nm+ Wtedy trzeba cos robic. Zapatruje sie jeszcze na hamulce 284mm bodajze, tylko zimowki musialbym wtedy zmienic na 15tki.

Paweł J. - 2008-12-11, 22:29

bradley napisał/a:
Przeciez nie bede targal na zimnym silniku do 4tys obrotow,

na zimnym nie...ale na ciepłym to ja bym się skusił ;)

Powiem o moich odczuciach...jeśli miałbym podnosić moc silnika (i to konkretnie) to chciałbym ja w każdej chwili wykorzystać...niezależnie od sytuacji....ale puki co.....to co mam styka mi.

bradley - 2008-12-11, 22:36

No dzisiaj pan w astrze combi mnie podkusil na swiatlach :P Tak troche gazowal, ale ja to olewalem, myslalem, ze ruszy jakos powaznie to wtedy sie scigne, ale ruszylem spokojnie, i on tez, wiec opor 1-2-3, zapinam 4ke a on gdzies tam daleko daleko :P Chyba jednak mial problemy z gazem na wolnych obrotach :diabełek:
krzeszak - 2008-12-12, 10:56

szwagier,- popatrz na to ;)
http://otomoto.pl/volkswa...l-C7272042.html
http://otomoto.pl/volkswa...a-C7181959.html

piotrek_inf - 2008-12-12, 11:17

Jak kupować to tylko Dieselka, najlepiej w TDI, i jeszcze jakby trafić z takim silnikiem i wyposażeniem jak Krzeszak podał wyżej, cudeńko
Dzolo - 2008-12-12, 14:53

bradley napisał/a:
No dzisiaj pan w astrze combi mnie podkusil na swiatlach


Noo to rywala konkret miałeś :twisted:

bradley napisał/a:
Jak sie z glowa bedzie jezdzic to sie nic nie pourywa

Kto z głową wsadza do nexii 3.0 litrowy motor i? To już kolego 50% nie jest hehe
Widocznie mamy inne zdania na temat tuningu mechanicznego ;)

szwagier - 2008-12-12, 16:21

krzeszak napisał/a:
szwagier,- popatrz na to ;)
http://otomoto.pl/volkswa...l-C7272042.html
http://otomoto.pl/volkswa...a-C7181959.html

hehe wczoraj właśnie te autka obczajałem :D :D :D :D

piotrek_inf - 2008-12-12, 16:22

I jak?
szwagier - 2008-12-12, 16:24

no właśnie jestem zainteresowany, tylko do tego czasu aż będe miał kaske to ich już nie będzie :(
piotrek_inf - 2008-12-12, 16:27

Skąd wiesz, może jeszcze będą, albo się jeszcze lepsze trafią
szwagier - 2008-12-12, 16:30

piotrek_inf napisał/a:
albo się jeszcze lepsze trafią
bardziej na to licze :D
elegancika ze zdrową blachą i porywczym silniczkiem :P

Paweł J. - 2008-12-12, 16:32

szwagier napisał/a:
ze zdrową blachą

Z tym to różnie może byc...ale damy rade :D

szwagier - 2008-12-12, 16:41

Tygrysisko napisał/a:
Z tym to różnie może byc...ale damy rade :D

no pewnie szwagierku :D

bradley - 2008-12-12, 16:46

Dzolo napisał/a:
Kto z głową wsadza do nexii 3.0 litrowy motor

3 litrowego jeszcze nie ma w PL, ale sa 2 2.5V6, 2 2.0T, wiele wolnossacych 2.0 od 150 poprzez 136, 115KM ;)

szwagier - 2008-12-12, 16:48

bradley napisał/a:
Dzolo napisał/a:
Kto z głową wsadza do nexii 3.0 litrowy motor

3 litrowego jeszcze nie ma w PL, ale sa 2 2.5V6, 2 2.0T, wiele wolnossacych 2.0 od 150 poprzez 136, 115KM ;)

jak 3L wsadzają do cupera to czemu by nie do neksii :D :D :D

krzeszak - 2008-12-18, 21:58

szwagier, - spójrz na to
http://otomoto.pl/volkswa...a-C7181959.html

szwagier - 2008-12-18, 22:02

ładne cacko :D
kurcze jeszcze auta nie mam a już mam tyle modernizacji w głowie że hej :P :P :P

bradley - 2008-12-18, 22:07

5,6l na trasie? Chyba jadac 70km/h :P
Paweł J. - 2008-12-19, 09:35

bradley napisał/a:
5,6l na trasie?

A co w tym dziwnego?? ....gdy jeździłem na PB to też coś w tych granicach mi wychodziło, ale na trasie

A furka wygląda na zadbaną...trzeba by na żywca oblukać...moze by się znalazło jakieś niedociągnięcie.

szwagier - 2008-12-23, 12:47

tak przeglądałem neta i napotkałem ciekawy artykuł:D
http://www.kurierlubelski...-pid-19514.html

Paweł J. - 2008-12-23, 14:17

z kilkoma faktami przedstawionymi w artykule mógłbym polemizować ale ogólnie ok
bradley - 2008-12-23, 14:58

Taaa precyzyjna skrzynia biegow. Tego konstruktora, ktory wymyslil astronomiczny skok lewarka to bym za jaja powiesil. Precyzja to jest w 22 letnim oplu kadecie pomimo bardzo dlugiego lewarka skrzyni biegow, skok jest jakby mial shortshiftera. A w Vento lewar trzeba wbijac do konca. Wszystkie ladnie wchodza, ale na postoju bez sprzegla 1 nie wbije sie bez mocowania, a 3 podczas jazdy trzeba pilnowac zeby dobrze weszla. Reszta biegow ok.
Paweł J. - 2008-12-23, 15:03

bradley napisał/a:
Tego konstruktora, ktory wymyslil astronomiczny skok lewarka to bym za jaja powiesil.

Masz coś zwalone...osobiscie sam w wakacje zgubiłem taka gumową tulejką i lewarek strasznych luzów dostał...dorobiłem co trzeba i jest mały skok...już pisałem o tym na forum

bradley - 2008-12-23, 15:34

Nieee, to nie to. Ten typ tak po prostu ma.
sebastian - 2008-12-23, 16:24

bradley napisał/a:
a 3 podczas jazdy trzeba pilnowac zeby dobrze weszla

Bo 3 to tak raczej nie jest po lini prostej, tylko ciutkę w prawo...

bradley - 2008-12-23, 16:42

Zgadza sie, ale w cywilizowanych samochodach chwyta sie za drazek i pcha do przodu i wchodzi trojka bez problemow, w vento trzeba bardziej pchac na prawo.
Paweł J. - 2008-12-23, 16:56

bradley napisał/a:
Zgadza sie, ale w cywilizowanych samochodach chwyta sie za drazek i pcha do przodu i wchodzi trojka bez problemow

Dokładnie...ja tak ma....drążek od razu po wyjęciu jakiegokolwiek biegu wskakuje na środek...czyli miedzy 3 a 4...wystarczy lekki i krótki ruch do góry i jest trójeczka.

Cytat:
w vento trzeba bardziej pchac na prawo.

sebastian napisał/a:
tylko ciutkę w prawo...

na prawo to jest 5 bieg :P

Gavel - 2008-12-23, 17:50

bradley napisał/a:
w cywilizowanych samochodach chwyta sie za drazek i pcha do przodu i wchodzi trojka bez problemow

ooo czyli moja Ventka jest cywilizowanym samochodem :]

szwagier - 2008-12-23, 19:35


Paweł J. - 2008-12-23, 19:53

A powyżej moje biegi....uważam, że tragedii nie ma.
misiek - 2008-12-23, 23:41

:tygrysek: trochu Ci cuś strzela przy włączaniu ;) ;) ;) ;)
bradley - 2008-12-23, 23:57

Przeskok z 3 na 4 to jak kolej transsyberyjska :P

Postaram sie nagrac moje.

misiek - 2008-12-24, 00:37

bradley napisał/a:
Przeskok z 3 na 4 to jak kolej transsyberyjska :P

Postaram sie nagrac moje.

mówisz stuk-puk :D :D :D :D :D

Paweł J. - 2008-12-24, 10:52

misiek napisał/a:
trochu Ci cuś strzela przy włączaniu ;) ;) ;) ;)

to mechanizm zmiany biegów ten przy drążku...ale czy ja wiem czy tak głośnio...moim zdaniem normalnie.

inaczej by było gdyby włączyć silnik.

chciałem tylko pokazać że lewarek automatycznie ustawia się między 3a4 i nie trzeba operować nim pod skosem. ;)

siergiejjg - 2008-12-24, 15:36

dzis zwrocilem uwage jak jest u mnie...
drazek sam wraca do pozycji miedzy 3 a 4 a trojke wbijam pchajac dzwignie w przod....gdy dawalem lekko w prawo wbijala sie piatka...

sebastian - 2008-12-24, 15:47

Jeśłi ja bym miał opiac, jak jest u mnie, to wygląda to mniej więcej tak:
siergiejjg - 2008-12-24, 15:49

cos masz nie tak z trojka :D krzywa jakas :diabełek:
sebastian - 2008-12-24, 15:51

No tak właśnie mogę zobrazować, jak mam u siebie. Wchodzi ładnie z 4 na 3, z 2 na 3, ale wyczuwa się taki mały skok w bok :D
siergiejjg - 2008-12-24, 15:53

mialem tak w reno ....machanik powiedzial ze moze to byc synchronizator...
sebastian - 2008-12-24, 15:55

Ale ja nie narzekam na moje biegi - wchodzą mi luźno, każdy na swoje miejsce :faja:
siergiejjg - 2008-12-24, 15:57

pozostaje sie tylko cieszyc i modlic aby tak zostalo:P
Paweł J. - 2008-12-24, 17:58

sebastian, jeśli chodzi o ta trójkę to coś z drążkeim lub tym mechanizmem....skrzynia jest ok
krzeszak - 2009-03-19, 20:14

Szwagierku myślę ze temat aktualny...chodź widzę w dziwny sposób ucichł mam nadzieje ze sie nie rozmyśliłeś i nie szukasz BMW :D
szwagier - 2009-03-19, 20:20

krzeszak napisał/a:
Szwagierku myślę ze temat aktualny...chodź widzę w dziwny sposób ucichł mam nadzieje ze sie nie rozmyśliłeś i nie szukasz BMW :D


nie ma mowy abym zapomniał lub się rozmyślił :D
są autka które mi sie podobają ale tylko jedno mam zamiar zakupić i wiadomo jakie :D
a że narazie czekam na gotówkę to przestałem przeglądać aukcje bo se tylko smaka robie :D

krzeszak - 2009-03-19, 20:35

No to super !! :D bo już byłem w strachu po tym jak żeś zaczął zachwalać baśkę Banderasa :P
Jak już będziesz miał kasiorke to daj znać to wspólnymi siłami wyszukamy takie vento ze nie jedno BMW będzie kucac :D

szwagier - 2009-03-19, 20:42

krzeszak napisał/a:
No to super !! :D bo już byłem w strachu po tym jak żeś zaczął zachwalać baśkę Banderasa :P

to dobrze że nie słyszysz jak się zachwycam Fordem shelby bo byś sie załamał :D :D :D


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group