|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - obieg wewnętrzny
zeniTh - 2010-03-02, 17:34 Temat postu: obieg wewnętrzny witam
Panowie, jak załącza się obieg wewnętrzny w Vento ?
sorki za głupie pytanie, ale właśnie dziś na mini-spocie z kolegą Jendker'em to rozkminialiśmy ...
w niektórych autach jest przycisk/przełącznik a u nas ? czyżby nie było ? nie możliwe ...
Lwomati - 2010-03-02, 17:35
nie ma takiej opcji w ventylu
lukasz17 - 2010-03-02, 17:40
a jak przekreci sie pokretlo naweiewu na 0 to obieg jest zamkniety?? ja zawsze mysalem ze to zalacza sie obieg wewnetrzny
lesny1982 - 2010-03-02, 17:44
lukasz17 napisał/a: | a jak przekreci sie pokretlo naweiewu na 0 to obieg jest zamkniety?? ja zawsze mysalem ze to zalacza sie obieg wewnetrzny |
ta opcja jest do np.thermotronika bierzesz na 0 ustawiasz tem. i w czasie jazdy on Ci utrzymuje dana tem. poprzez czujnik ktory znajduje sie obok radyjka
zeniTh - 2010-03-02, 17:47
lesny1982 napisał/a: | ta opcja jest do np.thermotronika bierzesz na 0 ustawiasz tem. i w czasie jazdy on Ci utrzymuje dana tem. |
po części tak, ale przecież obieg wewnętrzny charakteryzuje się tym, że nie wciąga powietrza z zewnątrz, a nadmuch działa i dmucha np. zimnym powietrzem (np. w lecie) gdy jedziemy za jakimś autobusem i strasznie kopci ... to załączamy sobie obieg wewnętrzny ...
Lwomati - 2010-03-02, 17:50
to jedziemy za nim i wdychamy smrodki
zeniTh - 2010-03-02, 17:53
albo rezygnujemy z nadmuchu i się pocimy
lesny1982 - 2010-03-02, 17:53
no u nas nie ma obiegu wew. na 0 jak dajemy to powietrze wpada wraz z pedem auta przynajmniej u mnie tak jest im szybciej jade tym bardziej wieje z ustalona tem.
zeniTh - 2010-03-02, 17:55
lesny1982 napisał/a: | no u nas nie ma obiegu wew. na 0 jak dajemy to powietrze wpada wraz z pedem auta przynajmniej u mnie tak jest im szybciej jade tym bardziej wieje z ustalona tem. |
u mnie jak jest pomiędzy 0 a 1 to tak się dzieje, jak jest na 0 to nic nie wpada ...
lukasz17 - 2010-03-02, 17:55
lesny1982 napisał/a: | no u nas nie ma obiegu wew. na 0 jak dajemy to powietrze wpada wraz z pedem auta przynajmniej u mnie tak jest im szybciej jade tym bardziej wieje z ustalona tem. |
ale nie czuc spalin jak jedziemy za jakims autobusem;)
lesny1982 - 2010-03-02, 17:59
mi tam nie wali ja ich odrazu wyprzedzam
lukasz17 - 2010-03-02, 18:01
lesny1982 napisał/a: | mi tam nie wali ja ich odrazu wyprzedzam |
he tez jakies wyjscie z sytuacji
czarnysauber - 2010-03-02, 18:02
Cytat: | ale nie czuc spalin jak jedziemy za jakims autobusem;) |
a kto wam kaze za autubusem sie wlec
lesny1982 - 2010-03-02, 18:04
kurna pany moj blad na 0 to jest wylaczone pozycja nizej niz 1 to dziala na czujnik sory jeszcze raz
enesen - 2010-03-02, 23:59
da sie ustawić obieg wenętrzny, trzeba pokretło od prędkości wentylka obrócić na maksa w drugą stronę wskazówek zegara aż do 0 tylko że w tym przypadku nie działa wentylator no ale też nie wpada powietrze z zewnątrz do auta.
pozycja 0 obieg wewn.
pozycja pomiędzy 0 a 1( pokrętło poziomo) obieg jest wentylator nie działa
_marcinecki - 2010-03-03, 10:02
Z tego co wiem to "prawdziwy" obieg wew. jest tylko w ventylach z klimą.
miki9a - 2010-03-03, 18:57
_marcinecki napisał/a: | Z tego co wiem to "prawdziwy" obieg wew. jest tylko w ventylach z klimą. |
dokładnie ja mam taki guziczek od obiegu wewnętrznego i jak go przycisnę to powietrze jest zasysane nad nogami pasażera
pablomed - 2010-03-03, 20:59
jest jak pisze enesen, kto nie wierzy niech zdejmie sobie półkę nad nogami pasażera, zobaczy w kanale od wentylatora klapę zamykającą ją z linką od lewego pokrętła.
czarnysauber - 2010-03-03, 21:03
to prawda powietrze nie wpada ale tez wentylator nie działa wiec nie ma obiegu powietrza
piotrek/wawa - 2010-03-03, 22:53
no wlasnie wtedy to nie jest obieg wew tylko brak jakiegokolwiek obiegu
|
|