|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Tuning - jak podkrecic silnik 1.8 monowtrysk
stiliusz - 2009-03-03, 19:15 Temat postu: jak podkrecic silnik 1.8 monowtrysk witam... chcialbym podkrecic troche moja ventke... mam silnik 1,8 monotronic moze mi ktos cos doradzic??
Bartek - 2009-03-03, 19:37
Swap na jakiegoś ABF'a Temat poruszany już kilka razy na forum....
andrew19_86 - 2009-03-03, 22:25
stiliusz napisał/a: | mam silnik 1,8 monotronic moze mi ktos cos doradzic?? |
zmień silnik,bo ten co masz jest kompletnie nie rozwojowy
Lwomati - 2009-03-03, 22:29
Nie da się
Buli - 2009-03-03, 22:37
tez myslałem nad podkreceniem lub SWAPEM ale pomysl tak.....
Silniki ktore mamy sa nadprawde prawie idealnymi silnikami
- przy normalnej jezdzie pala mało
- maja buta<chyba ze masz cos zajechanego>
- a co najwazniejsze SĄ NAPRAWDE MAŁO AWARYJNE!!
Wiec jezeli juz chcesz cos podkrecac to nie na tym silniku kolego:)
enesen - 2009-03-03, 22:42
http://www.allegro.pl/ite...golf_vento.html
Paweł J. - 2009-03-03, 22:46
stiliusz napisał/a: | mam silnik 1,8 |
ale jaki 75KM czy 90KM
mam ten mocniejszy i uważam że tragedii nie ma...
Cytat: | zmień silnik,bo ten co masz jest kompletnie nie rozwojowy |
być może...ale wytrzymały....a jak ktoś chce mocnych emocji to należy się zastanowić przed kupnem auta...a nie kupowac to co jest najtańsze na rynku a potem chcieć za 20 zł zwiększać moc do np 150KM....
spyro - 2009-03-03, 22:51
Ta aukcja to fajna rzecz. Żenym takie cos znalazł przy remoncie silnika, gdzie wałek był wymieniany na nowy to bardzo bym się zastanawiał na tym sportowym. Fajna rzecz.
enesen - 2009-03-03, 22:51
no pewnie że tragedii nie ma
zależy jak kto wykorzystuje moc swojego auta, nieprzekraczając 3000obrotów mozna naprawdę żwawo przyspieszać
Paweł J. - 2009-03-03, 22:54
enesen napisał/a: | nieprzekraczając 3000obrotów mozna naprawdę żwawo przyspieszać |
dokładnie....oczywiście szału wielkiego nie ma...ale da sie żwawo latać
Reth - 2009-03-03, 22:56
Osobiscie uwazam (nie tylko ja), ze walki swiatka sa obecnie najlepszymi walkami jakie mozna dostac... I naprawde warto... I mozna dobrac jaki chcesz do swoich upodoban.... Mozna kupic walek ostry, albo bardziej taki normalny Zalezy kto co lubi
enesen - 2009-03-03, 22:57
ja tam nie narzekam, po wymianie amorków na gazowe Bilsteiny wymiata, do 150 rozpędza sie w miare szybko a i przy tej prędkości łatwo sie nim manewruje;)
Reth - 2009-03-03, 23:01
enesen napisał/a: | Bilsteiny |
enesen - 2009-03-03, 23:09
Reth napisał/a: | enesen napisał/a: | Bilsteiny |
|
nie no dzięki, jesteś pierwszym który to docenił, wszyscy którzy słyszeli ile to kosztowało patrzyli na mnie jak na debila, nawet sprzedawca w sklepie;)
chodzi o to, że przy lepszym zawieszeniu można pewne tematy( np. zakręty, łuki) przejeżdżać z wiekszą prędkością i nie potrzeba tu zwiększenia mocy silnika, no chyba że chce sie być królem prostej
Reth - 2009-03-03, 23:12
Nie no to moze dlatego, ze prawie na codzienn mam stycznosc z rajdami itd... Sam buduje obecnie swoje auto rajdowe (zacne 126p ) I zawias to jest podstawa... Co z tego ze masz 500 koni jak na asfalcie (EDIT: i na kazdym innym terenie) Cie objedzie auto z silnikiem 300 konnym z dobrym zawiasem
stiliusz - 2009-03-04, 06:40
a ma ktos silniczek 2.0 lub 2.8 w swojej ventce?? i jak sie sprawuja owe silnicki
Buli - 2009-03-04, 07:30
stiliusz napisał/a: | a ma ktos silniczek 2.0 lub 2.8 w swojej ventce?? i jak sie sprawuja owe silnicki |
-2.8 Vr masa roboty przy nich z tego co wiem
-2.0 podobno dosc dobre?
andrew19_86 - 2009-03-04, 10:33
Buli napisał/a: | -2.8 Vr masa roboty przy nich z tego co wiem
-2.0 podobno dosc dobre? |
latem pomagałem kumplowi swapować vr6 do vento,w którym siedział 1.9D,roboty jest sporo,ale znaleźliśmy na niemieckim szrocie dawce uderzonego w tył,kupiony za 400€ i mięliśmy silnik wraz ze wszystkimi klamotami do przekładki(koleś powiedział,że nie wie co to za silnik tam siedzi,ale odda całość za grosze ). 5 dni spokojnej roboty i vento jeździło,ale kupując ten silnik niestety trzeba się liczyć,że będzie wymagał remontu...
co do 2.0 16V to i ABF(150KM) i 9A(136KM) to bardzo dobre silniki,które mimo przelatanych kilometrów trzymają moc dość dobrze,a i są tańsze w eksploatacji niż vr6 . W 16V też o wiele łatwiej o przyrosty mocy
sferavw - 2009-03-08, 19:30
90 km tez może cię zabić sam się o tym boleśnie przekonałem,ryłem w silniku golfa wałkami rozrządu i gażnikiem weber wrażenia bezcenne wgniata w fotel i ten ryk silnika po otwarciu drugiej przepustnicy zajżyj na forum golfa wpisz swap weber
andrew19_86 - 2009-03-09, 01:38
sferavw napisał/a: | 90 km tez może cię zabić sam się o tym boleśnie przekonałem,ryłem w silniku golfa wałkami rozrządu i gażnikiem weber |
po tych zabiegach oddychał pełną piersią i kucy przybyło
100P - 2009-03-10, 13:42
ja też jak koledzy uważam, że tw 1.8 90KM w zupełnośći wystarcza do normalnej jazdy z dość dobrym wyprzedzaniem w stosunku do paliwożerności powyżej 2500obr ten silniczek potrafi nieźle się zebrać. na razie nic więcej mi nie potrzeba
kosmi - 2009-03-10, 17:42
ja mam taki tyle ze nie 90 a 75 no ale fajnie nawet jest bestia to nie jest ale potrafi zadowolic
|
|