|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Tuning - Tuning tdi
miki9a - 2009-12-08, 21:01 Temat postu: Tuning tdi witam. zastanawiam się ostatnio na zwiększeniem mocy w mojej Ventce. i tu moje pytanie. czy programem vag mogę zwiększyć moc silnika jeśli tak to o ile? mój silnik to 1.9tdi 90km
MustangGT - 2009-12-08, 21:57
Ustaw vagiem wiekszą dawke paliwa i bedziesz miał troche silniejsze autko (spalanie też) po za tym nic wiecej. pozdro
miki9a - 2009-12-08, 22:04
a dużo tą dawkę mam zwiększyć
pablo170 - 2009-12-08, 22:57
Jak chcesz się bawić w zmiane mocy to swap na 110 + chip wtedy uda się wydusić ok. 140KM. A tak z twojego 90KM + chip to max 110KM. Zabawa vagiem szkoda czasu spalanie podskoczy, a mocy za bardzo nie doczujesz bo ile to Ci da 5KM.
Możesz zaryzykować podkręceniem turbiny (zwiększyć doładowanie ), ale warto sie wczesniej dowiedzieć ile bar wytrzyma silnik. I wtedy większa dawka + jakiś chip. Ale i tak w poszukiwaniu mocy warto zacząć od lepszej bazy startowej. 110KM ----> ok 140KM lub 136KM -----> ok 170KM, ale niema nic za darmo, wszystko $$$$$$$$$$$$$$
Paweł J. - 2009-12-08, 23:02
pablo170 napisał/a: | A tak z twojego 90KM + chip to max 110KM |
Sławek czy Bradley mają z 1.9TDi 90KM wyciśnięte coś koło 130KM...na forum golf.pl jest kolo co z takiego silnika wycisnął 200KM...jeśli chodzi o żywotność silnika i o to czy watro...niestety nic nie podpowiem...jestem zielony w temacie.
pablo170 - 2009-12-08, 23:59
Paweł J. napisał/a: | pablo170 napisał/a: | A tak z twojego 90KM + chip to max 110KM |
Sławek czy Bradley mają z 1.9TDi 90KM wyciśnięte coś koło 130KM...na forum golf.pl jest kolo co z takiego silnika wycisnął 200KM...jeśli chodzi o żywotność silnika i o to czy watro...niestety nic nie podpowiem...jestem zielony w temacie. |
Tygrysku mówimy tu o modzeniu bez straty żywotności i przebudowy polowy silnika . 130 realne ale napewno nie na samym chipie, a 200 to już wogóle, chyba jedyna ori rzecz z 90 to oznaczenie bloku, a cała reszta to juz jeden wielki mod. Bo mocy z palca nieda się wyssać, a szkoda. Potem już idą inne wtryski, wieksze turbo, inne doładowanie, wiekszy iq, nowa mapa, mody glowicy ( jak planowanie, polerowanie kanałów, może i nawet zmiana zaworów na większe ), aż wkońcu zakuwanie wszystkiego jak oczekujemy konkretnych barów, troche by o tym pisać. Tym bardziej, że ostatnio troche o tym czytałem jak jeszcze był plan szykowania silnika z T. pozdro
bradley - 2009-12-09, 10:47
Tak bezstresowo to chip i zmiana wtryskiwaczy w 1Z.
Pozniej w ruch idzie zmiana turbiny na wieksza, instalacja FMICa, wieksza pompka(tlokorozdzielacz), remap... koszty jak cholera.
AFN jest bardziej wdziecznym silnikiem i na starcie mamy juz turbine VNT i cala instalacje pod nia.
Mozna jeszcze tak: rezystor w pompe, dioda w mapsensor i mamy prawie jak chip
miki9a - 2009-12-09, 17:13
a dokładniej jaki rezystor i w którym miejscu dokładnie trzeba go założyć tak samo jaką diodę i gdzie dokładnie ja założyć
SŁAWNY - 2009-12-09, 18:11
miki9a napisał/a: | a dokładniej jaki rezystor i w którym miejscu dokładnie trzeba go założyć tak samo jaką diodę i gdzie dokładnie ja założyć | nie montuj tego ścierwa !
żeby osiągnąć 130KM musisz mieć jakieś 2000-2500zł a powyżej tej mocy to już kosztów się nie liczy na moim przykładzie moge ci podać
-mapa kosztowała mnie 800zł
-zmiana kompa na 16 bitowy 200zł
-wtryski boscha popularne 216 1200zł
-FIMC około 700zł
-porting głowicy 2 dni zapierdzielania
-kolektor od awx plus flansza jakieś 300zł
-układ przelotowy (niekonieczny ale ja chciałem) 350zł
to są koszta oczywiście moje ale wiadomo że jak oddasz komuś do robienia to wyjdzie wiecej
Do szczęścia (160KM-170KM) brakuje
-pompy od asv jakieś 500-600zł
-turbo od awx plus kolektor itd jakieś 2000-2500 zł
-nowe sprzęgło około 1000zł
to tak w skrócie
ps mogłeś pisać szybciej miałem kompa 8bit zz mapą na sprzedasz chciałem 400zł ale niestety już poszedł
miki9a - 2009-12-09, 18:30
ale ja nie chce takiej dużej mocy chce zrobić z 90 KM 110KM. myślę ze tego koszt będzie mniejszy
miki9a - 2009-12-09, 18:31
SŁAWNY napisał/a: | nie montuj tego ścierwa ! |
czemu mam tego nie montować
SŁAWNY - 2009-12-09, 19:26
miki9a napisał/a: | ale ja nie chce takiej dużej mocy chce zrobić z 90 KM 110KM. myślę ze tego koszt będzie mniejszy |
aha no to sam chip od 800zł-1200zł
a co do rezystora to jest z nim tak jak z chipami z allegro niby fajnie tanio i jakoś jedzie ale potem silnik mówi pa
arek07 - 2009-12-09, 22:16
a jaka jest różnica między wtryskami bosha a frateli jeśli wolno spytać oprócz ceny
bradley - 2009-12-09, 22:40
Fratelli maja mniejsza precyzje wykonania.
miki9a - 2009-12-09, 23:50
czyli rozumiem z tego ze jak nie będę miał coś koło 1000zł to nic z tuningu
SŁAWNY - 2009-12-11, 22:03
miki9a napisał/a: | czyli rozumiem z tego ze jak nie będę miał coś koło 1000zł to nic z tuningu |
no money no fun
WAFEL - 2009-12-23, 14:29
miki9a, daj sobie swiety spokoj z tuningiem swojego silnika nie szkoda ci go jak chcesz pozap......alac to kup sobie vra a nie diesla bedziesz katowac
miki9a - 2009-12-23, 14:40
już sobie dałem przecież nie będę zakładał szajsu z allegro za 200z bo zaraz silnik padnie. a za dobry sprzęt to trzeba dać koło tyśa a tyle teraz to nie mam do wydania na takie rzeczy.
WAFEL - 2009-12-23, 16:39
calkowicie sie z toba zgadzam nasze TDIki maja malo palic i jezdzic bez problemow
miki9a - 2009-12-23, 16:56
no mój pali mało(5-5.5 litra na100 trasa mieszana) i jeździ bez problemów.
Arcaj - 2009-12-23, 21:02
miki9a mam taki sam silnik jak Ty i na tym silniku też można ładnie pocisnąć. A po co chcesz dawać więcej mocy?
rolz - 2009-12-23, 21:13
Arcaj napisał/a: | na tym silniku też można ładnie pocisnąć |
Bo "ładnie pocisnąć" to pojęcie względne
miki9a - 2009-12-23, 21:27
Arcaj napisał/a: | A po co chcesz dawać więcej mocy? |
po prostu chciałem sobie zrobić 110 z 90km
rolz - 2009-12-23, 21:42
miki9a napisał/a: | chciałem sobie zrobić 110 z 90km |
Wstaw sobie wtryski 216 fratelli + mapa i wyjdzie Ci z tego jakieś +/- 120ps/270Nm, koszt ~ 2500 zł, bez jakiegoś uszczerbku na żywotności silnika. Jak będą mi wtryski lały to też zrobię coś takiego
Arcaj - 2009-12-23, 21:44
rolz napisał/a: | koszt ~ 2500 zł, |
wolę już kupić AFN-a
Rafik - 2009-12-23, 21:45
no tak by było najprosciej
bradley - 2009-12-23, 21:49
Zeby to jezdzilo zadowalajaco musialby miec 150KM. To ja juz wole nowe auto z ARLem
rolz - 2009-12-23, 21:52
Rafik napisał/a: | tak by było najprosciej |
Ale nie warto, bo AFN różni się tylko paroma rzeczami od 1Z - głownie pompą, wtryskami i turbo. Pompa od 1Z styknie do 150ps, turbo w normalnych warunkach do jakiś 135ps (bazując na doświadczeniach Sławka) a wtryski sobie wymieniasz za tysia z groszem a wiesz co masz
miki9a - 2009-12-23, 21:57
wszystko wydaje się proste tylko niestety na razie inne wydatki wiec trzeba tuning na później przełożyć
Arcaj - 2009-12-23, 21:57
rolz napisał/a: | Ale nie warto, bo AFN różni się tylko paroma rzeczami od 1Z - głownie pompą, wtryskami i turbo. Pompa od 1Z styknie do 150ps, turbo w normalnych warunkach do jakiś 135ps (bazując na doświadczeniach Sławka) a wtryski sobie wymieniasz za tysia z groszem a wiesz co masz |
zgadza się. Ale każdy będzie chciał pójść na wygodę i jak zobaczy cenę to powie że chce AFN-a
Rafik - 2009-12-23, 21:57
czyli jak bym chciał wymienic silnik to lepiej na 1z niz na Afn-a tak
Arcaj - 2009-12-23, 21:59
AFN lepszy masz większa możliwość modów. W AFN-ine masz dobre turbo(VNT) więcej wykręcisz z niego.
Rafik - 2009-12-23, 22:00
to to ja wiem i dlatego rozgladam sie za AFN-em
miki9a - 2009-12-23, 22:01
a jaka jest cena wymiany silnika z 1z na AFN ?
Rafik - 2009-12-23, 22:02
no cena silnika plus usługa wstawienia jego jak patrzalem na allegro ceny sie wachaja miedzy 2000 a 3500 tysia zalezy czy kupujesz komletny czy tez bez skrzyni lub icka turbo itp itd
FWD350 - 2009-12-23, 22:05
nie AFN zamiast 1Z
Rafik - 2009-12-23, 22:06
ale na allegro jest teraz bardzo mało AFN ztego co patrzałem 1Z wiecej jest ich ale to chyba normalne
Arcaj - 2009-12-23, 22:09
Rafik napisał/a: | ale na allegro jest teraz bardzo mało AFN ztego co patrzałem 1Z wiecej jest ich ale to chyba normalne |
Oczywiście że norma. AFN jest trudno dostępny w autkach jak i osobno same silniki
miki9a - 2009-12-23, 22:10
przy takich cenach chyba zostanę na razie przy swoim 1Z przynajmniej wiem czym jeżdżę na razie elegancko chodzi i oleju nie bierze prawie (od wymiany do wymiany jakieś pół litra możne trochę mniej)
Rafik - 2009-12-23, 22:10
no przeca to wiem a Ty sie chopie czepiosz
rolz - 2009-12-23, 22:10
Rafik napisał/a: | czyli jak bym chciał wymienic silnik to lepiej na 1z niz na Afn-a tak | Rafik, piszę, że nie warto wymieniać 1Z na AFN jeśli ktoś chce mieć o 20ps więcej, u Ciebie jest zwykłe D więc trzeba by pogadać z kimś kto już coś takiego zrobił. Arcaj napisał/a: | W AFN-ine masz dobre turbo(VNT) więcej wykręcisz z niego |
Zadaj sobie pytanie ile chcesz wykręcić, jak już ktoś pisał wcześniej, na forum golfa jest kolo, który z 1Z pocisnął 200ps ale skręcili go na 180ps... ale jak ktoś ma jakieś super potrzeby to bardziej się będzie opłacało wstawienie ARL... uzbierajcie najpierw trochę kasy a potem uruchomcie wyobraźnię, nie na odwrót
slaw71 - 2009-12-23, 22:12
Rafik napisał/a: | czyli jak bym chciał wymienic silnik to lepiej na 1z niz na Afn-a tak |
jeśli chcesz się bawić w swapa to oczywista sprawa ze lepiej kupić kompletnego AFN-a niż 1Z lub AHU bo masz odrazu trochę wydajniejsze wtryski i turbo ze zmienną geometrią.Ale koszt kompletnego AFN-a z włożeniem i podpięciem wszystkiego nie jest wcale mały jakby to mogło sie wydawać.Natomiast zamieniać 1Z na AFN-a jest kompletnym bezsensem,bo silnik jako goły słupek to jest to samo,jak już zmieniać to przynajmniej na 130KM AWX,ASZ i jest dobrą bazą na dalsze mody.Jeszcze jedna bardzo ważna rzecz,tuning mechaniczny nie jest tani jeśli zamierza się modzić to trzeba liczyć się z wydatkami.Jak to mówią pierwsze koniki są najtańsze i najwięcej ich przybędzie,następne uzyskanie dodatkowych choćby 10/15KM to koszta wzrastają.
Rafik - 2009-12-23, 22:13
u mnie wymiana silnika w najblizszym roku niestety bedzie konieczna wiec juz pomalu mysle o tym poniewaz juz nie dowierzam temu serduchu a nie chce sie rozstawac z moją ventką no niestety zycie
Arcaj - 2009-12-23, 22:15
mi tam starcza 1z więc nie potrzebny mi mod mocy
rolz napisał/a: | na forum golfa jest kolo, który z 1Z pocisnął 200ps ale skręcili go na 180ps |
musiał dużo zmieniać, ale to już inna bajka
Rafik - 2009-12-23, 22:17
slaw71, dzięki za objasnienie oto mi chodziło narazie to nie chodzi mi o jakies niesamowite osiągi autko ma jezdzic i moc AFNA póki co mi starczy No a mody w silniku to wiadomo że na to idzie kupa kasy . A modzenienie narazie nie dla mnie
slaw71 - 2009-12-23, 22:26
Arcaj napisał/a: | musiał dużo zmieniać, ale to już inna bajka |
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=155369
mimioł - 2009-12-26, 03:32
ja w swoim Venciaku 90km mam sportowy opływomierz razem z podajnikiem naprawde polecam wszystkim wystarczy tylko to wymienic i tak mu się zwiększa moment obrotowy że na 3,4,5 wyrywa z siedzenia jeszcze do tego mam założonego chipa żaden benzyniak do 180km nie ma szans na tych biegach.Sprawdzany na hamowni 145km jest naprawde czym depnąć!!!
mimioł - 2009-12-26, 03:39
nigdy nie kupuj chipa za 200-300zł bo tylko wyrzucisz pieniądze w błoto a nic nie poczujesz żeby ja dałem za wszystko razem z robocizną firmie tuningowej 2500zł
bradley - 2009-12-26, 09:51
mimioł, musimy zweryfikowac rzeczywistosc w Katowicach
bradley - 2009-12-26, 09:57
P.S. mimioł, szkoda ze nie masz jakiegos loga grupy 8 i 11. Byloby szybciej
Paweł J. - 2009-12-26, 11:14
mimioł napisał/a: | żaden benzyniak do 180km nie ma szans na tych biegach |
Żaden nawet taki który ma taką moc jak Ty
vezet22 - 2009-12-26, 11:57
mimioł napisał/a: | żaden benzyniak do 180km nie ma szans |
mało prawdopodobne , chyba że niestawałeś w szranki z większym motorem jak 1.8
mimioł - 2009-12-26, 19:55
Vento 2.8 vr6 1-2 mnie odstawiło na 3 biegu go doganiałem na 4-5 już go w lusterku nie widziałem:)naprawde moment obrotowy na wysokich biegach jest $*^%*&%(
mimioł - 2009-12-26, 19:59
zwykły benzyniak nigdy nie dorówna TDI np.2.0 115km a 1.9 110km bez porównania
bradley - 2009-12-26, 20:34
Wklej wykres.
slaw71 - 2009-12-26, 20:52
bradley napisał/a: | Wklej wykres |
też jestem ciekaw jak to wygląda mimioł napisał/a: | Vento 2.8 vr6 1-2 mnie odstawiło na 3 biegu go doganiałem na 4-5 już go w lusterku nie widziałem |
a nie powinno być na odwrót,moment obrotowy powinien zrobić swoje,jakie turbo masz zamontowane
bradley - 2009-12-26, 20:59
slaw71 napisał/a: | ,jakie turbo masz zamontowane |
mimioł napisał/a: | ja w swoim Venciaku 90km mam sportowy opływomierz razem z podajnikiem naprawde polecam wszystkim wystarczy tylko to wymienic i tak mu się zwiększa moment obrotowy że na 3,4,5 wyrywa z siedzenia jeszcze do tego mam założonego chipa ż |
Jesli to wszystkie zmiany czyli... po co wymieniac przeplywomierz skoro to i tak nic nie da bo turbo swoje pompuje a komputer tak czy siak odczytuje maksymalny przeplyw powietrza,
oraz chip na seryjnym turbo i seryjnych wtryskiwaczach to ja w to nie wierze.
Btw. w jakiej firmie robiles? Aligator?
Co tam jest dokladnie porobione
Ile dmucha nominalnie suszarka i ile jest w peaku
Jakie dawki paliwa i jakie wtryskiwacze, pompa
FMIC?
slaw71 napisał/a: | też jestem ciekaw jak to wygląda |
Stawiam piwo, ze inercja
mimioł napisał/a: | zwykły benzyniak nigdy nie dorówna TDI np.2.0 115km a 1.9 110km bez porównania |
Moze umowie na sparing z Nexia?
mimioł - 2009-12-26, 21:44
dobra niedowiarki wyśle wykres pamiętaj slaw 71 diesel nigdy nie wygra z benz na 1-2
Btw. w jakiej firmie robiles? Aligator? robiłem to w firmie z krakowa ProjectXs naprawde dobra firma polecam.
bradley - 2009-12-26, 21:57
Poprosze tez o odpowiedz na reszte postawionych pytan
Moze masz AFNa a nie 1Zta?
vezet22 - 2009-12-26, 22:21
coś kolega mimioł, chyba przesadza ale poczekamy zobaczymy koledzy slaw71, i bradley, niedadzą se wmówić napewno na ten temat
Arcaj - 2009-12-26, 22:24
wykresik wszystko pokaże
mimioł - 2009-12-26, 22:32
turbine wszystko mam oryginalne na początku chciałem poprostu zwiększyć na turbo ciśnienie ale to za duże ryzyko nie powiem Ci teraz nazwy tego przepływomierza bo niewiem a nie chce kłamać on poprostu zwiększa dawke ale chip mam REMUS Powerizer kupiłem go okazyjnie 850zł od mechanika z firmy bo za sam taki chip normalnie trzeba dać z 1500-2000zł.
slaw71 - 2009-12-26, 22:47
jeśli 145KM jakie masz w podpisie na seryjnych gratach i jest to silnik 1Z ,to opowiadasz banialuki
vezet22 - 2009-12-26, 23:00
slaw71 napisał/a: | jeśli 145KM jakie masz w podpisie na seryjnych gratach i jest to silnik 1Z ,to opowiadasz banialuki |
przeczuwałem
mimioł - 2009-12-26, 23:01
jak moge tu zwiększyć transfer danych bo moge przesłać tulko do 20kb a wykres ma 104kb??
vezet22 - 2009-12-26, 23:04
http://img5.imageshack.us/
i po kłopocie
Lwomati - 2009-12-26, 23:10
ooo widzę kolega mimioł co go na polskiej jeździe wyśmiałem z vr6
wstaw wykresy, filmiki, zdjęcia to się obada sprawę.
A krzyśjeruzal już wie jak cieżko jest coś wydłubać z 1z
tomek87 - 2009-12-26, 23:12
propo zdjeci bardziej polecam http://www.imagehost.org/ o wiele szybsze
mimioł - 2009-12-26, 23:20
http://f.imagehost.org/0174/wykres.jpg
Arcaj - 2009-12-26, 23:20
mimioł - 2009-12-26, 23:23
dzięki
mimioł - 2009-12-26, 23:25
test 4 nie patrzecie bo to jest tam z ich jakimiś bajerami żeby nie było że ma 170km
Arcaj - 2009-12-26, 23:29
mimioł napisał/a: | robiłem to w firmie z krakowa ProjectXs naprawde dobra firma polecam. |
a na wykresie Firma z Łodzi
mimioł - 2009-12-26, 23:36
wy jesteście szczegółowi teraz mam zapewne opowiedzieć całą sytuacje jak jechałem zawieść rodziców do wujka i kuzyn mnie namówił bo tam pracuje jego znajomy i wjechałem na hamownie za 10zł
mimioł - 2009-12-26, 23:38
ale przyznam że hamownia nie za wspaniała
Lwomati - 2009-12-26, 23:39
wykres taki podobny do passata Mapeta
Rafik - 2009-12-26, 23:39
mimioł napisał/a: | wy jesteście szczegółowi teraz mam zapewne opowiedzieć całą sytuacje jak jechałem zawieść rodziców do wujka i kuzyn mnie namówił bo tam pracuje jego znajomy i wjechałem na hamownie za 10zł |
Nie kolego poprostu Arcaj, zapytał sie poniewaz mówiłes o hamowni w krakowie a podałeś wykres z hamowni w łodzi wiec chcial wiedziec jak to jest
mimioł - 2009-12-26, 23:45
a kolega Lwomati to o co chodzi z tą polską jazdą ??nigdy nie miałem tam konta
chyba że moj brat który lubi mnie robić w hu*ja i wystawia wszędzie mój samochód??możesz mi powiedzieć kiedy ta sytuacja zaistniała??a po drugie jakie vr6 nigdy nie miałem vr6 nawet by mnie nie było stać na te paliwo do niego!
Arcaj - 2009-12-26, 23:48
mimioł a wytłumacz nam co robi napis "Klient MAPET" Czy Photoshop nie czyni cuda ?
Lwomati - 2009-12-26, 23:49
http://www.polskajazda.pl...gen/Vento/62490
a co to jest I ksywka taka sama Ja nie wiem o co chodzi.
Rafik - 2009-12-26, 23:52
Panowie ja bym juz przestał bo to i tak nie ma sensu moim skromnym zdaniem Kolega mimioł, ma 145 koni w prawie seryjnym TDiku i niech ma zycze mu jeszcze aby maił tych koni ile mu sie zamarzy ja mam tylko 64 z czego wieksza polowa juz pewnie zdechla i poki co mi styka a tutaj bedziecie sie klucic kto ma racje pozniej bedziecie sie klucic jeszcze niewiem oco a to jest ie potrzebne jak spojrzalem na wykres to od razu cos mi smierdzialo pierwsz co to ksywka pozniej miasto itp itd wiec Udanych modów życze
mimioł - 2009-12-26, 23:52
to ja niewiem o co chodzi??
Rafik - 2009-12-26, 23:55
Lwomati, nawet ventka ta sama albo podobna
Lwomati - 2009-12-26, 23:57
Dobra koniec tych bajeczek: proszę to jest prawdziwy wykres http://www.fotosik.pl/pok...81e491b5d0.html
Mówię, że to ściema.
Arcaj - 2009-12-26, 23:57
mimioł po co to kłamać ?
Rafik - 2009-12-26, 23:58
o ku*wa taki sam wcale mnie to nie dziwi
Kolega czasem nie z sąsiedztwa
vezet22 - 2009-12-27, 00:07
wiedziałem że chłopaki niepopuszczą mimioł, nirozumiem poco to wszystko kolega mimioł, okazał się
skończcie za mnie ...
bradley - 2009-12-27, 00:11
A moze byc i 200KM. Chce wiec dostac baty na drodze od 200KM potwora
vezet22 - 2009-12-27, 00:15
a ja chce sprubować się z tym potworem swoim 2.0 115ps
Arcaj - 2009-12-27, 00:15
vezet22 napisał/a: | skończcie za mnie ... |
oszustem, kłamcą i piratem(naruszył prawa autorskie )
200 KM w VR a rozstaw śrub 4x100 rzadkość
vezet22 - 2009-12-27, 00:28
Arcaj napisał/a: | 200 KM w VR a rozstaw śrub 4x100 rzadkość |
rarytas
mimioł - 2009-12-27, 00:29
Rafik z sąsiedztwa a gdzie mieszkasz w kato ja na witosa???
vezet22 - 2009-12-27, 00:46
mimioł napisał/a: | Rafik z sąsiedztwa a gdzie mieszkasz w kato ja na witosa??? |
oco chodzi mimioł, jeszcze masz tupet co kolwiek pisać poco to robisz
mimioł - 2009-12-27, 00:50
poczytaj co mi pisał wcześniej jak to prawda to on zobaczy i potwierdzi co potrafi to vento może kłamałem przyznaje się że przerobiłem wykres bo nikt by mi nie uwierzył a to jest prawda możesz mi teraz też nie wierzyć a cóż nic życzę ci szerokiej drogi Vętką
vezet22 - 2009-12-27, 00:56
mimioł napisał/a: | poczytaj co mi pisał wcześniej jak to prawda to on zobaczy i potwierdzi co potrafi to vento może kłamałem przyznaje się że przerobiłem wykres bo nikt by mi nie uwierzył a to jest prawda możesz mi teraz też nie wierzyć a cóż nic życzę ci szerokiej drogi Vętką |
sam się przyznajesz do oszustwa oco ci kur.. chodzi masz problem z swoją wyobrażnią
Lwomati - 2009-12-27, 00:58
Koniec OT
Dostaniecie ostrzeżenia i tak się skończy.
mimioł - 2009-12-27, 01:01
problem z wyobraźnią może ty kurw*o masz wiesz jak Ci się coś nie podoba to prosze zapraszam do Katowic rozwiążemy szybko problem nie lubie jak ktoś rzuca takimi hasłami jak np.''oco ci kur.. chodzi masz problem z swoją wyobrażnią ''
vezet22 - 2009-12-27, 01:04
żałosne sie to robi prośba do moderatoró zrupcie porządek i przepraszam za siebie
mimioł - 2009-12-27, 01:11
jak byś tego nie powiedział to było by wszystko w porządku jestem poprostu nerwowy melisa mi już nie pomaga musze wziąść sobie coś mocniejszego sorry
vezet22 - 2009-12-27, 01:13
mimioł napisał/a: | jestem poprostu nerwowy melisa mi już nie pomaga musze wziąść sobie coś mocniejszego |
brak słów kolego
mimioł - 2009-12-27, 01:20
dobra nie dogadujemy sobie zostałem wychowany w takim środowisku i taki jestem nic nie poradze próbuje iść w inną stronne ale nie wychodzi.jeszce raz przepraszam
Wąski 2 - 2009-12-27, 01:28
mimioł napisał/a: | zapraszam do Katowic rozwiążemy szybko problem |
nie no podejście pierwsa klasa,nic tylko jajca ogolić i do przedszkola
panowie ile macie lat może sobie dacie na luz bo fantazja co niektórych ponosi
slaw71 - 2009-12-27, 10:12
mimioł nie wiem co miała na celu Twoja prowokacja,ale mając choć trochę pojęcia o tdi-kach,nie pisałbyś takich bzdur.Na seryjnych gratach,chociaż byś niewiem jakiego chipa,boxa czy co tam jeszcze zamontował to takiej mocy nie uzyskasz.Kłamstwo ma krótkie nogi i nie dziw się na reakcję chłopaków,gdybyś taki temat załozył np: na forum http://forum.vwgolf.pl/ lub http://tdi.pl/component/option,com_smf/Itemid,5/ to byś się dopiero nasłuchał.A moze ,skoro jesteś taki nerwowy to zmień forum,na "zaprzyjażnionym" forum pewnie jeszcze Ci będą klaskać za te kłamstwa
bradley - 2009-12-27, 10:15
Srodmiescie. Nie znam w Katowicach bezpiecznych odcinkow, wiec cos znajdz po nowym roku
Rafik - 2009-12-27, 10:26
mimioł napisał/a: | Rafik z sąsiedztwa a gdzie mieszkasz w kato ja na witosa??? |
Nie o te sąsiedztwo mi chodziło o inne "zaprzyjażnione" ale mniejsza oto
mimioł napisał/a: | poprostu nerwowy melisa mi już nie pomaga musze wziąść sobie coś mocniejszego sorry |
jak melisa nie pomaga to może skorzystac z porady jakiegos lekarza bo pozniej moze sie ta agresja zle skonczyc
mimioł, źle zacząłeś na tym forum z czego juz wiekszśc co do Ciebie sie uprzedziła i skonczyło sie na ostrzezeniach i zbednych kłótniach Pozdrówki koniec OT z mojej strony
jumper - 2009-12-27, 21:16
do 2500zl powinienes znales ciekawego oczywiscie nie w komplecie
ja osobiscie mam silniczek w swoim ventylku 115ps 1,9TDI <AJM 2003r> na pompowtrysku i koszty troszke były ale gra wartej swieczki ...
i mam dalsze plany :
200 km
1 intercooler FMIC,
2 pompki AL,
3 turbo hybryda gt18/22 (do ok 210KM) lub turbo GT22 (ok 220KM i wiecej),
4 wydech min 2,5" no i Strojenie wszystkiego razem
ale to plany narazie odkładm kaske ...... bo koszt nie jest taki malutki
arek07 - 2010-01-06, 21:05
mimioł napisał/a: | może kłamałem przyznaje się że przerobiłem wykres bo nikt by mi nie uwierzył a to jest prawda możesz mi teraz też nie wierzyć a cóż nic życzę ci szerokiej drogi Vętką |
HEHE... dosłownie masakra na takich ludzi nie ma słów...
SŁAWNY - 2010-01-09, 16:17
wykres z d... bez jakiejkolwiek normy porażka
sebastian - 2010-07-24, 17:01
co można sądzić o czymś takim:
http://moto.allegro.pl/it...i_90_110km.html
warte to zachodu czy lipa?
mateusz_vento - 2010-07-24, 17:17
Trudno powiedzieć nie testowałem, ale myślę że to kicha będzie. Profesjonalne strojenie to jednak coś dobrego tylko $. Nie jednokrotnie doświadczyłem kolesi co grzebali sobie przy kompie, niektóre niszczyły silnik, inne zwiększały spalanie, a jeszcze inne trochę dawały czadu za autem. ( wiadomo diesel musi kopcić, ale bez przesady )
Arcaj - 2010-07-24, 20:59
nawet na to nie patrz
bradley - 2010-07-24, 22:24
trololo, a co to jest jak nie rezystor ?:D
Wtyczka nr 3A0 973 734
Gniazdo nr 3A0 973 834G
Komplet pinow meskich i zenskich
rezystor
przelaczniczek
dluzsze kabelki.
FWD350 - 2010-07-24, 23:59
sebastian, pogadaj z kolega mimioł.pojecie o tiuninku niesamowite opływomierze i zakladane chipy i masz moc ktrórej nie jestes w stanie ogarnąc..
a teraz powaga to po załozeniu tego komp dostaje wiekszą dawkę paliwa do tej samej ilości powietrza co powoduje dymienie jak w ikarusie
Aeternus - 2010-09-30, 22:05
nie wiem Panowie z kad bierzecie takie ceny... Chip 600 zl, wtryski od afn lub 216 450-500 zl i po strojeniu wyjdzie nawet 135 ps z 1z bez wysilania i zwiekszenia spalania o bog wie ile. Wzrosnie o okolo 0.5l/100km. Sprawdzone wiele razy u kolegow a u siebie mam zamiar zrobic to samo. Obecnie mam chip boxa v-techa i mam 113ps i 255nm ale nie polecam tego rozwiazania bo spalanie o okolo0.8 l wieksze. A zmieniac 1z na afn po to tylko zeby zyskac pare koni wiecej to ja dziekuje. Wole wtedy zmienic turbinke i wiekszego icka w tej cenie zalozyc i nie musze dodatkowo po swapie tego robic. Zreszta kazdy robi tyle na ile go stac. Jak swapowac to na vr albo abf i zaturbic
WAFEL - 2010-10-02, 10:22
Aeternus napisał/a: | Jak swapowac to na vr |
daj zyc juz wiecej vrow jest niz 1.8
Aeternus - 2010-10-02, 22:28
WAFEL napisał/a: | daj zyc juz wiecej vrow jest niz 1.8 |
no bo Panie Polska to 2 ameryka Kraj mlekiem i miodem plynacy Niedlugo to bedziemy mieli benzinke na gaslony spzedawane to i vr-e mozna wlozyc
kikan82 - 2010-11-28, 14:01
ja mam tdika 90 km i jak troche uzbieram to zrobie z niego 110 -kę i w zupełnośći wystarczy.
bradley - 2010-11-28, 14:48
kikan82 napisał/a: | i w zupełnośći wystarczy. |
Kazdy tak mowi
pawelvw - 2010-11-28, 15:23
kikan82, ja tez myślałem że mi wystarczy te 115KM w pasku ale jednak to było za mało i więcej się KM się chciało mieć
Aeternus - 2010-11-29, 10:01
kikan82, to nieuleczalna choroba Niewielkim kosztem zrobisz 130 ps. Program i wtryski i dobre strojenie
Wvojtek - 2011-06-17, 06:22
odkopie temat.........
co do tuningu......... kończy mi się sprzęgło i myślę pomału nad nowym. i teraz pytanie jakie założyć żeby wytrzymało powiedzmy 130ps i 300mn?? w moim AHU raczej siedzi jednomas (choć nigdy nic nie wiadomo )
i takie pytanie jeśli kupie org do AHU to ile ono może wytrzymać??
i jakiej firmy sprzęgło zakładać??
słyszał ktoś jakieś opinie o firmie kagger??
sebastian - 2011-06-17, 10:04
Wvojtek napisał/a: | słyszał ktoś jakieś opinie o firmie kagger? |
Taa... Marka promująca sklepy sieci Fota. Tania, ale jakość raczej już nie bardzo. Kiedyś, gdy w branży moto pracowałem, parę produktów zamawiało się, ale jakość i tak pozostawiała wiele do życzenia (logo koniczynki). Jakies pierdoły, typu wycieraczki, linki czy coś w tym stylu jeszcze bym założył, ale sprzęgło, klocki...? Nieeeeee! Wvojtek napisał/a: | i jakiej firmy sprzęgło zakładać? | Jedyne słuszne firmy to Sachs i Valeo. Chwalą sobie jeszcze LUK'a. Wvojtek napisał/a: | i teraz pytanie jakie założyć żeby wytrzymało powiedzmy 130ps i 300mn?? w moim AHU raczej siedzi jednomas (choć nigdy nic nie wiadomo ) | Spytaj Slaw'a, on ma taki sam motorek, a wymodził już ponad 160 klaczy pod machą
Paweł J. - 2011-06-17, 18:35
Jeśli mnie pamięć nie myli, Sławek ma sprzęgło z VW T4.....ale dla pewności trzeba przeszukac Jego temat.
slaw71 - 2011-06-17, 20:16
Paweł J. napisał/a: | Sławek ma sprzęgło z VW T4 |
już nie,długo by opowiadać.Nadal siedzi oryginalne sprzęgło LUK i daje radę
Wvojtek napisał/a: | jakie założyć żeby wytrzymało powiedzmy 130ps i 300mn?? |
Oryginalne do AHU- LUK lub SACHS
Wvojtek napisał/a: | w moim AHU raczej siedzi jednomas |
nie raczej a na pewno
Wvojtek napisał/a: | jeśli kupie org do AHU to ile ono może wytrzymać?? |
350Nm
Wvojtek - 2011-06-17, 21:06
panowie bardzo wam dziękuje za odpowiedzi. a wie ktoś jaki to wydatek na takie sprzgło kompletne??
a Ciebie miki9a , proszę o wciśnięcie "pomógł" dla kolegów slaw71, Paweł J., isebastian,
sebastian - 2011-06-17, 21:27
Wvojtek napisał/a: | a wie ktoś jaki to wydatek na takie sprzgło kompletne?? | Gdzieś w granicach 600 zł za LUK'a:
http://katalog.fota.pl/Ka...px?GenArtNr=479
Wvojtek - 2011-06-17, 22:12
sebastian, dzięki wielkie
miki9a - 2011-09-10, 19:01
panowie robił może ktoś swap na ARL-a w Vento jest to możliwe.
bradley - 2011-09-10, 19:03
Jak w golfie 2 sie da to i w 3 i vento
miki9a - 2011-09-10, 19:16
a wiesz może jak z mocowaniem silnika i co ze skrzynia trzeba zmieniać czy może będzie pasować
bradley - 2011-09-10, 19:49
Blok jest taki sam wiec IMO wszystko pasuje bez kombinacji ALE, ARL ma turbine, ktora nie pasuje gdy np. chce sie ja zaladowac do AFNa w Vento. Przeszkadza ktoras z lap. Temat poruszany na forum golfa.
miki9a - 2011-09-10, 20:51
bradley napisał/a: | ALE, ARL ma turbine, ktora nie pasuje gdy np. chce sie ja zaladowac do AFNa w Vento. Przeszkadza ktoras z lap. Temat poruszany na forum golfa. |
czyli jakiś problem będzie czy nie. jeśli możesz to podrzuć link do tego tematu na forum golfa bo znaleźć nie mogę
bradley - 2011-09-10, 21:56
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=203138
bradley - 2011-09-10, 21:56
Turbina musi byc taka ktora jest rozlaczna z kolektorem a nie razem z nim
Kruchy69 - 2011-12-30, 16:59
Ja mam u siebie wsadzone wtryskiwacze z AHF oraz chip z allegro (ale z tym chipem juz go kupiłem). Po wymianie wtryskow przyspieszenie z 11 spadło do 9. Koszt wtrysków - 1200 zł. W rozliczeniu jeszcze zostawiłem stare. Spalanie przy spokojnej jezdzie 4,5 przy bardzo spokojnej i hamowaniu sulnikiem nawet 4,2. Moim zdaniem gra warta swieczki. A i teraz chce załozyc turbo również z AHF. No ale narazie musze sie uporac z blacharka. a i skrzynie EWT. Jest dłuższa od mojej na 3, 4 i 5 biegu. :p
|
|