|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Gaz/Benzyna - Problem przy odpalaniu rano! pomóżcie
Mati_89 - 2009-01-21, 23:32 Temat postu: Problem przy odpalaniu rano! pomóżcie Witam! Jestem posiadaczem VW Vento 1.8 benzyna+gaz r.92 . Od jakiegoś czasu zaczął dręczyć mnie pewien problem podczas odpalania rano silnik, aż cały się trzesie, trzeba dodać gazu żeby w ogóle odpalił, czasami nawet gaśnie. Problem mija gdy się choć troszkę nagrzeje lub po kilkakrotnym przygazowaniu. Najgorzej jest rano, poźniej już pali w miarę normalnie. Dodam, że dzieje się tak obojętnie czy pali się go na benzynie czy na gazie. Wymieniłem już aparat zapłonowy, palec, kopułkę i świece, nic to nie dało więc proszę o pomoc bo fundusze już się kończą.
Paweł J. - 2009-01-22, 10:58
dolot i czujnik temperatury sprawdzałeś
Mati_89 - 2009-01-22, 11:02
Właśnie czytałem coś na ten temat i mówiono o tym czujniku. Sorki, ale jestem troszke zielony, jak go sprawdzic i gdzie on dokładnie jest?
Paweł J. - 2009-01-22, 11:05
bongkox napisał/a: | jak go sprawdzic |
na początku odepnij go i próbuj odpalić-zobacz co się będzie dziać.
bongkox napisał/a: | i gdzie on dokładnie jest? |
odepnij po prostu tą wtyczkę
jak to nie pomoże to mozna spróbować z resetem kompa...
Mati_89 - 2009-01-22, 11:23
Zaraz spróbuje, a co mniej wiecej powinno się dziać co odpięciu tego czujnika? A reset kompa jak zrobić? Dzieki za wszystkie odpowiedzi i wyrozumiłość.
Paweł J. - 2009-01-22, 11:32
bongkox napisał/a: | a co mniej wiecej powinno się dziać co odpięciu tego czujnika? |
U mnie przy zimnym silniku to bez zmiany....za to jjak odepnę na ciepłym to ciągle silnik chodzi na ssaniu....czyli 1200obrotów czy jakoś tak.
bongkox napisał/a: | A reset kompa jak zrobić? |
Odłączeniu klemy od akumulatora na pół minuty...może minutę....być moze komp jakieś błędy wyłapał i tak to wygląda....zreszta...okaże sie jak przetestujesz....oby to było to.
Mati_89 - 2009-01-22, 12:16