|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - 2.0 16v
Przemek - 2009-09-07, 15:45 Temat postu: 2.0 16v Czy ktoś sie orientuje czy z dwulitrowej ósemki można zrobić szesnastke. Jeśli tak to co trzeba dokładnie zrobic
Bartek - 2009-09-07, 15:53
Nie można
bradley - 2009-09-07, 17:12
Mozna. Zmieniajac glowice, blok i osprzet
Lwomati - 2009-09-07, 17:30
kupujesz silnik, sterownik, wiązkę i masz 2.0 16v
Bartek - 2009-09-07, 17:44
bradley napisał/a: | Mozna. Zmieniajac glowice, blok i osprzet |
To co w takim razie zostaje z 8v I w ten sposób dochodzimy do konkluzji że jednak nie można
Przemek - 2009-09-07, 18:43
a czy kompresor z G60 mozna podłaczyć do 2.0 8v
Bartek - 2009-09-07, 18:57
Kompresor G60 można zapiąć ale będzie z tym więcej problemu niż przyjemności. G60 jest niestety kompresorem bardzo awaryjnym i trzeba użytkować go ze szczególną troską i uwagą. Po za tym przyrost mocy raczej nie będzie adekwatny do poniesionych kosztów Jak kompresor to jakiegoś Eatona albo iść na całość i zapiąć Superchargera
bradley - 2009-09-07, 19:01
Bartek napisał/a: | To co w takim razie zostaje z 8v |
Chyba znaczek na klapie
Supercharger to super sprawa, generalnie odpada lag zwiazany ze zwykla turbina napedzana gazami, ale wada/zaleta jest to ze napedzany jest paskiem przez to tez troche wiecej obciazony jest silnik.
vezet22 - 2009-09-07, 20:24
na G60 rzucają 16V i tu się zaczyna zabawa
Ja mam jusz pomysł co do swojej dwulitrówki ..........................trzeba się przesiąść na VRke i tu inwestować
Lwomati - 2009-09-07, 20:29
vezet22 napisał/a: | trzeba się przesiąść na VRke i tu inwestować |
hehehe to dopiero będziesz miał inwestycje
Bartek - 2009-09-07, 20:38
No własnie Lwomati, jak to nie tajemnica to napisz jakie są koszty utrzymania takiej VRy Jeździłeś zwykłym Ventylem z ABS'em to masz jakieś porównanie, dużo droższa w eksploatacji jest Vr'a
Przemek - 2009-09-07, 20:42
na vrke to mnie nie stac. Moze kiedys. Ale to juy bzm wolal vr5 to dopiero sa silniki
Lwomati - 2009-09-07, 20:54
Bartek napisał/a: | No własnie Lwomati, jak to nie tajemnica to napisz jakie są koszty utrzymania takiej VRy Jeździłeś zwykłym Ventylem z ABS'em to masz jakieś porównanie, dużo droższa w eksploatacji jest Vr'a |
Jeżeli samochód eksploatujesz normalnie, tzn. nie świrujesz na światłach przegazówek i nie ścigasz się z kim popadnie, to vra paliwowo wychodzi na to samo co 1.8 a do tego ma dużo lepsze przyspieszenie. Odnośnie części, to już inna bajka. Wiadomo, rozrządu się nie wymienia, ale... no właśnie. Jak przyjdzie co do czego to koszt samego rozrządu to około 700zł i musisz mieć dobrego magika, który Ci to wymieni w dobrej cenie. Sprzęgło nowe po zniżkach 750zł. Nowa cewka kolejne 800zł. Reszta części to allegro i szroty. Zawsze można o jakąś pierdółkę zapytać w ASO, bo okazuje się być tańsza. Podsumowując, jeżeli vra jest sprawna i nie zamierza się nic dziać, koszty utrzymania są podobne do 1.8, dlatego zamieniłem. I nie bałem się, że jestem studentem i nie podołam
Bartek - 2009-09-07, 21:00
Lwomati napisał/a: | I nie bałem się, że jestem studentem i nie podołam |
Hehe, no właśnie dlatego jeszcze co najmniej dwa lata czeka mnie latanie małolitrażówką z LPG
Lwomati napisał/a: | Jeżeli samochód eksploatujesz normalnie, tzn. nie świrujesz na światłach przegazówek i nie ścigasz się z kim popadnie |
Eee mieć Vr'a i tego nie wykorzystywać to moja się z celem
Lwomati - 2009-09-07, 21:15
Bartek napisał/a: | Eee mieć Vr'a i tego nie wykorzystywać to moja się z celem |
wykorzystuję, raz na jakiś czas. Nie po to go kupowałem, żeby zaraz go zajeździć. W trasie się super lata. Dwupasmóweczką jadę 150/160 i to normalna prędkość.
Bartek - 2009-09-07, 21:30
Od razu zajeździć Wiadomo, dopóki człowiek czegoś nie ma to wyobraża sobie niestworzone rzeczy a jak się już ma to tego szkoda na katowanie
vezet22 - 2009-09-08, 21:05
Lwomati napisał/a: | Bartek napisał/a: | Eee mieć Vr'a i tego nie wykorzystywać to moja się z celem |
wykorzystuję, raz na jakiś czas. Nie po to go kupowałem, żeby zaraz go zajeździć. W trasie się super lata. Dwupasmóweczką jadę 150/160 i to normalna prędkość. |
150/160 to normalna prędkośc dla mojego silnika
a kosztów VRki tesz się nieboje taki fach
|
|