Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Benzyna - Problem z rozruchem

Tom3k - 2008-12-25, 11:44
Temat postu: Problem z rozruchem
Wszystko było ok przejechałem jakieś 300km postawiłem i na drugi dzień miał ciężko zapalić, ale dało rade postał 3 dni i nic zero reakcji rozrusznik kręci, ale nie zapala,dobrze ze mam kilka aut, ale moje vento stoi i Sie marnuje od prawie 2 tygodni i niewiem, co to może być na (popych) odpala sprawdziłem i jedna swieca jest chłodniejsza niż inne, ale czy przez wadliwą świece by nie zapalił?? Jak jest ciepły pali bez problemy chodź na wolnych obrotach chodzi trochę dziwnie i nieraz Sie dławi?.Moje vento to 96 rok silnik 1.8 95Km
Proszę o pomoc jeśli to możliwe.

100P - 2008-12-25, 14:15

a więc proponowałbym na początek ;) zmienić kopułkę zapłonu, palec, przewody zapłonowe i świece ;) IMHO. powinno się to robić przy każdym nowo zakupionym samochodzie :) ile czasu ventyl chodzi na tym osprzęcie?
jeśli masz silnik 1.8 to masz 90KM ;) lub 75 :) ale to jedynie dojdziesz po 3 pierwszych literach numeru silnika :) do mojego silnika o oznaczeniu ADZ są świece NGK- bur6et które można tanio na allegro kupic.
IMO. jeśli to jest benzynka niezagazowana- to silniczek zawsze i wszędzie powinien palić za 1 razem. Nawet w mróz -20 ;) a już tak bywało. nowe diesle bo niespełna roczne nie paliły w ogóle a mój stary ventylek jako jedyny za 1 razem :)

Tom3k - 2008-12-25, 15:49

No własnie mam benzyne i gazu nie posiadam .Wiem ze powinien palic za pierwszym razem ;/ autem przejechałem 4 tyś km
Paweł J. - 2008-12-25, 21:05

Ale to nie ma znaczenia czy masz LPG czy nie...benzyna zawsze...nawet przy -30 stopniach powinna palić....mi np zapalił od razu...bez żadnej różnicy (czy na plusie czy minusie)...przy -37stopniach-ZAPALIŁ....i problemu nie było...za pierwszym razem....jak zawsze....

Ja na początku sprawdziłbym to co zasugerował 100P,

Tom3k - 2009-01-02, 15:11

Wymieniłem zasugerowane podzespoły kable ,palec i jest lepiej ale....Jak po jakiś 3 dniach znowu ma ciężko zapalić ale daje rade ,nie wiem co będzie jak postoi dłużej
NIEWIEM CO JEST może KTOS Z WAS WIE JAK JEST CIEPŁY nie ma PROBLEMU ZADNEGO DLACZEGO NA CIEPŁO PALI ?? ? CO JEST POWODEM??
pozdrawiam

spyro - 2009-01-03, 00:25

aparat zapłonowy sprawdzałeś?
egos - 2009-01-03, 07:58

biorąc pod uwage to co powymieniałeś oraz to ze jezeli juz odpali i jezdzi normalnie tzn nie przerywa ma buta itd itp, to czujnik temp Ci siedzi
Tom3k - 2009-01-03, 17:23

aparat zapłonowy jest ok. O jakom czujniku mowa??
Paweł J. - 2009-01-03, 18:02

egos napisał/a:
to czujnik temp Ci siedzi

Tom3k napisał/a:
O jakom czujniku mowa??


misiek - 2009-01-03, 20:17

:tygrysek: ale Ci wynaleźli miejsce na ten reduktor od gazu :D :D :D
Paweł J. - 2009-01-03, 20:21

misiek napisał/a:
:tygrysek: ale Ci wynaleźli miejsce na ten reduktor od gazu :D :D

Da się przy nim pogrzebać....co prawda lepiej jest odkręcić rurę od filtra, ale da radę ;)

misiek - 2009-01-03, 20:26

pewnie szkoda im było dołożyć z pól metra rurki z miedzi :) :) ;) ;)
100P - 2009-01-03, 21:43

a może tutaj jest zwyczajnie lekko przestawiony zapłon, dlatego ciężko mu załapać? no nie wiem :/

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group