|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Inne auta forumowiczów - Seat Ibiza GTiEvo By LCQ (Schrick 276/276)
LCQ - 2009-05-24, 12:50 Temat postu: Seat Ibiza GTiEvo By LCQ (Schrick 276/276) Witam Serdecznie Wszystkich
Mam nadzieje że sie nie obrazicie że wystawie tu mojego Seata, licze na wasze komentarze i uwagi Pozdrawiam
Seat Ibiza GTi(8v) z pełnym wyposażeniem i klimatyzacją ,seryjnie posiada 115 koni i przyspiesza do setki w 9,8 sek,dużą zaletą jest rozkład mocy i momentu do masy auta( lżejsza o prawie 100kg od Cupry, do 80 km/h jedzie szybciej niż seryjna Cupra) ,seryjnie auto miało kolor Cosmo Black Metalic, została zakupiona w 2004 r przed manią ściągania aut,kupiłem z przeznaczeniem do tuningu i ogólnej frajdy, co prawda plan się troche zmienił i teraz robie typowo streetową ibi......
Silnik:
-katalizator zastąpiony sportowym tłumikiem przelotowym-wycięty środkowy tłumik-końcowy karbonowy Upgrade Gumball-na początku był wydech sygnowany przez firmę ABT ;-)-kolektor Supersprinta-wydech powiekszony o 5mm-stożek K&N-powerrura i łaczniki Jacky Sport-łapacze powietrza na zamówienie-odłaczona odma-wałek sportowy Świątka GT-przeprogramowany komputer-przestawiony zapłon-świece NGK Platinium-kable NGK-xxx-xxx-xxx ;>
skrzynia CHE-240km/h
Najlepszy czas uzyskany to 7,7 do setki, regularne czasy w okolicach 7,9 sek
koniec zabawy z 2E czas na.......
->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->-->2008-->---
SWAP i napewno nie seria ;-)
No i jest
SWAP przeprowadził GTO
ABF-2.0 16v -150 PS seria
Skrzynia:CHE
1-60km/h
2-110
3-160
4-210
5-240
........sprawdzone
TUNING MECHANICZNY:
1)-chip by GTO odcinka 7300 obr
2)-dolot ze stożkiem K&N
3)-lekkie koło zamachowe
4)-wydech przelotowy z jednym tłumikiem, według mojego projektu 56mm
5)-końcowy wydech dedykowany do Cupry Sebring 2x90 mm
6)-xxx
Najnowsze zabawki:
7)-sportowe wałki SCHRICKa 268/268st
8)-sportowe popychacze Schricka
...niedługo część z nich zamontuje..zobaczymy jak będzie chodzić...
Koniec Stage I
Stage II wkrótce a nawet można powiedzieć że w najbliższym mscu ;>
-wałki Schrick zamienione z 268/268 na 276/276
-.........???
Auto jest lżejsze o ok 50kg!lub 35 zależy
Nadwozie:
-komplet zderzaków z wersji po 96-04
-przerobiona dokładka przedniego zderzaka
-lotka
-lusterka M3
-lampy Angel Eyes
-kierunkowskazy Clear JOM
-diodowe oświetlenie
-grill FK
-lakier to mieszanka kilku kolorów z palety marek włoskich z brokatem srebrnym(bardzo drobny)
-usunieta wycieraczka tył
------------------------->2008-----
xenon 5K
Wnętrze:
-podsufitka z alcantary
-zagłowki welurowe
-klapa tylnia welurowa
-fotele i kanap GTi z eco-skóry niebiesko-kremowa
-kierownica Momo Team Black 28cm
-pedały Momo Team
-nakładki na pasy Sparco
-nakładka na ręczny Jacky Sport
-gałka tytanowa
-okleina Foliatec
-naba polerowana
-oświetlenie zmienione na niebieskie
------------------------->2008-----
-2 kubełki FK model Evolution 07/08
-zegary z Cupry
-dywaniki Momo
-gałka Skunk2
-.........?
Zawieszenie:
-Supersport z regulacją 7 stopniową tyłu
-INXX były wcześniej
-Weitec 60/40 mm
(międzyczasie były H&R,Supersport.. )
-odbojniki JOM
-rozpórka D&W
-rozpórka tył
Felgi:
Dezent VDARK-15\\\\\\\"
Opony:
przód:(były TOYO T1S)
tył:GoodYear F1
rozmiar:195/45/15
------------------------->2008-----
Opony:
przód: Toyo T1R 195/45/15
-Hamulce:
Tarcze:
przód:ATEPowerdisc
tył:Brembo
Klocki:p:Ferodo DS Perfomance
t:Ferodo Premier
Płyn:Ferodo 5.1
Zawieszenie:
tył:Technix na próbe -wywalone he
Całe nowe zawieszenie gwintowane, bardzo dobrze wybiera dziury a gleba ta sama, jak trzeba będzie niżej pójdzie
Najnowsze:
Wymiana wszystkich elmentów gumowych,przegubu i kilku innych gratów
Hamulce tarczowe tył-Mikoda nacinano-nawiercane
Hamulce przód Black Diamond nawiercano-nacinane
Zawieszenie tył Supersport
Nagłośnienie:
Jednostka sterująca:
Alpine 7894 RB
Wcześniej też była Alpina
Głośniki:
6x JBL GTO
------------------------->2008-------
-sykacze Mobil Audio ;-)
-.....????
.............................oraz dziesiątki innych nowych elmentów w całym aucie, ciężko nawet opisać bo tyle tego jest, generalnie co sie zepsuje to zaraz jest nowe, olej zmieniam co ok 5-6 tys km, tarcza sprzegła i tak daje rady ok 17 tys km, na to co tym autem robie, ogólnie jestem bardzo zadowolony
Pozdro4All :okej:
LCQ - 2009-05-24, 13:36
Różne graty
-wałki Schrick 276/276 + łańcuszek
-oryginalna cewka zapłonowa
-sportowe tarcze nacinano-nawiercane Black Diamond :helm:
-sportowe kable Magnecor
+nowe uszczelki kolektorów, świece NGK, nowe płyny, olej Mobil 1, Motul Engine Clean, nowe gumy w układzie wydechowym itd
FK Evolution:
Jakieś inne foty:
Też jakieś graty :
gałka Skunk2 , nie mogłem zrobić fajnego zdjęcia bo kiepski ze mnie fotograf więc wkleje z netu narazie:
- http://www.corsportusa.co.../skunk2knob.jpg
- http://robearracing.com/p...large/aa285.jpg
waga jej to 440 gr
zamówiłem teraz nowe opony zimowe (4szt):
http://www.opony.com.pl/o...ku=zimowe&link=
195/50/15
Paweł J. - 2009-05-24, 13:37
Muszę powiedzieć ze miłe auto dla oka.
Większego opisu chyba jeszcze nie widziałem....widacv ogrom pracy włożony w samochód.
LCQ napisał/a: | olej zmieniam co ok 5-6 tys km, tarcza sprzegła i tak daje rady ok 17 tys km |
LCQ napisał/a: | odcinka 7300 obr |
LCQ napisał/a: | Skrzynia:CHE
1-60km/h
2-110
3-160
4-210
5-240
........sprawdzone |
Widać lubisz poszaleć samochodem
bradley - 2009-05-24, 13:39
Pewnie jestes z okolic Cz-Dz bo jak robiles u GTO to nie jechales z drugiego konca Polski
LCQ - 2009-05-24, 13:58
Dzięki za komentarze, tak lubie poszaleć ibizą, bo do tego ją stworzyłem.
Mieszkam 70 km od Krzyśka, więc nie daleko....
tak brzmi ibi na wydechu 56 mm (w miejscu środkowego jest przelotowy 40 cm, końcowy to dedykowany do ABFa Sebring)
http://www.youtube.com/watch?v=DOLpXwA9G1k
w tym tygdoniu będzie zrobiony na zamówienie końcowy wydech u chłopaków z MG Motorsport, w miejscu środkowego będzie przelotowy 55 cm, i wszytsko to na rurach o srednicy 60 mm
|
|