|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Tuning - 1.9 TD montaż intercoolera
shakur - 2009-06-21, 10:51 Temat postu: 1.9 TD montaż intercoolera Witam może mnie ktoś nakierować mniej więcej jak do tego podejść mam kupiony IC z o rurowaniem w tym tygodniu mam zamiar zadzialać w kwesti montażu zmiany dawki paliwa;P i doładowania.
tomek87 - 2009-06-21, 11:01
Kwestia jakie to jest IC i co dokladnie cie interesuje;)
shakur - 2009-06-21, 11:08
intercooler mam taki
http://allegro.pl/item655...interkuler.html
wiem że przy samym IC nie będę miał więcej mocy:)
Fable - 2009-06-21, 11:10
ale czy do prostego td wstawiajac intercooler cos sie zmieni??? mysle ze nic...
shakur - 2009-06-21, 11:11
A czy jak podniose cisnienie turbiny i dawke pompy paliwa do tego cos sie zmieni
tomek87 - 2009-06-21, 11:26
Boost pin, ciśnienie na ok 1 Bar i powinno być dobrze , a co do tego icka to lepsze byloby jakies fmic, bo to jest małe i w troche zlym miejscu montowane. Ale da się to zamontować raczej bez problemu, może być trochę rzeźby przy połaczeniu z dolotem i turbo, ale takie są tego uroki
A tu masz sporo o FMIC i kombinacjach z montażem
http://forum.vwgolf.pl/vi...r=asc&start=120
bradley - 2009-06-21, 11:27
Pewnie, ze zmieni. Nawet w serii.
Jak teraz popatrzylem sie na ten IC to sie zalamalem jakie mam malenstwo.
shakur - 2009-06-21, 11:31
Spokojnie;) to maleństwo jest tymczasowe;) poprostu chwilowo fundusze mi sie skończyły na większe przeróbki:) ale będą:) a co myślicie o ic z mercedesa sprintera:P
bradley - 2009-06-21, 11:57
Polecany jest od renault megane. W miare tani i duza pojemnosc.
Ale w jakie moce celujesz? Bo na 120-130KM wystarczy ten maly seryjny pierdek
shakur - 2009-06-21, 12:01
wiesz nie wiem ile dam rade na tym silniku wydoić;) silnik jest po kapitalnym remoncie;) wiec niby żyletka;)
shakur - 2009-06-21, 22:43
No nic pierwsze przymiarki zrobione;) i sa potrzebne dodatkowe czesci:) jutro pewnie sie przejade do InterCars zobaczyc co maja;P
Gr23s - 2009-07-05, 21:08
ja mam podniesiona dawke paliwa, pin szorowany, turbo bije na okolo 1.4 bara jak depniesz to czarno ogolnie jest dobrze bez IC ale w przyszlosci mam nadzieje ze go wstawie:) zawsze troszke mocy bedzie.
Michcik - 2009-07-06, 02:16
Gr23s napisał/a: | turbo bije na okolo 1.4 bara jak depniesz to czarno |
i dlugo juz tak jeezdzisz na takim doladowaniu
Gr23s - 2009-07-06, 22:10
jakies 2- 3 miesiace a dlaczego pytasz;> bo kolega ma mk2 1.6 td i z turba dalo sie wydusic okolo dwoch barow no ale jak depnie to z tylu swiata nie widac no ale moc jest
bradley - 2009-07-06, 22:32
Ta turbinka po 1 jest malutka i szybko odfrunie nie wspominajac o jej wydajnosci. Cieplutko sie robi w momencie.
Gr23s - 2009-07-07, 19:54
no no grzeje sie auto i nie wiem co jest ale pompuje mi cisnienie do ukladu chlodzenia. uszczelka pod glowica czy moze pompa? no i byla mysl o montazu IC ale nie mam narazie tyle kasy... kolega mk2 jezdzi juz rok? i nie ma problemu z turbem
Michcik - 2009-07-07, 20:13
ja bym radzil troszeczke zmiejszyc Cisnienie najakis 1 Bar i wtedy przestanie Ci se tak wszystko grzac no i Turbo Ci sie tak szybko nie "wysra" a jesli chcesz ladowac takie doladowanie to najpierw pomysc o IC albo o Fmic bo inaczej to dluzo z tym nie pojezdzisz.
bradley - 2009-07-07, 20:23
1.2 bar jest bezpiecznym cisnieniem. Powyzej moze byc juz "hartkor" Z reszta tam jest tak goraco ze turbina dmucha zalozmy 1.5bar a wydajnosciowo jest tak jakby wieksze turbo pompowalo z latwoscia 1 bar.
Michcik - 2009-07-07, 20:47
Gr23s, jak podkrecales Turbo poprzez MBC
Gr23s - 2009-07-08, 09:33
Michcik napisał/a: | Gr23s, jak podkrecales Turbo poprzez MBC |
w turbie zostala przymknieta klapka co odprowadza nadmiara spalin bezposrednio do wydechu, wiecej spalin idzie na łopatki i wieksze cisnienie
|
|