Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Benzyna - falowanie obrotów

100P - 2009-10-12, 09:14
Temat postu: falowanie obrotów
witam. co jakiś czas pojawia się u mnie problem typu- falowanie silnika na wolnych obrotach i dodatkowo poniżej 2000rpm podczas dodawania gazu silnik lekko się dławi a potem idzie normalnie. Jak juz wspomniałem mam takie coś raz na jakiś czas. silnik nie jest zagazowany. tankuje pb95 na orlenie
100P - 2009-10-13, 13:28

nikt nie ma pojęcia co to może być?
Paweł J. - 2009-10-13, 14:05

Przymujemy oczywiisie że rozrząd i zapłon sa dobrze ustawione ??

Jedyne co mi przychodzi do głowy to szczelnosc dolotu...moze gdzies lewe powietrze zasysa...moze przepustnica....moze puszczająca uszczelka pod wtryskiem :mysli:

Dobrze byłoby zrobic reset kompa i zobaczyc czy cos sie poprawi...byc moze jakiś czujnik łapie błędy.

SŁAWNY - 2009-10-13, 17:04

a może silnik krokowy wyjmij wyczyść
vezet22 - 2009-10-13, 19:52

SŁAWNY napisał/a:
a może silnik krokowy wyjmij wyczyść

raczej go niewyczyści skutecznie :P
po pierwsze sprawc gumową potkłatke pod wtryskiem jak wyrzej sugerował :tygrysek: a następnie jeśli ona będzie ok to prawdopodobnie będziesz miał problem właśnie z tym silniczkiem krokowym :faja: aha sprawć jeszcze czy przepustnica niejest brudna :]

100P - 2009-10-17, 10:06

witam. motywy typu nieszczelności odpadają bo jak już pisałem, pojaiwło sie to dopiero 2 raz i trwało przez powiedzmy 15 minut. przy nieszczelnościach byłby stale taki sam objaw a teraz silnik pracuje normalnie.
mauypit - 2009-10-21, 10:38

mam to samo tylko ze mi tylko faluja delikatnie i jest to na bank silniczek krokowy . nie ujawnia sie to caly czas . u mnie np jak silnik ma temp. dopiero 70 stopni albo jak jade przez 3 godziny nastop po autostradzie przy prawnych ograniczeniach to wtedy jest jak by to powiedziec dogrzany i tez delikatnie faluja . pytalem mojego mechanika ktory juz na wylot zna te ventke i mowi ze wszystko jest na bank dobrze wiec silniczek ewentualnie do wymiany ale w moim przypadku nie jest to jeszcze powod do paniki. czytalem tez kiedys o tym i pisze ze jak masz to walniete to silnik duzo traci .po moim tego nie widze
100P - 2009-10-27, 13:59

ostatnio ventyl sporo stoi. bywa, że nie odpalam go przez 5 dni. być może wilgoć powoduje, że są takie problemy. miałem wczoraj problem z odpaleniem. 5 razy próbowałem i nic. dziś już odpalił za 3 razem i jest ok. pojeżdżę nim troche więcej, być może to wina tych długich postojów w wilgotnym garażu, zobacze czy będą problemy się powtarzały. jeśli tak, to najpierw sprawdzę przewody zapłonowe które niedawno temu wymieniłem(założe stare- nadal sprawne).
Paweł J. - 2009-10-27, 16:29

100P, to że furka stoi to raczej jej nie szkodzi...w moim przypadku samochód potrafi być nieodpalany nawet 2 tygodnie i potem pali na dotyk ;)

100P napisał/a:
w wilgotnym garażu

Tzn ?? jakaś wielka jest tam wilgoć.... ?? Czy po prostu zwykły nieogrzewany garaż ??

100P - 2009-10-28, 08:50

można powiedzieć, że samochód stoi pod samym dachem bo szczelności to tam nie ma :D
GRZEGORZ K. - 2009-10-31, 17:18

100p na spokojnie zajrzyj do przepustnicy dobrze ci radze...
u mnie było tak:na benzynie spadały obroty do 500 i nie podnosiły się,
czego skutkiem było zgaśniecie motoru,a znowu na LPG
to spadały tak samo ale podnosił się do 900.
no i znajomek wyczyścił mi przepust i jak ręką odjął. :samochod:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group