Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Ogólnie - Wymontowanie skrzyni z silnika ABS 1.8

archeolog - 2010-02-05, 21:57
Temat postu: Wymontowanie skrzyni z silnika ABS 1.8
Poszukuje takiego tutoriala wszędzie i nie znalazłem w książce Wkł jak zwykle skormnie ...
jutro zaczynam robotę , najwiękasza niewiadoma to czy należy demontowac polosice ze zwrotnic ? czy tez cala lewa kolumne mcpresona ? bo takie rzeczy wyczytałem ? i jak jest z wycaiganiem polosi ze skrzyni ? Kto robił niech sie pochwali , Mile widziane linki może źle szukałem ... ;)

misiek - 2010-02-05, 22:04

jak wyciągałem swoją skrzynię biegów to prawą półośkę odkręciłem od skrzyni a lewą wymontowałem całą ;) ;) ;)
prawa zostaje w zwrotnicy a lewą wyciągnij będzie Ci wygodniej ;) ;) ;)
No przy skrzyni mają po sześć śrub z każdej strony na klucz ampulowy(imbus) bodajże 6 albo mają śruby z łbem typu Thorx ;) ;) odkręcasz i wyciągasz wraz z przegubami wewnętrznymi a na skrzyni zostaną same zabieraki ;) :D
trzeba się zaopatrzyć w porządne klucze bo trochę to jest przykręcone do skrzyni ;) ;) ;) ;) ;) ;)
a i nie musisz wyciągać całego McPhersona :D :D :D :D

powodzenia w wyciąganiu skrzyni :D :D :D :D

archeolog - 2010-02-06, 00:03

jak z mechanizmem wybieraka biegow ? bo tego za bardzo niewidać spod maski ?
vezet22 - 2010-02-06, 08:42

archeolog napisał/a:
jak z mechanizmem wybieraka biegow ? bo tego za bardzo niewidać spod maski ?

jedno cięgno wypinasz z jabka a drugie wyciągasz zabezpieczenie i wychodzi . Musisz zerkać od dołu ;)

michal__861 - 2010-02-06, 19:13

a ja w tym temacie dorzucę że specjalnie kupiłem nowe klucze imbusowe, w celu wymiany przegubów wewn, i ku memu zdziwieniu nie przydały się, nie były to tez thorxy(gwiazdka 5 czy 6 rogów) nie wiem jak ten rodzaj łba się nazywa ale była to gwiazdka z wieloma rogami. a tak na marginesie, , ciekawe co jeszcze wymyślą inżynierowie i konstruktorzy żeby ubarwić nasze zestawy narzędzi:)
archeolog - 2010-02-08, 22:33

Tak ja tez mialem torx ale ten gęsty " Wszystko poskładane bierze przy samej podłodze ;] ale mam inny problem , obroty silnika sie dziwnie zachowują auto po odpaleniu w grażu kręci ok 2tys i praktycznie nie spada , nawet jak sie rozgrzeje przy hamowaniu obroty spadają do ok > 1 tys przy ponownym dodaniu gazu znów trzyma 2 tys .Napewno to nie linka przepustnicy ?! :(
archeolog - 2010-02-08, 23:05

sytuacja opanowana ... zwarcie klem pomogło
misiek - 2010-02-08, 23:07

miałem ostatnio podobne objawy ale ku mojemu zaskoczeniu samo przeszło więc nawet nie wiem co Ci napisać :hmmm: :hmmm: :hmmm: :hmmm:
misiek - 2010-02-08, 23:08

archeolog napisał/a:
sytuacja opanowana ... zwarcie klem pomogło
no to git..

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group