|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Nasze Ventki - ......... może i ja się pochwalę.........
hose - 2010-04-06, 12:01 Temat postu: ......... może i ja się pochwalę......... Swoje autko kupiłem w tamtym roku pod koniec wakacji.
W wyposażeniu nie ma rewelacji ale myślę że mniej bajerów to mniej awarii
- wersja GLX
- silnik 1.8 ABS (90KM)
- elektryczne lusterka i szyberdach
- centralny zamek
- 2x airbag
- alukółka 15", opny 195/50
- jasna tapicerka w środku
W takiej konfiguracji go nabyłem....
1
2
A do tego czasu zmieniłem..... poprawiłem:
- lampy przednie AngelEyes Black
- kierunki typu Clear też Black
- atrapa chłodnicy bez logo
- szeroka dokładka zderzaka
- ciemne tylne lampy
- czerwone zaciski i bębny hamulcowe
- podwójna (na razie )końcówka wydechu
- zmieniony kolor podświetlania deski rozdzielczej na czerwony
- sterownik zamka centralnego na pilota
- radio mp3 Kenwood KDC-3041 + głośniki w tylnej półce (w planach rozbudowa nagłośnienia w drzwi)
3
4
5
6
I chyba na razie tyle.... żeby niepotrzebnie nie przesadzić
Ewentualnie czekam na Wasze propozycje co można dołożyć.... albo zdjąć
pawelvw - 2010-04-06, 12:09
no fura ładna życzę powodzenia w modach
no i witam kolejnego członka Grupy Lubeskiej i oczywiscie zapraszamy na spot który ma być 18 kwietnia w tymm temacie masz wszystko http://forum.vwvento.org/...=asc&start=1120
karolek_ust - 2010-04-06, 12:10
No ładnie się prezentuje ten twój Ventyl .
astaroth - 2010-04-06, 12:21
Ile kosztowało to:
- lampy przednie AngelEyes Black
- kierunki typu Clear też Black
I jakiej firmy są ?
Wydym - 2010-04-06, 12:33
Witam na forum i życzę bezawaryjności
hose - 2010-04-06, 12:33
Lampy - jakieś 570
kierunki były za 210 ale udało się zbić na 180
vwkrzysio - 2010-04-06, 12:44
ładnie to wyglada
zapraszam tak samo jak pawelvw, na spocik to oblukamy fure na żywca
czarnysauber - 2010-04-06, 12:49
Witamy na forum i rownierz zapraszam na spot 18 tego
astaroth - 2010-04-06, 12:56
hose napisał/a: | Lampy - jakieś 570
kierunki były za 210 ale udało się zbić na 180 |
A jaka to firma ?
Paweł J. - 2010-04-06, 13:21
Witam na forum...fajna furka no i z okolic
Lampy tylne to ciemne oryginały czy dymione pomarańcze
naws - 2010-04-06, 13:31
furka ładna witamy
Wvojtek - 2010-04-06, 16:07
witamy i zapraszamy do częstego udzielania się
zeniTh - 2010-04-06, 16:18
no no ładna Ventka
pokaż zdjęcia wnętrza i tego zmienionego podświetlenia
piechu43 - 2010-04-06, 16:35
Witam swojego nowego Parafianina
Zapraszam do aktywności na forum
vezet22 - 2010-04-06, 16:42
ładna furka
tylko troche niżej i będzie git
Rafik - 2010-04-06, 16:44
urocza ventka i jak dla mnie jest ok froncik super tyl tez super kolor elegancki czego wiecej chciec
ładnie zmodziłeś ją
Zycze bezawaryjnosci i szerokosci
miki9a - 2010-04-06, 17:20
witam kolege i takze zapraszam na spota 18 kwietnia. a Ventka ładna a froncik to już w ogóle super
Vento-Łukasz - 2010-04-06, 17:59
Witam Witam kolejnego Lubelaka wpadaj na spocik koniecznie
a z kąd dokładnie kolega bo widze LUB
WAFEL - 2010-04-06, 18:05
widze ze tak samo dlugo jestes uzytkownikiem ventki jak ja i widac po modach jestes zadowolony oby tak dalej powodzenia
hose - 2010-04-07, 10:12
astaroth napisał/a: | hose napisał/a: | Lampy - jakieś 570
kierunki były za 210 ale udało się zbić na 180 |
A jaka to firma ? |
Lampy firmy DEPO a kierunki to jakaś chińszczyzna ale nie świecą na ukos
Paweł J. napisał/a: | Witam na forum...fajna furka no i z okolic
Lampy tylne to ciemne oryginały czy dymione pomarańcze |
Dymione pomarańczki Zobaczymy jak długo utrzyma się lakier. Jesli zejdzie do lata to raczej zdecyduję się na fabryczne
Vento-Łukasz napisał/a: | Witam Witam kolejnego Lubelaka wpadaj na spocik koniecznie
a z kąd dokładnie kolega bo widze LUB |
Postaram się być na spocie. Tyle Ventek w jednym miejscu........ może być ciekawie.....
karolek_ust - 2010-04-07, 10:35
Fajny Ventylek zapraszam do obejrzenia mojego.
Teraz wymień sobie jeszcze te w błotniku kierunki na Ciemne Cleary i będzie bajecznie
hose - 2010-04-07, 10:59
To jest pomysł Pewnie co nieco się poprawi
karolek_ust - 2010-04-07, 11:13
No tak bo wszystko OK tylko te pomarańcze z boku się za bardzo rzucają mam ten sam problem i będę tez wkładał Cleary tylko że jasne . A ty robisz na Black to ci Ciemne by pasowały lub seryjne od GT dymione
pawelvw - 2010-06-16, 11:35
wszystkiego najlepszego i sto lat
Arcaj - 2010-06-16, 22:33
dołączam się do Pawełka
Sto latek
wojtaszlodziejowka - 2010-06-18, 20:19
ja bym ściągnoł te chlapacze;p nie pasuja według mnie troszke do aluskow;p zapraszam na moje vento:)
Swistakes - 2010-06-19, 12:16
Zdrowa Ventka, super wyglądałaby na glebie
hose - 2012-01-11, 17:29
Chciałbym odświeżyć nieco temat bo minęło już sporo czasu od mojego ostatniego wpisu tutaj a troszeczkę też się zmieniło jeśli chodzi o vencinę. Poza typowo eksploatacyjnymi wymianami typu klocki, tarcze, swożeń itp. itd.
furacz w następnej kolejności dostał doładowanie
Jeśli chodzi o instalkę to do tej pory nie mam z nią żadnych problemów. Początkowo był problem z ustawieniem (tam gdzie montowali i próbowali ustawiać to tylko zmuliło silnik). Ale kabel, program, laptop na siedzenie obok i w drogę
Później doszły ściemnione (folia) kierunki boczne
....i nowy końcowy, basowy, przelotowy wyziew
Zakupiony na allegro. Ne jest głośny ale słyszalny
A w miarę niedawno doszedł bas w bagażnik. Wzmacniacz z odzysku (kosztował mnie tyle co parę tranzystorków i własny zapał), skrzynia mojego projektu i wykonania z głośnikiem Alphard 10". Głośnik mały ale dobrze radzi sobie z tą obudową. Większa nie wchodziła w grę bo jeszcze miejsce w bagażniku miało zostać No i dwa głośniczki 2-drożne w przednie drzwi.
Co dalej?
1. W planach przedwiosennych jeszcze obniżenie furki. W granicach rozsądku żeby był funkcjonalny w codziennym użytkowaniu.(myślę żeby założyć kit -40)
2. Lekkie ściemnienie tylnych szybek.
3-24. Coś się jeszcze wymyśli
lesny1982 - 2012-01-11, 18:02
scieta jest skrzynia z tylu bo nie widze
vwkrzysio - 2012-01-11, 19:53
no ładnie ładnie kolego
ale wpadł byś w końcu na jakiegoś spota to by się oblukało furę a nie tylko w temacie się odzywasz
zB3ig - 2012-01-11, 20:27
Coś mi świta że znam tą Ventkę, czy Ty kolego przypadkiem nie stoisz często w Lublinie na ul. skautów pod blokiem 11B ?!? bo często tamtędy chodzę gdyż mam tam stancje i ilekroć przechodzę zawsze przystaję i podziwiam tą wentę na żywo jest jeszcze bardziej wypasiona niż na zdjęciach
hose - 2012-01-11, 23:25
zB3ig.... ja pierdziu!!! To napewno ta Tego się nie spodziewałem. A kojarzysz tą firmę co się kserokopiarkami i innymi takimi duperelami zajmuje w tym bloku?? Pracowałem w niej przez parę lat i właśnie z tego powodu tam parkowałem Ale od grudnia zyskałem status bezrobotnego i już tam nie jeżdżę.
vwkrzysio teraz częściej śledzę forum niż kiedyś tak więc myślę, że i z terminami jakiś spocików też będę na bieżąco.
hose - 2012-01-11, 23:37
lesny1982 napisał/a: | scieta jest skrzynia z tylu bo nie widze |
Jest scięta. tak żeby dosunąć maksymalnie pod oparcie.
hose - 2012-01-16, 11:31
I kolejny mały modzik: 4 "stopy"
zB3ig - 2012-01-16, 17:46
dobra robota mam tak samo zrobione, jeszcze tylko pozycje i całkiem gitara będzie. Mało roboty a efekt świetny aż dziwne że tak mało ventek jeździ z takimi lampami?
I jeszcze mam do kolegi pytanie odnośnie tłumika, bo wala się mi po piwnicy całkiem podobna dwururka Ulter'a i nie mam koncepcji jak ją tam podwiesić. A po drugie jak podczepiłeś się pod środkowy tłumik, bo jak się kiedyś przyglądałem twemu autku to ta rura pomiędzy końcowym a środkowym strasznie nisko wisiała jak dla mnie
hose - 2012-01-16, 18:03
Pyknę jutro fotkę i zobaczysz jak to wygląda. Do końcowego przyspawany jest kawałek rury tak żeby dostawał do środkowego. łączenie za pomocą obejmy. Z tego co pamiętam wisi na dwóch gumach. Nie wiem kiedy tam zaglądałeś ale jakiś czas temu poprawiałem mocowania i łączenia.
Radex - 2012-01-16, 18:55
zainteresowałeś mnie tymi "stopami" ... dużo roboty, żeby cztery świeciły?
hrubek18 - 2012-01-16, 23:02
Radex, pod koniec pierwszej strony masz to opisane
http://forum.vwvento.org/...t=lampy&start=0
zB3ig - 2012-01-17, 00:13
Cytat: | Nie wiem kiedy tam zaglądałeś | przed wakacjami jakoś tak jak jeszcze asfalt ciepły był to się położyłem i przyjrzałem ale tą rurkę to prosto masz czy jakieś kolanko przy wyjściu od środkowego, bo tam niestety nie ma prostego wylotu tylko jakiś zawijas nad belką tylną :/
hose - 2012-01-18, 18:08
[quote="zB3ig"] Cytat: | ale tą rurkę to prosto masz czy jakieś kolanko przy wyjściu od środkowego, bo tam niestety nie ma prostego wylotu tylko jakiś zawijas nad belką tylną :/ |
Jest kolanko. Tak ono wygląda. Wystarczy naciąć rurę i wygiąć pod wymaganym kątem. Później zaspawać.
hose - 2012-01-18, 18:16
Radex napisał/a: | zainteresowałeś mnie tymi "stopami" ... dużo roboty, żeby cztery świeciły? |
Roboty może na 10 min. Wstawiałem diodę prostowniczą tylko nie pamiętam między które przewody (przy lewej lampie z tyłu) żeby w czasie włączenia przeciwmgłowych nie świeciły "stop-y". Trzeba było w prawej lampie wyciąć zaślepkę(najlepiej lutownicą) i doprowadzić kawałek przewodu z lewej. Minusem jest to, że wciskając hamulec zapala się kontrolka przeciwmgielnych na włączniku świateł. Ale to pewnie dałoby się ominąć...... mi to nie przeszkadza
zB3ig - 2012-01-18, 18:29
a czym złączyłeś końcowy i środkowy co to za mufka tam jest?
a z tym świeceniem kontrolki to musiałeś jakoś nie w tym miejscu diodę prostowniczą przylutować, mi też świeciła przy wciskaniu hamulec, ale jak polutowałem wszystko tak jak w poradzie z linku od hrubek18 już wszystko jest dobrze.
pawel39106 - 2012-01-20, 16:03
A ilu amperową diodę dałeś?
hose - 2012-01-20, 16:48
Łączenie zrobiłem czymś takim. W razie czego w każdym momencie można rozłączyć i ewentualnie wstawiać serię
hose - 2012-01-20, 16:53
pawel39106 napisał/a: | A ilu amperową diodę dałeś? |
O ile dobrze pamiętam to 10A. Większa też mogłaby być.
pawel39106 - 2012-01-20, 18:56
Aha. A da się zrobić same stopy? bez pozycji
hose - 2012-01-20, 19:17
Ja mam zrobione same "stopy" czyli pewnie się da Zrezygnowałem z pozycji bo przeciwmgłowe jednak różnią się od siebie nasyceniem światła (prawe świeci słabiej) i nie podobało mi się to gdyby miały świecić tak cały czas. Stop przeważnie jest na moment to niech świecą sobie wszystkie I ten co z tyłu jedzie też dostanie wyraźny znak
pawel39106 - 2012-01-20, 19:47
Cytat: | I ten co z tyłu jedzie też dostanie wyraźny znak |
Właśnie dlatego mam zamiar zrobić to co Ty, bo w vencie stop nie są zbytnio widoczne.
hose - 2012-02-22, 14:26
No i przyszedł czas na sprężynki. Na razie wylądują na seryjne amorki Kyb(olejowe) mają ok. 30tys. przebiegu (przód) i 1 rok(tył) -> wiem że tego się nie powinno praktykować ale może nie będzie tak źle.
karolek_ust - 2012-02-22, 15:31
Ja miałem na moich amorkach Delphi sprężyny -60/-60 i nic się nie działo aż takiego.
zB3ig - 2012-02-22, 15:46
fajne springi, po - 40 mają ? jak założysz to zrób foto jak autko stoi na nich
hose - 2012-02-22, 15:52
Mają mieć -40 Ile jest naprawdę to okaże się po założeniu. Ale to musi poczekać... Szedłem z nimi wieczorem do garażu żeby je zanieść i taki piruet wykręciłem na lodzie że musieli mi dłoń szyć na pogotowiu. Do tego prawą. Jednym słowem niefart
zB3ig - 2012-02-22, 16:05
ałł, nie fajnie... szybkiego powrotu do formy, bo prawa ręka przy kręceniu śrubek ważna jest
hose - 2012-02-23, 13:24
karolek_ust napisał/a: | Ja miałem na moich amorkach Delphi sprężyny -60/-60 i nic się nie działo aż takiego. |
Nie prowadziło się gorzej? Z opinii niektórych użytkowników takiego zestawienia wynika, że auto może zachowywać się na nierównościach jak piłka. Ale nie dowiem się jeżeli nie spróbuję na sobie Gdzieś na innym forum wyczytałem, że pomaga poluzowanie wahaczy, opuszczenie samochodu na ziemię i ponowne skręcenie - chyba bardziej czyjś wymysł
Przemek - 2012-02-23, 13:45
ja miałem podobny zestaw na ori amorach i nie było radości . auta lata jak szmata po drodze i czasami nie wiadomo gdzie można wylądować.
Rafik - 2012-02-23, 17:03
na prostej równej drodze bedzie dobrze a pozniej to tragedia skaczesz jak piłeczka i lekko moze nosic hehe
hose - 2012-02-28, 15:21
Rafik napisał/a: | na prostej równej drodze bedzie dobrze a pozniej to tragedia skaczesz jak piłeczka i lekko moze nosic hehe |
Nieprawda.
Venciak jest już po montażu sprężyn i oczywiście po jeździe testowej. Udało się to jakoś dzisiaj ogarnąć mimo jeszcze nie do końca wyleczonej łapki. Na razie zrobiłem tylko przód. Przyjdzie czas też na tył. Na testy wybrałem takie drogi o których świat zapomniał. Z efektu jestem naprawdę bardzo mile zaskoczony. I wizualnie mi odpowiada i zachowanie na drodze. Nie ma mowy o jakimś skakaniu na nierównościach. Zdarzyło się co prawda ale przez to co przejeżdżałem nawet na zwykłych sprężynach mogłoby podrzucić. Na standardowych dziurach i wybojach tego nie ma. Nawet na komforcie niewiele straciłem. Wydaje mi się, że nawet przód zachowuje się teraz ciszej niż tył. Fotki z operacji dodam później
zB3ig - 2012-02-28, 17:04
hose napisał/a: | Fotki z operacji dodam później | czekam niecierpliwie
hose - 2012-02-28, 21:49
Na początek gratki które mogły się przydać podczas wymiany sprężyn. Zdecydowałem się na zakup bo był luz na całej kolumnie (góra-dół) po podniesieniu samochodu i czasami coś takiego jakby sprężyna gdzieś przeskakiwała.
Pomiar wysokości na seryjnej sprężynie (od środka felgi) - ok. 37,5cm
Od ziemi - 63cm (+/- 0,5cm)
Porównanie długości sprężyn
Po wymianie wysokość od ziemi zmieniła się na 60cm
Czyli nie opadł tak drastycznie. Ale wygląda lepiej niż wcześniej:
Dodam jeszcze, że przedni hokej jest 13cm od ziemi. Powinno dać radę z niektórymi krawężnikami, podjazdami itp. Cała operacja trwała niezbyt długo. Myślałem, że będzie gorzej. Od momentu wjechania do garażu do zakończenia porządkowania stanowiska pracy 3h. (bez sciągaczy )
No i została geometria... Niby poznaczyłem wszystko, nie ściąga, nie bije na kierownicy ale dla własnego spokoju sprawdzić trzeba.
zB3ig - 2012-02-28, 22:18
ładnie ładnie, dobra robota i podziw że bez ściągaczy tak szybko się uwinąłeś
hose - 2012-02-29, 10:09
Dzięki
zB3ig napisał/a: | bez ściągaczy tak szybko się uwinąłeś |
tak mówią, że "Jest ryzyko, jest zabawa"
hose - 2012-03-02, 22:39
Przy okazji wymiany tych sprężyn moim oczom ukazał się taki oto obrazek
Nie wygląda to za ciekawie i dość niebezpiecznie. Dlatego od razu za telefon i szukam największych rabatów Wziąłem od razu miedziane przewody w razie gdyby nie dało się rozłączyć elastycznych od tych metalowych ale też dla własnego spokoju.
Wszystko już zmontowane i jutro biorę się za odpowietrzanie.
A bliżej wiosny (jak będzie już ciepło) będę musiał brać się za tył.
hose - 2012-03-13, 21:00
Przed weekendem jako, że czasu wolnego sporo wrzuciłem tylne sprężyny.
Efekt taki...
Że dzisiaj wróciłem do seryjnych. Tył opadł sporo niżej niż przód. Górna krawędź opony zrównała się z krawędzią nadkola. Trochę nie taki był plan. Podkładałem nawet dystans pod dolny talerzyk (1,5cm). Nic to nie dało. Może trzeba założyć większy? Ale to już chyba spowoduje mocniejsze ściśnięcie sprężyny na amortyzatorze i co za tym idzie jeszcze większą sztywność...??
Poniżej jeszcze efekty obniżenia przodu (brak przyzwyczajenia)
vwkrzysio - 2012-03-14, 07:33
ALE URWAŁ
Musisz się oduczyć parkowania przodem i jazdy po krawężnikach
hose - 2012-03-14, 11:01
Na szczęście nie urwał To nie od krawężnika tylko tylko paskudna mulda na szosie. Za szybko w nią wjechałem, wcześniej było ok Mam dorobione takie wzmocnienia zaraz za hokejem żeby w razie jakiegoś przytarcia czy nawet w zimie dużego śniegu opierał się o nie. Po wjechaniu w ten dół wszystko wygięło się w drugą stronę
Jeb**e drogi... Już więcej tam nie pojadę
zB3ig - 2012-03-14, 14:38
i dla tego biorę od Ciebie ślizg a nie inwestuję w szeroką dokładkę żeby ją zaraz gdzieś po drodze zostawić
hose - 2012-03-20, 23:14
Przestawiłem dzisiaj furacza na tryb wiosenno - letni. Czyli odpowiednie koła, wstępne mycie
Jeszcze raz tylne sprężyny ale już z większym dystansem pod talerzyk
Jutro jazda i zobaczę jak się teraz spiszą. Mam nadzieję, że nie będę musiał już ich zdejmować bo jeszcze trochę i mogę startować na czas w tej konkurencji.
"Spadły" też chlapacze bo z nimi jakoś to niesmacznie wyglądało.
Plany na najbliższe dni to zaprawki po zimie, nie ma dużo i na szczęście powierzchownie (lakier i inne specyfiki są, chęci też w miarę, czas... się okaże)
Do zmodzenia tylny znaczek na czarno i może jakieś niewielkie dystanse na tylną oś (koła wydają się bardziej "schowane niż przednie")
pawlunio1987 - 2012-03-20, 23:20
I bardzo zacnie , bardzo mi się podoba ten letni tryb , kurczę jednak mój się chowa
hose - 2012-03-20, 23:43
Mój też się chowa Na noc do garażu
hrubek18 - 2012-03-21, 06:45
ładnie wygląda na tych springach ogólnie ładnie się prezentuje też zastanawiam się nad takimi springami bo mój to stoi jak koza
zB3ig - 2012-03-21, 10:30
świetne to Twoje autko, ładne kółko, rozsądne obniżenie, nowoczesny froncik baardzo mi się podoba
vw-maly - 2012-03-21, 20:49
powiem szczerze ze ja jestem za grillem bez znaczka tylko starego typ,ale twoj mi sie podoba do tego lampiony tez ładne fajny fajny froncik
hose - 2012-04-03, 21:20
Dzisiaj wziąłem się za gruntowne odświeżenie autka po zimie. Czyszczenie wnętrza, mycie, odnawianie plastików zewnątrz. Na wosk już zabrakło chęci i czasu.
Od razu zmodziłem znaczek na klapie (gdzieś widziałem takie coś)
I coś co chcę poddać Waszej ocenie:
Hormon - 2012-04-03, 21:23
Światła do jazdy dziennej zostaw, super pomysł i mnie się podoba, nawet chłopakom ostatnio na spocie mówiłem, że dokładnie w tym miejscu takie same światełka bym zamontował.
tomek87 - 2012-04-03, 22:16
w sumie bardzo fajnie, napewno bardziej legalne niż moje szkoda ze tak widac je
hose - 2012-04-03, 22:49
Hormon napisał/a: | w tym miejscu takie same światełka bym zamontował. |
No to montuj
Ja się na to zdecydowałem bo zliczając ten prąd co idzie na oświetlenie w czasie jazdy w dzień, którego i tak nie widać (nie mówię o reflektorach) można zrobić takie oczy O.O
Przód - 12x5W, 2x55W
Tył - pozycja 2x5W, tablica 2x5W, STOP 4x21W
Do tego dochodzi oświetlenie wewnątrz, sprzęt grający itp.
A te lampki mają 2x4W poboru.
Powinno być lżej dla alternatora, akumulatora i może bardziej "kaloryczny" prąd poleci na zapłon.
tomek87 napisał/a: | szkoda ze tak widac je |
Widać, ale wepchnąłem je najdalej jak się dało. Początkowo miały pójść w miejsce przeznaczone na halogeny ale są za duże o 0,5cm.
tomek87 - 2012-04-04, 00:13
hose, da sie w halogeny wsadzic mam na takich zrobione u siebie, a widac bo sa cale srebrne
Swistakes - 2012-04-04, 07:22
Znaczek dobry hehe teraz nie masz VW tylko maybacha
hose - 2012-04-04, 09:06
tomek87 napisał/a: | hose, da sie w halogeny wsadzic mam na takich zrobione u siebie, a widac bo sa cale srebrne |
Przeglądałem Twój temat kiedyś i właśnie tak chciałem zrobić ale te lampki mają 7cm średnicy i w żaden sposób nie dało się ich upchnąć. Może w oryginalne halogeny by weszły...
Swistakes napisał/a: | Znaczek dobry hehe teraz nie masz VW tylko maybacha |
hehe Nie sądziłem że tak się zmieni klasa samochodu przez to.
tomek87 - 2012-04-04, 12:35
hose, no bez zabawy sie nie da Jak bedzie Ci sie nudzic to sprobuj te dzienne rozkleic i troche na czarno prysnac
hose - 2012-04-04, 15:15
Bez zabawy napewno nie da rady ale trzeba by było dużo niszczyć. Doszedłem do wniosku, że lepiej zepsuć kratkę niż blendę. Co do przyciemniania lampek to jest możliwość żeby tak nie "kuły" w oko a czasu wolnego bardzo dużo. Poczekam chyba jednak z tym do przeglądu bo może trzeba będzie je ściągać i szkoda tylko roboty.
tomek87 - 2012-04-04, 15:32
hehe, na przegląd ściągasz i po zakładasz jak będą ciemniejsze będzie malina
Aeternus - 2012-04-05, 14:41
hose, ładnie zmodzona ventka. Co do świateł do jazdy dziennej to te wyglądają spoko. Sprzedawałem swego czasu takie. z tym że był z nimi mały problem mpo 3-4 miechach. Wypalają się ledy. Dlatego stosowaliśmy przetwornice i było o niebo lepiej. Ale jak masz dobrze zabezpieczone lampki i nie parują to powinny długo wytrzymać. Powodzenia w dalszych pracach a lampiony koniecznie ciemne muszą być A o przegląd się nie bój.
hose - 2012-04-05, 23:54
O tym słyszałem że muszą być szczelne i wszystkie połączenia dokładne bo są wrażliwe na wilgoć. Żadnych poprawek nie wprowadzałem w to co fabryka zrobiła więc powinno być raczej ok. Co do przeglądu to nie wiadomo na kogo trafi albo w razie przypadkowej kontroli. Słyszałem już kilka wersji odnośnie tych światełek: Że tylko fabrycznie mogą być montowane i wtedy używane; że jak się zapalają to i tylne pozycyjne razem z podświetleniem tablicy i przednie pozycyjne powinny; trzecia wersja: mogą się świecić (bez tylnych)ale po zapaleniu pozycji muszą gasnąć. U mnie działa w trzeciej opcji.
Co do drugiej opcji - jak dojrzeć w słoneczny dzień czy w samochodzie przede mną świeci się podświetlenie tablicy. Przecież się nie da i nawet tylna pozycja jest prawie niewidoczna.
Kruchy69 - 2012-04-10, 22:01
odnosnie zawiasu. Tez mam zestaw -40 samcyh sprezyn i samory seria -przód dephi, tył kyb i wysmienicie sie prowadzi. Moze "skakanie" po zmianie sprezyn jest spowodowane tym ze amorki sa poprostu wytłuczone u co poniektorych...? u mnie na przegladzie przód 80 i 81%, atył 55 i 60%. wiec moze dlatego nie skacze.
hose - 2012-04-10, 23:05
Kruchy69 napisał/a: | Moze "skakanie" po zmianie sprezyn jest spowodowane tym ze amorki sa poprostu wytłuczone u co poniektorych...? |
Albo kwestia ewentualnego skrócenia nieco odboju na amorku.
hose - 2012-05-30, 20:45
Jestem już po wyjeździe. Ventylek zawiózł i przywiózł bez problemów do Włoch i z powrotem. Jestem z niego naprawdę zadowolony i powiedziałem sobie, że zostaje ze mną do samego końca, dopóki się ze starości nie rozpadnie
I kilka fotek z wyjazdu:
Mógłby być trochę mocniejszy motor ( ) na takie wyjazdy ale chyba nie ma co narzekać....
vw-maly - 2012-05-30, 21:05
przednie lampki nadaja charrakteru temu autku ! jest ładne...
karolek_ust - 2012-05-30, 21:06
to ładnie że dojechał bez problemu , trzeba było odkupić ZKW od Vento obok
hose - 2012-05-31, 17:03
karolek_ust napisał/a: | trzeba było odkupić ZKW od Vento obok |
Już nie chciałem przeszkadzać właścicielce bo spała w środku
Maksio - 2012-05-31, 17:46
Ja pierniczę... ZKW po prostu stoi na ulicy :O...
U nas by tego nie było w moment
dikus14 - 2012-05-31, 23:36
ZKW czyli? sorry ale nie czaJE:p
wojtas83 - 2012-05-31, 23:55
dikus14 napisał/a: | ZKW czyli? sorry ale nie czaJE:p |
ZKW czyli Austryjackie halogeny rzadko montowane i bardzo poszukiwane, ciacho jednym słowem takie jak u mnie
hose - 2012-06-01, 09:58
wojtas83 napisał/a: | ciacho jednym słowem takie jak u mnie
|
Grunt to wrodzona skromność
zB3ig - 2012-06-01, 22:11
może i rarytas z tego względu, że tego mało i dlatego takie drogie i dla tego takie poszukiwane, ale mi się tam nie podobają
vwjanekvento - 2012-06-01, 22:27
Mnie jakos tez nie
karolek_ust - 2012-06-02, 08:25
każdy ma inny gust
wojtas83 - 2012-06-02, 13:52
karolek_ust napisał/a: | każdy ma inny gust |
Kruchy69 - 2012-06-03, 22:35
wojtas83 napisał/a: | :piwo: |
ale piwo to chyba kazdy lubi
hose - 2012-06-05, 00:03
Kruchy69 napisał/a: | wojtas83 napisał/a: | :piwo: |
ale piwo to chyba kazdy lubi |
Koniecznie zimne
A dzisiaj w ramach rozrywki postanowiłem:
skrócić nieco przerzutkę biegów
przed po
i mała wymiana (przed moim minionym wyjazdem)
Uploaded with ImageShack.us
zB3ig - 2012-06-05, 17:00
ile cm wywaliłeś pręta ? nie za krótko to ? a może tylko mi się wydaje bo tak z tym mieszkiem to dziwnie wygląda
hose - 2012-06-05, 19:18
zB3ig napisał/a: | ile cm wywaliłeś pręta ? |
Ze 3 cm chyba. Dziwnie wygląda bo i ten mieszek jest... dziwny. Trochę za duży. Ale oryginał popękał i też brzydko wyglądał.
Aeternus - 2012-06-05, 22:11
hose, ja mam podobnie a uciąłem 5 cm Ale od razu lepiej się wachluje
hose - 2012-06-05, 22:15
Ja to się muszę jeszcze przyzwyczaić bo czasami "szukam" ręką wajchy
Lepiej jest - krótsze odległości między biegami.
Aeternus - 2012-06-05, 22:27
hose, Ty to masz jeszcze benze to lewarek też troszkę ciaśniej chodzi. Miałem tak w golfie i jak skróciłem to tylko cyk, i miałem bieg wbity. A w dieslu to prawie ręką w deskę tłukłem
hose - 2012-06-14, 15:23
Pogoda przykra to i trochę czasu dla ventyla się znalazło.
Wymieniłem łożyska w tylnym kole i przednie tarcze oddałem do przetoczenia bo trzepało kierownicą przy hamowaniu. Już założone i później będzie test
dikus14 - 2012-06-14, 23:49
hose, Jak skrócic lewarek biegów?:D bo wyglada fajnie
zB3ig - 2012-06-15, 00:58
odpowiednia narzynka, brzeszczot i jazda ja będę to tak właśnie robił
dikus14 - 2012-06-15, 01:20
Nic sie nie wstanie??:P A gałka nie jest na gwint wkrecana??:]
hose - 2012-06-15, 11:10
zB3ig napisał/a: | odpowiednia narzynka, brzeszczot i jazda |
Dokładnie. Tylko ja zamiast brzeszczota po kilku ruchach użyłem szlifierki. Odcinasz kawałek jaki Cię interesuje, narzynka gwintujesz. Nawet nie trzeba wyciągać drążka bo w miarę lekko to idzie.
zB3ig - 2012-06-15, 11:12
no jest, dlatego będziesz potrzebował odpowiedniego rozmiaru narzynki aby gwint na drążku przedłuży tyle ile chcesz skrócić drążek , później łapiesz jakoś sztywno drążek ucinasz ile Ci tam pasi, troszkę zapiłowujesz i wykręcasz narzynkę.
i nic cie nie stanie byle by opiłki z przycinanego drążka nie powpadały ci głębiej do środka.
hose - 2012-07-02, 21:45
Dzisiaj doświadczyłem tej sławnej usterki - wymiana kostki w stacyjce.
W sobotę zgasł mi silnik w czasie jazdy, zablokował się kluczyk i dopiero po użyciu siły udało się go przekręcić. Dzisiaj zobaczyłem, że zgrzały się dwa styki w kostce. Ale już jest druga.
Kruchy69 - 2012-07-03, 20:29
Ty masz jasny srodek!?
hose - 2012-07-03, 21:02
Taa Wbrew pozorom daje się utrzymać w porządku
Kruchy69 - 2012-07-03, 21:23
no to Ci zazdroszcze :p cały sufit na ciemno i zajebisice wyglada :p
hose - 2012-07-03, 21:37
Mi też się podoba. Z podsufitką nie głupi pomysł. I do tego słupki (?? ) Ale wszystkie plany niestety muszą czekać
zB3ig - 2012-07-04, 01:40
hose napisał/a: | :faja: Mi też się podoba. Z podsufitką nie głupi pomysł. I do tego słupki (?? ) Ale wszystkie plany niestety muszą czekać |
czemu czarny spray na słupki, kawałek materiału na podsufitkę i cacy, no nie gadaj e nie masz czasu ventki dopieścić
Kruchy69 - 2012-07-04, 21:50
Len :p
hose - 2012-07-05, 09:38
Kruchy69 napisał/a: | Leń :p |
Wcale nie
Dla przykładu wczoraj zmodernizowałem nieco swoją instalkę lpg. Silniczek krokowy zamontowałem przy samym mikserze. Zabieg przeprowadzony był na dworze (+35°C) i pot po czole nie lał się daremnie Jest poprawa w przyspieszaniu i mocnym ruszaniu z miejsca. Wcześniej jak jechałem np.: 2-ójką, 1000obr/min, po gwałtownym wciśnięciu gazu było lekkie zmulenie i dopiero przyspieszanie.
W planie jeszcze przeniesienie parownika na ścianę grodziową po lewej stronie (nad poduszką silnika) czyli jak najbliżej wtrysku.
Ale chyba może przeszkadzać w późniejszym montażu klimy...?
Paweł J. - 2012-07-05, 11:02
Jeśli masz tu gdzie ja, czyli ma grodzi między prawym kielichem, a poduszką silnika......to będzie kolidowało z klimą. Ponoć niektórzy gazownicy nie montują tak reduktorów, ponieważ wejście do miksera jest od tyłu i kolanko od miksera, a na nim wąż wadzi o wygłuszenie grodzi i były przypadki, że te kolanka odpadały bo wiadomo, że silnik chodzi na poduszkach, a grodź już nie. U mnie ten problem (odpukać) nie występuje po 7 latach użytkowania. Może dlatego, że wygłuszenie mam w tym miejscu wgniecione i chyba zrobił to gazownik jak dobrze pamiętam, dzięki czemu kolanko z wężem gazowym nie wadzi o owe wygłuszenie.
Jakbyś był zainteresowany takim sposobem to mogę porobić zdjęcia, montaż bardzo prosty.
hose - 2012-07-05, 11:36
Paweł J. napisał/a: | Jeśli masz tu gdzie ja, czyli na grodzi między prawym kielichem, a poduszką silnika......to będzie kolidowało z klimą. |
W tej chwili mam zamontowany przy podstawie akumulatora. Chcę go przenieść jak najbliżej miksera. Ale najpierw wypadałoby rozejrzeć się za klimą i jej montażem a dopiero później upychać parownik.
Paweł J. napisał/a: | wejście do miksera jest od tyłu i kolanko od miksera, a na nim wąż wadzi o wygłuszenie grodzi i były przypadki, że te kolanka odpadały |
Zwróciłem na to uwagę zanim wszystko poskładałem. Jest jeszcze odstęp kolanka od grodzi.
Paweł, możesz wrzucić fotkę jak to jest u Ciebie.
hose - 2012-07-27, 17:14
Z nowości nic szczególnego. Ventyl doczekał się nowej powłoki lakierniczej:
Całość starałem się jak najlepiej oczyścić. Znalazło się kilka parchów, najwięcej roboty z progami zaraz za przednimi błotnikami. Szlifowanie, brunox x2, podkład x2, bitgum - też kilka warstw. Na razie powienien być spokój
I tak trochę z innej beczki - wymiana sprzęgła i dwumasy w golfie taty:
Aeternus - 2012-07-28, 00:01
dobra konserwa nie jest zła I małego głoda masz z głowy na parę lat
hose - 2012-07-28, 17:54
No tak. Bo o to chodzi. Mam chyba obsesję na punkcie "rudzielca". Wzięło się stąd bo wcześniej jeździłem escortem mk6 - mówi samo za siebie. Jak nie progi, to pół podłogi, później podłóżnice, następnie druga połowa podłogi.... I tak przesiadłem się na ventyla
hose - 2012-09-05, 22:56
Ależ daleko uciekł mój temat...
Jednak coś lekko (Lekko) drgnęło i mała aktualizacja wskazana
Wpadły dystanse na tył (20mm)
Konieczna przeróbka
I już na samochodzie
Obeszło się bez cięcia rantu. Przycierać nie powinno (felga ET 36). Jeszcze jutro dokładniej to zbadam.
Kruchy69 - 2012-09-06, 21:20
załadujesz 5 osób worek kartofli i bd trzeć mowe Ci u mnie przy ET45 na 15mm tarło
hose - 2012-09-07, 19:58
Kruchy69 napisał/a: | załadujesz 5 osób worek kartofli i bd trzeć mowe Ci u mnie przy ET45 na 15mm tarło |
Będę najwyżej woził dwie osoby i pół worka tych kartofli
hose - 2012-09-16, 21:17
A ja ostatnio takie coś wymyśliłem. We wszystkich drzwiach.
Inspiracją było audi A6. Dlaczego tam mogłoby by być takie podświetlanie a u mnie nie.
Już od nikogo po zmroku nie usłyszę: "Gdzie to się otwiera?"
Aeternus - 2012-09-16, 21:27
hose, temat stary jak świat i zarazem fajny
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=197903
hose - 2012-09-16, 21:56
Zawstydziłeś mnie no
Nie wiedziałem, że jest taki temat. Ale go odświeżyłem
tomek87 - 2012-09-16, 23:35
tez tak mam od kilku lat fajnie sie prezentuje
hose - 2012-09-21, 22:42
tomek87 napisał/a: | tez tak mam od kilku lat fajnie sie prezentuje |
Jeszcze Was zaskoczę
A tymczasem takie byle jakie foto
No i zrobiłem takie "miękkie" boczki
vwkrzysio - 2012-09-21, 23:14
patent z boczkami
hose - 2012-10-04, 22:21
Mała, krótka aktualizacja
Nowe zakupy:
Co do nowych starych "spowalniaczy" zacząłem już regenerację i szukam zestawu na tył.
Szkoda trochę obecnych bo jeszcze świeże 1,5-roczne tarcze i klocki. Co do żarówek to jeszcze w pudełku.
No i dodam jeszcze jakieś foteczki
vwkrzysio - 2012-10-05, 09:23
widziałem auto w niedziele w lbn, ładnie się prezentuje
hose - 2012-10-05, 12:27
vwkrzysio napisał/a: | widziałem auto w niedziele w lbn |
A w którym miejscu?
vwkrzysio - 2012-10-05, 12:53
a chyba z narutowicza w głęboką jechałeś
hose - 2012-10-06, 22:19
To by się nawet zgadzało A gzie Ty byłeś wtedy?
vwkrzysio - 2012-10-07, 01:26
a mijaliśmy się tylko ja jechałem roverem
hose - 2012-10-09, 21:03
Nie przypominam sobie żadnego rowerzysty Oglądam się tylko za ładnymi dziewczynami i fajnymi ventami
A tymczasem... zaciski zregenerowane
Montaż musi na razie poczekać. Tarcze i klocki to jednak koszt a jeszcze chcę zacząć kompletować graty na tył. Wszystko powolutku ale do celu
vwjanekvento - 2012-10-09, 21:15
Widze kolega ma zaciski Girlinga, Ja z Golfa GT mam Lucasa ale to nie ma znaczenia, wazne ze lepiej bedzie hamowac, jest roznica i to spora jeszcze do tego dobre tarcze i klocki i hamulce zyletki Ja mam tarcze Ate i kocki Lpr, zaciski zostana juz takie czarne?
hose - 2012-10-09, 22:18
Girling=Lucas Zaciski zostają już czarne. Obecne mam czerwone i przy kolorze nadwozia jakoś się to gryzie. Najlepiej będzie widać po zamontowaniu.
vwjanekvento, pompę też zmieniałeś przy okazji zacisków?
Cytat: | , ważne ze lepiej bedzie hamowac, |
Może uda się kiedyś zrobić "przeszczep" na jakiś wydajniejszy motor to spowalniacze będą jak znalazł
vwjanekvento - 2012-10-09, 22:29
Nie pompa zostaje, zwrotnice co wazne musisz zmienic, a na tyl tez cos planujesz?
hose - 2012-10-09, 22:56
Zwrotnice też są. w jednej łożysko do wymiany (mam już - SKF) a na tyle planuję bębny wywalić i zastąpić tarczami. Zaciski wstępnie już namierzone
hose - 2012-11-10, 17:12
Kolejny niskobudżetowy gadżet do ventyla.
BBS kba 43093 6Jx14 et38. Raczej nie powinno być problemu z gumą 185/60...?
Planuję zastąpić nimi stalówki na zimę.
wojtas83 - 2012-11-10, 19:34
hose napisał/a: | Planuję zastąpić nimi stalówki na zimę. |
Dobrze robisz, każda alumka lepsza od stalówki na zime bo chociaż sól jej nie zjada w takim tępie
vwkrzysio - 2012-11-10, 20:24
wojtas83 napisał/a: | Dobrze robisz, każda alumka lepsza od stalówki na zime bo chociaż sól jej nie zjada w takim tępie |
no chyba że białe
vwjanekvento - 2012-11-10, 21:10
wojtas83 napisał/a: | hose napisał/a: | Planuję zastąpić nimi stalówki na zimę. |
Dobrze robisz, każda alumka lepsza od stalówki na zime bo chociaż sól jej nie zjada w takim tępie |
A nie na odwrot? chyba stalowka lepsza na zime niz aluski
hose - 2012-11-12, 20:48
vwjanekvento napisał/a: | A nie na odwrot? chyba stalowka lepsza na zime niz aluski |
To jest kwestia sporna. Niektórzy nie chcą jeździć na alumach w zimie bo strach w razie poślizgu i uderzenia w krawężnik (w lecie też można za szybko wjechać) albo, że rozpadają się w mroźne dni na dołach lub odkręcają się przez niską temp. - tak słyszałem
A tymczasem kolejne fanty
Zaciski oczywiście do regeneracji ale cała reszta (tarcze, klocki) jeszcze do jazdy na parę ładnych lat.
Osłony tarcz są konieczne na tył??
Myślę, że wczesną wiosną przednie i tylne zawisną już na aucie No chyba, że zimowymi długimi wieczorami nie będzie się czym zająć to wezmę się za reanimację tych "spowalniaczy"
vwjanekvento - 2012-11-12, 21:08
hose Ja bym dal tarcze do minimalnego przetoczenia a klocki kupil nowe jak robic to porzadnie a oslony tylnych tarcz zaloz, nie jest to konieczne ale przynajmniej woda brud kamienie itp nie beda walic Ci na tarcze
Kruchy69 - 2012-11-13, 18:26
biorąc pod uwage koszt osłon, to daj sobie spokój. Chyba ze masz ABS, to wtedy juz bym sie zastanawiał. Mi w konopnicy powiedzieli zebym sobie dał spokój bo gra nie warta swieczki.
vwjanekvento - 2012-11-13, 18:49
Kruchy69 napisał/a: | biorąc pod uwage koszt osłon |
Koszt oslon? 5zl sztuka? hose jesli masz oslony to je zaloz takie moje zdanie jesli nie a szkoda ci pare groszy to nie zakladaj proste
Aeternus - 2012-11-13, 20:55
zakładaj szybko tarcze na tyle bo jest różnica. Nie oszczędzaj na nowych przewodach i płyn hamulcowy kup o podwyższonej temperaturze wrzenia
hose - 2012-11-13, 20:58
vwjanekvento napisał/a: | Kruchy69 napisał/a: | biorąc pod uwage koszt osłon |
Koszt oslon? 5zl sztuka? hose jesli masz oslony to je zaloz takie moje zdanie jesli nie a szkoda ci pare groszy to nie zakladaj proste |
5zl?? Nie miałem tych osłon a nowe ponad stoowe kosztują za sztukę. Na szrotach jeszcze się nie rozglądałem ale w dobrym stanie znaleźć to też wyzwanie. Albo skorodowane albo pogięte.
Kruchy69 - 2012-11-13, 20:59
vwjanekvento napisał/a: | Koszt oslon? 5zl sztuka? |
Mówisz o przerdzewiałych ze szrotu...? Sprawdz sobie ile kosztuja, a potem sie wykłócaj
vwjanekvento - 2012-11-13, 21:26
kruchy69 nie o przerdzewialych wystarczy dobrze poszukac i napewno ktos na szrocie za kawalek blachy nie powie ci wiecej niz 10zl za sztuke, a to ze bedzie na niej troszke rdzy to straszne co? Jak masz troche rdzy na drzwiach to kupujesz nowki sztuki jeszcze pewnie z aso i lakierujesz co? Ja swoje oslony przejechalem szczota pomalowalem na czarno i 3 rok juz mam i zero rdzy. No ale rozumiem ze kolega kupuje wszystko w aso i laduje w ventyla co tam jak szalec to szalec
Kruchy69 - 2012-11-14, 00:45
Tylko ze u mnie mało który szrot chce sprzedawac same oslony, jesli juz to w całosci ze wszystkim, to po pierwsze. Po drugie, nie sa tylko pordzewiałe, ale czasami popekane i pozaginane. Po trzecie dolicz sobie do tego paliwo ktore wyjezdziłes zanim znalazłeś pod te swoje tarcze, wtedy już Ci nie wyjdzie 5zł(jak to na poczatku powiedziałeś), ani 10 (jak dopowiedziałeś potem). Po czwarte, zluzuj szorty, bo z Toba to sie nawet pożartować nie da, nie spinaj sie tak. Ale skoro mi zacząłeś wytykać, to może do Twoich hamulców są tańsze bo z tego co pisaleś to Ty z tyłu masz 256mm Cytat: | - hamulce tyl bebnowe zmienilem na tarczowe 256mm plus zaciski pomalowane na zolto | , a my mamy nedzne 226. Swoją droga mogłeś pomalować osłony na czerwono to by szybciej jechał
A odnosnie pordzewiałych drzwi to wiesz co robie tak jak z osłonami, nie zakładam wcale.
vwjanekvento - 2012-11-14, 15:25
Jesli Cie drazni ten zolty na zaciskach to twoja sprawa do bordowego pasuje, przynajmniej nie robie jak co niektorzy ze felgi zaje..... warte ponad tys zl a zaciski widac zardzewiale i oslony I napewno kolego nie masz z tylu hamulcow 226 jak napisales tylko 236
hose - 2012-11-14, 18:54
vwjanekvento napisał/a: | I napewno kolego nie masz z tylu hamulcow 226 jak napisales tylko 236 |
Oj...., vwjanekvento w tej kwestii raczej racji nie masz.
Co do osłon, będę szukał żeby założyć. Do wiosny kompletuje graty bo jeszcze trochę tego jest.
Kruchy69 - 2012-11-14, 18:56
Nie wiem, z tego co pamietam jak mierzylem to było 226, ale tob yło dawno wiec gdzies mi 1 cm uciekł, ale tu jest napisane ze 226
http://www.alejasamochodo...ulcowe+tyl.html
Ale dobra koniec dyskusji, nie zaśmiecajmy Arkowi tematu. I nic nie mam do Twoich zacisków, sam mam czerwone. Z mojej strony to były i tak tylko żarty, wiec sie nie spinajmy. Koniec OT.
hose - 2012-11-17, 20:01
A tu mała metamorfoza jeśli chodzi o setup zimowy:
Przed
Po
wojtas83 - 2012-11-17, 23:12
mi się podoba, jestem zwolennikiem alu na każdą porę roku , latem powinna być ładniejsza żeby zdobiła auto, a zima żeby tylko była, wtedy zapominasz o spadających kołpakach na naszych drogach lub ich przypinaniu, teraz przeciętne alu można dostać w rozsądnej cenie. Więc dla mnie zmiana na duży PLUS
hose - 2012-12-07, 22:21
Takie fotki z tegoroczną zimą:
Z aktualnych spraw to czekam na przesyłkę z Led'ami w5w, które chcę wepchnąć w ringi
http://moto.allegro.pl/po...2839429916.html
Trwają prace z regeneracją tylnych zacisków i poszukuję osłony pod silnik i wygłuszenia maski.
vwjanekvento - 2012-12-07, 22:43
hose sciagaj hokej bo za plug niedlugo bedziesz robil
Swistakes - 2012-12-08, 12:20
Ładna venta po środkuy ladnej zimy ;p xD
vwjanekvento, niech zostawia, przynajmniej venta bedą odsniezaly ten piep#$%ony kraj
vwjanekvento - 2012-12-08, 22:51
Ja swoj juz sciagnalem bo jezdze do laski 'na koniec swiata' tam nie wiedza co to plug w zimie
hose - 2012-12-09, 11:57
vwjanekvento napisał/a: | hose sciagaj hokej bo za plug niedlugo bedziesz robil |
Już robię za pług miejscami. Ale spróbuję go nie urwać mimo, że to podróba
hrubek18 - 2012-12-09, 12:59
hose napisał/a: | Już robię za pług miejscami. |
to teraz idź do zarządu dróg i niech Ci płacą za odśnieżanie
a tak na poważnie to ładnie się prezentuje autko
zB3ig - 2012-12-12, 11:11
Ładnie, ładnie tylko przyznaj się że masz z tyłu jakieś dystanse co?
hose - 2012-12-12, 19:52
Przyznaję się Po 20mm na stronę
Swistakes - 2012-12-12, 20:01
To dobrze bo sie zgrywa pIknie
hose - 2012-12-15, 16:53
Wymiana zwykłych żarówek na takie:
Zrobiło się trochę jak BMW. (BotoMojeWento)
vwjanekvento - 2013-01-15, 22:16
Kolego Ja dobrze widze chcesz sie ventylka pozbyc? wywiad czuwa dlaczego?
Kruchy69 - 2013-01-15, 22:26
taki ma kaprys miałem pisac pewu ale mi sie nie chce. Jakoś w przyszłym tygodniu sie do Cb odezwe bo koleszka ma na niego chrapke.
majkel00230 - 2013-01-16, 08:33
janek Ciebie nic nie ominie wszystkie ventki jakie wystawiane to od razu wiesz czyje to xD haha
vwjanekvento - 2013-01-16, 19:17
Sie przewraca forum i tablice pl, allegro to sie wie
hose - 2013-01-18, 19:40
vwjanekvento napisał/a: | Sie przewraca forum i tablice pl, allegro to sie wie |
I tak postępują prawdziwi ventomaniacy Wystawiając aut o wiedziałem, że nic się nie ukryje. Jeśli nie pójdzie za przyzwoitą cenę to zostaje i działamy dalej.
majkel00230 - 2013-01-18, 19:41
hose, prawdziwemu ventomaniakowi nigdy przez myśl nie przejdzie żeby chcieć sprzedać swoje cacko ;>
hose - 2013-01-18, 19:53
Ale to było nawiązanie do słów vwjanekvento,
Rafik - 2013-01-18, 20:04
majkel00230 napisał/a: | prawdziwemu ventomaniakowi nigdy przez myśl nie przejdzie żeby chcieć sprzedać swoje cacko ;> |
a sam chcesz zamienić na paszcura
Raziel500 - 2013-01-18, 20:13
no chłopaki każdy ma chwilę słabości zły humor i myśli o sprzedaży nie mówcie że tak nie mieliście
ale na szczęście to szybko przemija
hose - 2013-01-18, 20:16
Rafik napisał/a: | majkel00230 napisał/a: | prawdziwemu ventomaniakowi nigdy przez myśl nie przejdzie żeby chcieć sprzedać swoje cacko ;> |
a sam chcesz zamienić na paszcura |
To się nazywa kontra
Wydaje mi się, że wcześniej czy później każdy decyduje się na zmianę auta.
vwkrzysio - 2013-01-18, 20:19
hose napisał/a: | Wydaje mi się, że wcześniej czy później każdy decyduje się na zmianę auta |
lub na kupno drugiego
vwjanekvento - 2013-01-18, 20:36
Raziel500 napisał/a: | no chłopaki każdy ma chwilę słabości zły humor i myśli o sprzedaży nie mówcie że tak nie mieliście
ale na szczęście to szybko przemija |
To jest racja potwierdzam
vwjanekvento - 2013-01-18, 20:36
Raziel500 napisał/a: | no chłopaki każdy ma chwilę słabości zły humor i myśli o sprzedaży nie mówcie że tak nie mieliście
ale na szczęście to szybko przemija |
To jest racja potwierdzam
vwjanekvento - 2013-01-18, 20:37
Raziel500 napisał/a: | no chłopaki każdy ma chwilę słabości zły humor i myśli o sprzedaży nie mówcie że tak nie mieliście
ale na szczęście to szybko przemija |
To jest racja potwierdzam
majkel00230 - 2013-01-18, 22:05
Cytat: |
a sam chcesz zamienić na paszcura |
ale ja jednak bardziej chcę mieć pod maską VR6 niż paszczura ;P stąd takie pomysły ;p codziennie oglądam te ventyle z usa w beżowej skórze i na wypasie a pod machą VR6 ;/ ale wystawiać nigdy nie wystawiałem.. a co do chwili słabości to fakt przyznaje rację każdy na pewno ma !
czarnysauber - 2013-01-18, 22:21
majkel00230 napisał/a: | prawdziwemu ventomaniakowi nigdy przez myśl nie przejdzie żeby chcieć sprzedać swoje cacko ;> |
Mi nigdy taka myśl nie przeszła ,podpalić ,zrzucic ze skarpy owszem ale zeby sprzedac
majkel00230 - 2013-01-18, 22:24
Cytat: | Mi nigdy taka myśl nie przeszła ,podpalić ,zrzucic ze skarpy owszem ale zeby sprzedac |
hahahha dokładnie ;p ja zawsze patrze się na młotek albo siekiere w chwilach słabości ;p
Hormon - 2013-01-18, 22:30
czarnysauber napisał/a: | majkel00230 napisał/a: | prawdziwemu ventomaniakowi nigdy przez myśl nie przejdzie żeby chcieć sprzedać swoje cacko ;> |
Mi nigdy taka myśl nie przeszła ,podpalić ,zrzucic ze skarpy owszem ale zeby sprzedac |
Myślimy podobnie
Kruchy69 - 2013-01-19, 00:05
czarnysauber napisał/a: | podpalić ,zrzucic |
dokładnie, ja czasami mam ochote go podziabać
wojtas83 - 2013-01-19, 00:08
majkel00230 napisał/a: | prawdziwemu ventomaniakowi nigdy przez myśl nie przejdzie żeby chcieć sprzedać swoje cacko |
o tym można podyskutować bo ja jestem ventomaniakiem od 2006r i w ubiegłym roku sprzedałem swoje vento, ale pół roku wcześniej zakupiłem mu godnego następcę
hose - 2013-01-23, 22:21
Przyszedł ten dzień. Venciak zmienił właściciela. Mam nadzieję, że będzie dbał o o niego a ten odwdzięczy mu się bezawaryjnością i długą posługą.
majkel00230 - 2013-01-23, 22:26
hose, a Ty w co teraz celujesz ? czym sie poruszac bedziesz w co serce bedziesz wkładac ?!
Kruchy69 - 2013-01-24, 14:52
hese, badź pewien, ja go przypilnuje, zeby o niego dbał. Juz go mecze, żeby jechał na zlot i żeby założył profil na naszym forum.
wojtas83 - 2013-01-24, 20:52
Kruchy69, dobrze robisz, tak trzymaj
Kruchy69 - 2013-01-24, 21:37
troche go poszantarzuje. powiedziałem mu, ze za to ze załtawiłem mu samochód bez ukrytych wad, i ze to jest venciak (a strasznie mnie meczył zebym mu swojego sprzedał), jest winien mi przysługe. No to akurat wykorzystam to zeby jechał na zlot.
hose - 2013-01-24, 23:34
majkel00230 napisał/a: | hose, a Ty w co teraz celujesz ? czym sie poruszac bedziesz w co serce bedziesz wkładac ?! |
Najlepszy byłby taki w którego nie trzeba by było wiele wkładać
Myślę nad taką jedną A4B5 2,8 z 96r. Nawet już ją patrzyłem z bliska ale przy sztucznym oświetleniu. Jakby nie patrzeć trochę kosmetyki, czasu no i tego serca by wymagała. Jeśli się nie zdecyduję jutro to ktoś inny będzie tym jeździł a ja dalej PKS MPK
vwkrzysio - 2013-01-25, 12:34
No i nie dane mi było oblukać venta z bliska jak i poznać właściceila bo na spotach się nie pokazywał
hose - 2013-01-25, 21:18
Też żałuję, jakoś czasu nie wystarczało. Ventyla może jeszcze oblukasz
Kruchy69 - 2013-01-25, 21:25
Krzysiu, oblukasz, ja juz tego dopilnuje
hose - 2013-01-25, 21:28
Tylko nie rzućcie na niego uroku
hose - 2013-01-26, 17:16
Tak więc miejsce w garażu nie będzie już puste
Jestem już w posiadaniu kolejnego auta. Kolejnej przygody Audi A4B5V6 Zobaczymy jak będzie się spisywał. Jest do zrobienia kilka rzeczy. Dwa górne wahacze, przegub zewn., uszczelka miski olejowej, uszczelka pokrywy zaworów no i tarcze z tyłu. Część tych elementów dostałem bo klient nie zdążył powymieniać. No i środek do ogarnięcia - pranie tapicerki, czyszczenie. Poniżej kilka fotek.
vwjanekvento - 2013-01-26, 17:43
hose sory ze to napisze ale wolalbym vento, naprawde
majkel00230 - 2013-01-26, 17:56
hose, jaka pojemność motoru ? a i niestety chyba to co będziesz robić z tym autem to będziesz musiał już na innym forum niestety zamieszczać;>
Kruchy69 - 2013-01-26, 18:07
no ja na pierwszy ogien to bym wymienil kierownice. a tak to fajna fajna. :p
vwkrzysio - 2013-01-26, 18:14
no fajna ale to zawieszenie z tego co słyszałem to nie bałdzo
Ale mimo wszystko bezawaryjności życzę no i jakiegoś ciekawego koła
hose - 2013-01-26, 18:27
majkel00230 napisał/a: | hose, jaka pojemność motoru ? a i niestety chyba to co będziesz robić z tym autem to będziesz musiał już na innym forum niestety zamieszczać;> |
2,8L Tyle co VR-ki w Ventkach
Wiem, że ten temat trzeba będzie kontynuować w innym miejscu. Ale na tym forum też jest odpowiedni dział
majkel00230 - 2013-01-26, 18:29
no tak tak jest odpowiedni ;> jeździłem dość długi czas na tym silniku tylko że w C5 avant i zajebiste brzmienie ma i oszczędny jest jak na tą pojemność także pogratulować wyboru tylko z tego co pamiętam za rozrząd płaciłem 1500 z wymianą xD
vwjanekvento - 2013-01-26, 18:43
Noi zawiecha do kitu w tym modelu, a graty nie sa tanie
hose - 2013-01-26, 18:45
Rozrząd (części) to koszt 500-700zł po zniżkach. Ale na razie z tym spokój. Wymieniony ok. 15tys.km temu razem z pompą wody. Sprawdzone już naocznie i wygląda, że prawda.
majkel00230 - 2013-01-26, 18:46
vwjanekvento, już może przestańmy samymi negatywami walić ;;p żadne auta nie jest idealne ;p myślę że ryczek vałki będzie rekompensował wszystko bo daję radę ;>
vwjanekvento - 2013-01-26, 18:48
Oby sie dobrze spisywala No to co gleba kolo i jazda
hrubek18 - 2013-01-26, 21:23
Pogratulować zakupu wygląda na zadbane auto ale wszystko się okaże w "praniu"
no i oczywiście bezawaryjności
vwjanekvento napisał/a: | No to co gleba kolo i jazda |
i vento front
Rafik - 2013-01-26, 21:25
motor super mało awaryjny i swoje robi kiera od S-line i wnętrze od razu się odmieni a co do eksploatacji nie taki straszny diabeł jak go malują bo naprawde nawet z zawiasem nie ma tragedii mimo ze amelinium jak na dobrych częściach to długo posłuży a temat załóż w dziale inne auta i spoko
hose - 2013-01-26, 22:33
majkel00230 napisał/a: | myślę że ryczek vałki będzie rekompensował wszystko bo daję radę ;> |
Powiem, że chyba już jestem w tym zakochany Nigdy wcześniej nie jeździłem w aucie z takim motorkiem. No może raz, 3.0 TDI ale to jakoś nie to samo. W benzynie jest ładniej
pawelvw - 2013-01-27, 00:18
zawieszenie nie jest takie straszne to jest takie samo zawieszenie jak w passacie b5, ja nie na rzekam na to zawieszenie w moim pasku a pół sezonu przecierz latam na gwincie i może jeden lub dwa wachacze w roku się wymieni
pawel39106 - 2013-01-27, 01:02
hose, No a jak jest w srodku? Bo ludziska narzekają, że w A4 ciasnota
tom cio - 2013-01-27, 10:02
Dobry wybór! Kocham Audi Zrób na bandytę, ciemno i nisko. Kiedyś też w ten model celowałem ale odpuściłem, bo trochę za drogie utrzymanie jak dla mnie.
Paweł J. - 2013-01-27, 12:17
Buda w ocynku i V-ałka pod maską....czego chcieć więcej ......no może porządnej instalacji gazowej
Kruchy69 - 2013-01-27, 17:11
Paweł J. napisał/a: | czego chcieć więcej |
turbo! a najlepiej dwa
Paweł J. - 2013-01-27, 17:24
W najnowszej RS-ce jest wolnossące V8 i zbiera się od spodu bez turbo
A wracając do tematu to według mnie dobry wybór, jeszcze w miarę dobre auto i silnik nie spedalony kolejnymi normami spalin euro-coś tam coś tam.....Może nie co i droższy w serwisie ( w stosunku do vento), ale i tak bankowo taniej wyjdzie w serwisie niż nowocześniejsze-"lepsze" konstrukcje takie jak 1.4TSI czy 2.0TDI z turbinami, dwumasami, pompowtryskami, filtrami cząstek stałych i skrzyniami DSG
Dobra decyzja.....dbaj o furaka a pojeździ długo......jeśli ma ocynk jak w b4 to jest git chodź już widziałem kilka a4 gdzie brała ruda z tyłu na progach od uszkodzeń od podnośnika-tu na wzmocnieniu.
Kruchy69 - 2013-01-27, 20:52
fajna nowa RSka jest, w motoON Kornacki sie scigał z moim znajomym oczywiscie sie nie chwalac
Paweł J. - 2013-01-27, 20:57
No własnie startowal nowa RS-ką ze starszą z kreski.....srebrna na blachach LU...uturbiona...lekko dłubnieta.....nowa V8 start wygrała ale ta starsza gdzies ja doszła....pozdro dla znajomego bo objechal Kornackiego.
Kruchy69 - 2013-01-27, 21:03
ok, pozdrowie, a własciwie pogratuluje, ale to chyba było odwrotnie, Jankowski go wziął na starcie, a Kornacki potem go dogonił. chociaz juz nie pamietam.
Paweł J. - 2013-01-27, 21:24
Według mnie Kornacki wygrał start, ale stara rs-ka doszła go przez metą....ponoć miała krotką skrzynię.....tak sie Kornacki tłumaczył z przegranej.
E D I T.................................................
O kurcze....mój bląd....to nowa wolnaossąca RS-ka wygrała.....od 7m i 30s filmiku....
http://www.youtube.com/watch?v=chUnhmiDpLQ
Kuba to ten kolega
Kruchy69 - 2013-01-27, 22:04
Tak, Kuba Jankowski. Jest instruktorem w driveart'cie. na prawde, bardzo dobry kierowca.
|
|