|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Benzyna - Problem z rozruchem
Tom3k - 2008-12-25, 11:44 Temat postu: Problem z rozruchem Wszystko było ok przejechałem jakieś 300km postawiłem i na drugi dzień miał ciężko zapalić, ale dało rade postał 3 dni i nic zero reakcji rozrusznik kręci, ale nie zapala,dobrze ze mam kilka aut, ale moje vento stoi i Sie marnuje od prawie 2 tygodni i niewiem, co to może być na (popych) odpala sprawdziłem i jedna swieca jest chłodniejsza niż inne, ale czy przez wadliwą świece by nie zapalił?? Jak jest ciepły pali bez problemy chodź na wolnych obrotach chodzi trochę dziwnie i nieraz Sie dławi?.Moje vento to 96 rok silnik 1.8 95Km
Proszę o pomoc jeśli to możliwe.
100P - 2008-12-25, 14:15
a więc proponowałbym na początek zmienić kopułkę zapłonu, palec, przewody zapłonowe i świece IMHO. powinno się to robić przy każdym nowo zakupionym samochodzie ile czasu ventyl chodzi na tym osprzęcie?
jeśli masz silnik 1.8 to masz 90KM lub 75 ale to jedynie dojdziesz po 3 pierwszych literach numeru silnika do mojego silnika o oznaczeniu ADZ są świece NGK- bur6et które można tanio na allegro kupic.
IMO. jeśli to jest benzynka niezagazowana- to silniczek zawsze i wszędzie powinien palić za 1 razem. Nawet w mróz -20 a już tak bywało. nowe diesle bo niespełna roczne nie paliły w ogóle a mój stary ventylek jako jedyny za 1 razem
Tom3k - 2008-12-25, 15:49
No własnie mam benzyne i gazu nie posiadam .Wiem ze powinien palic za pierwszym razem ;/ autem przejechałem 4 tyś km
Paweł J. - 2008-12-25, 21:05
Ale to nie ma znaczenia czy masz LPG czy nie...benzyna zawsze...nawet przy -30 stopniach powinna palić....mi np zapalił od razu...bez żadnej różnicy (czy na plusie czy minusie)...przy -37stopniach-ZAPALIŁ....i problemu nie było...za pierwszym razem....jak zawsze....
Ja na początku sprawdziłbym to co zasugerował 100P,
Tom3k - 2009-01-02, 15:11
Wymieniłem zasugerowane podzespoły kable ,palec i jest lepiej ale....Jak po jakiś 3 dniach znowu ma ciężko zapalić ale daje rade ,nie wiem co będzie jak postoi dłużej
NIEWIEM CO JEST może KTOS Z WAS WIE JAK JEST CIEPŁY nie ma PROBLEMU ZADNEGO DLACZEGO NA CIEPŁO PALI ? CO JEST POWODEM??
pozdrawiam
spyro - 2009-01-03, 00:25
aparat zapłonowy sprawdzałeś?
egos - 2009-01-03, 07:58
biorąc pod uwage to co powymieniałeś oraz to ze jezeli juz odpali i jezdzi normalnie tzn nie przerywa ma buta itd itp, to czujnik temp Ci siedzi
Tom3k - 2009-01-03, 17:23
aparat zapłonowy jest ok. O jakom czujniku mowa??
Paweł J. - 2009-01-03, 18:02
egos napisał/a: | to czujnik temp Ci siedzi |
Tom3k napisał/a: | O jakom czujniku mowa?? |
misiek - 2009-01-03, 20:17
ale Ci wynaleźli miejsce na ten reduktor od gazu
Paweł J. - 2009-01-03, 20:21
misiek napisał/a: | :tygrysek: ale Ci wynaleźli miejsce na ten reduktor od gazu |
Da się przy nim pogrzebać....co prawda lepiej jest odkręcić rurę od filtra, ale da radę
misiek - 2009-01-03, 20:26
pewnie szkoda im było dołożyć z pól metra rurki z miedzi
100P - 2009-01-03, 21:43
a może tutaj jest zwyczajnie lekko przestawiony zapłon, dlatego ciężko mu załapać? no nie wiem :/
|
|