|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Hyde Park - Nowy Volkswagen
spyro - 2010-01-19, 14:55 Temat postu: Nowy Volkswagen Całkiem fajny...
cinek82 - 2010-01-19, 15:03
Nooo przód a'la scirocco czy tam nowe gofry a tył a'la audi całkiem sympatyczny misz masz
Lwomati - 2010-01-19, 15:12
wreszcie jakiś ciekawy model VW. Brakowało ładnej coupety ze sztywnym dachem w palecie Volkswagena. Takim czymś z motorkiem R32 ++ można pojeździć
levis521 - 2010-01-19, 15:23
baja
Bartek - 2010-01-19, 15:34
Przód jest ok ale ten tył...nie było by się do czego przyczepić gdyby nie to że taki tył to BMW zrobiło w e90 parę lat temu
piechu43 - 2010-01-19, 15:53
mi ten tył też za bardzo nie podchodzi
miki9a - 2010-01-19, 20:07
a mi tam sie nawet podoba
Karu6 - 2010-01-20, 13:28
Ciekawy VW, jak mi kiedys los pozwoli to sobie kupie
piotr nowok - 2010-01-20, 14:29
mnie sie furak podoba
Vento-Łukasz - 2010-01-20, 16:31
Jak by któryś z was chciał mi go kupić to sie nie obraże
Dla mnie bomba
Arcaj - 2010-01-20, 16:50
kwestia gustu, ale wole vento
spyro - 2010-01-20, 22:33
No mnie powalił ten koncept. Zastanawiam sie kiedy VW zrobi furaka z deska rozdzielcza, która będzie naprawdę ładna z wygląda, nie tylko praktyczna ale i fajna wizualnie...
Bartek - 2010-01-21, 18:08
spyro napisał/a: | Zastanawiam sie kiedy VW zrobi furaka z deska rozdzielcza, która będzie naprawdę ładna z wygląda, nie tylko praktyczna ale i fajna wizualnie... |
Jak to kiedy, przecież taka deska powstała w 92 roku
spyro - 2010-01-22, 00:33
Bartek napisał/a: | Jak to kiedy, przecież taka deska powstała w 92 roku | no oczywiście tej nie licząc
KAISER - 2010-01-23, 21:53
A jakie dane techniczne?
piechu43 - 2010-01-24, 08:43
Prototypowy samochód został oparty na platformie technicznej znanej z Golfa szóstej generacji, która trafi niedługo do nowej Jetty. Nieoficjalnie wiadomo, że New Compact Coupe zapowiada nową Jettę Coupe, która trafi na rynek amerykańskich w ciągu kilku najbliższych lat.
Nowy Volkswagen został wyposażony w napęd hybrydowy wykorzystujący dwa silniki - 1,4-litrowy, turbodoładowany motor TSI (generujący 150 KM i 220 Nm) oraz jednostkę elektryczną (o mocy 27 KM). Za przekazywanie momentu napędowego na koła odpowiada 7-biegowa skrzynia DSG.
Jak na nowoczesny napęd przystało, system zastosowany w New Compact Coupe zapewnia nie tylko doskonałe osiągi, ale i niskie zużycie paliwa. Połączenie sprintu do „setki” w 8,6 sekundy, prędkości maksymalnej na poziomie 227 km/h, emisji CO2 wynoszącej 98 g/km oraz spalania na poziomie 4,2 l/100 km należy bezsprzecznie uznać za imponujące.
Oprócz charakterystycznego lakieru, koncepcyjne coupe wyróżnia się bi-ksenonowymi reflektorami oraz światłami do jazdy dziennej i lampami tylnymi wykorzystującymi diody LED. Zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz New Compact Coupe prezentuje się bardziej jak auto seryjne niż koncepcyjne.
Zainteresowanych rozmiarami modelu informujemy, że prototypowy Volkswagen mierzy 4,54 m długości, 1,78 m szerokości oraz 1,41 m wysokości. Dla porównania, Golf cechuje się wymiarami 4,20/1,78/1,48, natomiast Scirocco - 4,26/1,81/1,40.
KAISER - 2010-01-24, 12:48
I po co takie skomplikowane rozwiązania hybrydowe jak wystarczy prosty Diesel najnowszej generacji?
|
|