|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Oświetlenie schowka
piotrek_inf - 2009-02-11, 08:43 Temat postu: Oświetlenie schowka Mam pytanie, jak sprawdzić czemu nie działa oświetlenie schowka? Żarówka nówka, a oświetlenie nie działa.
krzeszak - 2009-02-11, 09:56
piotrek_inf napisał/a: | Żarówka nówka, a oświetlenie nie działa. |
podświetlenie działa tylko wówczas gdy przekręcisz kluczyk w stacyjce , no i oczywiscie schowek musi być otwarty
piotrek_inf - 2009-02-11, 10:56
No a u mnie nie działa i nie wiem jak sprawdzić co jest temu winne
krzeszak - 2009-02-11, 11:50
piotrek_inf napisał/a: | No a u mnie nie działa i nie wiem jak sprawdzić co jest temu winne |
chyba najprościej będzie wyciągnąć lampkę i sprawdzić czy prąd dochodzi do kostki, (miernik, ew. żaróweczka z kabelkiem ) obejrzyj sama lampkę może w niej sie coś obluzowało ,złamało, może styki zaśniedziały... ale zacznij od tego czy prąd dochodzi
adbaca - 2009-02-16, 18:41
widze ze tamat "zaróweczka z kabelkiem" robi furore na forum zeby sprawdzić czy jest z elektryką ok
piotrek_inf - 2009-02-16, 19:37
niestety okazało się że kable są obcięte i nie ma żadnych do których można by się podpiąć
maras8448 - 2009-02-17, 22:49
A wiecie co? Ja w swoim Ventylu nawet nie mam schowka! W jego miejscu jest poduszka powietrzna... chyba tylko w roczniku 1993 tak było bo później te schowki robili i było miejsce zarówno na poduszkę jak i schowek. Szczerze mówiąc byłem mocno zdziwiony gdy zaraz po kupnie autka stwierdziłem brak schowka po stronie pasażera... jest tylko półeczka poniżej (zmieszczą się w niej co najwyżej rękawiczki)
Opisany problem z brakiem światła w tym schowku jest błahy, ale to częsta niespodzianka te ucięte kabelki, często nie wiadomo od czego... Sam miałem coś takiego w poprzednim aucie. Był to golf 3 1,8 AAM, czyli silnik ten sam jaki znaleźć można w Ventylu. Miałem na przewodzie paliwowym jakieś "coś" podłączone dwoma kabelkami. Były tylko przecięte. Samochód chodził normalnie i bałem się ich łączyć choć wystarczyło tylko je połączyć i zaizolować. Nawet pytałem się mechaniorów co to takiego i żaden nie wiedział. Zastanawiam się czy to było jakieś odcięcie paliwa, czy podgrzewanie... albo jakiś "magnetyzer"? Nie, nie w to ostatnie nawet sam nie wierze. Ciekaw jednak jestem, może ktoś z Was wie co to było takiego? (Na przewodzie paliwowym, tuż obok kielicha amortyzatora i obudowy filtra powietrza)
|
|