|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Diesel - napinacz paska alternatora
Cybul - 2009-03-31, 19:01 Temat postu: napinacz paska alternatora Chłopaki da rade zamiast tego napinacza orginalnego dać zwykłą spręzyne tak jak w TD?? bo kuźwa w tatym roku wymieniałem i było okej i dzisiaj patrze znowu lata i buczy ;/ zdaje mi sie ze wystarczy wymienić całe mocowanie alternatora z TD ale pytam moze wicie albo ktos robił taką operacje
Paweł J. - 2009-03-31, 19:48
Cybul, zawsze wydawało mi się że zwykły napinacz jest w postaci sprężyny
Buli - 2009-03-31, 20:22
własnie to jest sprezyna ja sadze tak samo
Cybul - 2009-04-01, 16:49
tylko ja mam taki napinacz taki jak spirala http://moto.allegro.pl/it..._9d_td_tdi.html takie coś a u mojego ojca w TD jest zwykła wielka spręzyna pod alternatorem która napina pasek i u niego wszystko śmiga bez problemu a tu sie wyrabia nie wiem czemu tak szybko i zaczyna latać pasek co powoduje lekką wibracje całęgo silnika oczywiście tylko na wolnych obrotach jak samochód stoi
tomala2301 - 2009-04-01, 19:48
Cybul mam taki sam napinacz wymieniłem go 2 lata temu i jak narazie jest ok , też zastanawiałem się nad wymianą na zwykła sprężyna , ale to by mnie czekało wymiana alternatora i chyba jak pamiętam podstawy alternatora więc sobie dałem spokój . Ja mam napinacz orginalny od Ford , który jest taki sam , jak narazie jest ok . Pozdrawiam
lesny1982 - 2009-04-01, 20:28
sa rolki napinajace i sprezyna trzeba zmienic mocowanie altka napewno i altka
Cybul - 2009-04-01, 21:28
w sumei jak mam kupić altka i całą łape do niego to kupie napinacz konkretnej firmy albo orginał i lepiej będzie ;/
PrusaX - 2009-04-05, 16:37
kolego co ma ten problem, czy przy wymianie tego napinacza wyjąłeś całe ramię i wyczyściłeś(przesmarowałeś) mocowanie pręta tego który wchodzi do napinacza?
karczu - 2009-04-30, 18:08
podłącze sie do tematu bo mnie tez czeka wymiana tego ale nei weim czy kupowac oryginał czy taki z allegro za 100zł co radzicie no bo jka samochód na wolnych obrotach tak popiskuje leciutko to mysle ze to jest to jak miałęm taki pisk w mk2 to naciągałem pasek i po problemie myslałem ze tutak będzie tak samo ale patrze a tam nie ma regulacji
Paweł J. - 2009-04-30, 19:53
karczu napisał/a: | a tam nie ma regulacji |
Musi być regulator....odkręcasz śrubę....jeśli masz napinacz to alternator sam Ci się naciągnie....jeśli nie to sam musisz się w to pobawić.
|
|