|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Diesel - VW Vento 1.9 TDI (Klimatronic) - rozkladam rece , nie odpala
elfis - 2009-11-18, 12:38 Temat postu: VW Vento 1.9 TDI (Klimatronic) - rozkladam rece , nie odpala Witam
2 lata temu wyjechalem do Irlandi i zostawilem swoja ventke pod opieka mlodszego brata ktory "uczy" sie za mechanika . Auto mialo czasami problemy z przyspieszeniem ale pozatym wszystko bylo OK . Po namowie mechanika brat wyciagol wtryski wyczyscil itd i tak minelo kilka miesiey. Obecnie jestem w Polsce na 2 tygodnie i postanowilem cos z tym zrobic. Wsadzilem wtryski , kupilem nowy akumulator i zaczolem nim krecic . Niestety nie odpala , postanowilem odkrecic przewody z wtrysku ale tam zadne paliwo nie leci. Co prawda niewiem czy do samej pompy juz doszlo paliwo . Moze macie jakies sugestnie , za kazda nawet najmniejsza podpowiedz bardzo dziekuje.
Auto :
VW Vento 1.9 TDI GT (Klimatronic)
Rok : 1996
Silnik chyba 1Z
Jezeli jest jakis mechanik co dobrze zna sie na wentkach z okolic Chorzowa bardzo prosze o kontakt na GG: 3277149 lub oczywiscie na forum ;0
Pozdrawiam
bradley - 2009-11-18, 12:46
A ten samochod w ogole jezdzil jak byles poza Polska? Bo moze jest susza w baku?
Druga sprawa, wyjac filtr paliwa i strzykawka zalac go do pelna. Potem sprawdzic czy w wezykach tych od filtra (przezroczywstych) jest jakies paliwo czy susza. Popuscic nakretki przy wtryskiwaczach i krecic rozrusznikiem. Jak zacznie sie cos lac to dokrecic, zakrecic rozrusznikiem i w koncu powinien zalapac.
Po prostu uklad jest zapowietrzony, troche potrwa zanim samym rozrusznikiem go odpowietrzysz.
elfis - 2009-11-18, 13:16
Hmm
Zaraz biore sie za odpowietrzanie. Co do przewodow to w przewodzie z filtra do pompy jest troche paliwa (z piana) ale nie dochodzi do samej pompy . Troche zaczelo ciagnac ale co mnie martwi to ucieka paliwo z pompy do filtra.(Widac to na tym przezroczystym przewodzie,cofa sie)
Dzieki za odpowiedz , pozdrawiam
Dodano:
W Delta Scan wypisalo blad 17978 P1570 - zablokowany sterownik silnika - imobilaizer
bradley - 2009-11-18, 15:59
Immo swoja droga ale to dziala tak, ze silnik odpali i po 2sekundach zgasnie. Czyli nawet z zepsutym, zablokowany immo auto musi odpalic.
elfis napisał/a: | w przewodzie z filtra do pompy jest troche paliwa (z piana) |
A piany byc nie moze ani babli.
elfis napisał/a: | ucieka paliwo z pompy do filtra |
Moze padl zaworek zwrotny w pompie. Albo zaloz swoj wlasny zaworek zwrotny, paliwo wtedy nie bedzie sie cofalo ergo pompa nie bedzie sie zapowietrzac.
miki9a - 2009-11-18, 17:30
bradley napisał/a: | A piany byc nie moze ani babli. | u mnie jak silnik pracuju to lecą małe bombelki i wszystko jest oki
bradley - 2009-11-18, 17:33
Ciekaw jestem co sie dzieje na wysokich obrotach, bo zyczenie kierowcy duze, ale dawka paliwa juz nie bardzo i dolek w mocy
Sprawdz czy masz dobrze dokrecone opaski zaciskowe na filtrze paliwa.
miki9a - 2009-11-18, 22:18
dołka w mocy to raczej nie ma bez problemu się buja jak dodam gazu
vezet22 - 2009-11-18, 23:04
najlepiej bespośrednio dać na zasilanie pompy węrza z lejkiem i zalać i kręcic musi odpalić
vezet22 - 2009-11-18, 23:04
no i naprawic immo
|
|