|   | 
								Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento | 
								  | 
							 
						 
						 
						
						Inne auta forumowiczów - VW Passat B5 V6 2.8 by LwoMati 
						
												 Lwomati - 2010-05-15, 20:45 Temat postu: VW Passat B5 V6 2.8 by LwoMati Przedstawiam Wam świeżo zakupionego Passata B5     i znów Passat     
 
 
Dziękuję za pomoc Pawelvw     samochodzik kupiony w lubelskim komisie.... przejeżdżałem koło Olimpu Waszej miejscówki     
 
 
O wyposażeniu nie chce mi się pisać, bo trochę musiałbym się rozpisać.
 
Wersja highline +++
 
Rocznik 1999 wersja 2000
 
Kolor czarna perła
 
Silnik (moim zdaniem najbardziej słuszna jednostka w Passacie) 2.8 V6 193KM oczywiście benzynka bez gazu     
 
Napęd 4MOTION + skrzynia manualna 5 biegowa.
 
Aluski 17" z zimówkami     225/45R17
 
Urzekło mnie w nim brak oznaczeń na tylnej klapie. To co uwielbiam, niepozorne a zapier...
 
Do poprawki jest niedziałająca pompka od spryskiwaczy, a raczej silniczek oraz w najbliższym czasie sprzęgło, bo już bierze u samej góry.
 
 
Obwodnica Garwolina zaliczona z wynikiem 240km/h (licznikowe) i już więcej nie chciał iść. Nawigacja w Audi A4 3.0 Quattro 220KM pokazywała 248km/h.
 
 
Resztę ukazują fotki:
 
 
                           
												 WAFEL - 2010-05-15, 20:53
  o cholera ale furak                  szczeka opada
												 krzeszak - 2010-05-15, 20:54
  Lwomati, - na co ci drugi taki potwor    co fakt to fakt fura wypasiona    
												 WAFEL - 2010-05-15, 20:56
 
  	  | krzeszak napisał/a: | 	 		  - na co ci drugi taki potwor    | 	  
 
 
a no wlasnie bo ani vento ani pasek to nie jest ekonomiczny dupowoz    
												 piechu43 - 2010-05-15, 20:59
  fajny pocisk    
												 Arcaj - 2010-05-15, 21:00
  miałem okazje się przejechać identycznym paskiem tz 4 buty i v6 i jazda nieziemska     
 
Lwomati tylko potwory bierze    Co ma poniżej 2,5 nawet nie patrzy     
 
a furak konkret   
												 Lwomati - 2010-05-15, 21:01
 
  	  | krzeszak napisał/a: | 	 		  | na co ci drugi taki potwor  | 	  
 
a to ma być taki dupowóz w trasę i raz na jakiś czas do pracy. 
 
Teraz często jeździmy z mamą do dziadków do Ostrowca Św. a traska Wawa-Radom jest tak piękna, że szkoda mi Ventyla męczyć non stop 250km/h, więc trzeba było zainwestować w jakiegoś Vweja co ma ciszę w środku przy tej prędkości. Passek spełnia oczekiwania, więc na niego padło    
												 miki9a - 2010-05-15, 21:04
  niezła maszynka i ten silniczek        
												 Paweł J. - 2010-05-15, 21:06
  Furka konkretna   
 
 
 	  | Lwomati napisał/a: | 	 		  | samochodzik kupiony w lubelskim komisie....  | 	  
 
szkoda że nie dałeś cynka...byłby spocik    
												 krzeszak - 2010-05-15, 21:06
  Lwomati, - a ile taki potwor  2.8 V6 193KM oczywiście benzynka bez gazu    to połyka waszki przy predkosci  non stop 250km/h,    
												 spyro - 2010-05-15, 21:08
  furak zajefajny, ten silnik marzenie!
 
 
CO z Vento Lwomati? Zostaje czy niestety nie?
 
 
Pasek cudo, to wyposażenie i ten sinik. Weź go na zlocik    Pewnie nieźle wciska w siedzenie.
												 Lwomati - 2010-05-15, 21:09
  krzeszak, jakieś głupie pytania zadajesz... połyka ile mu się wleje. Nie interesuje mnie to. Ma wciskać w fotel i szybko jeździć    
 
Tak na marginesie Lublin-Wawa spalanie 11l średnie. Przy ciskaniu coś koło 18 było.
 
 
 	  | spyro napisał/a: | 	 		  | Weź go na zlocik  | 	  
 
   a jak niby mam dwoma furami przyjechać    Martyna będzie siedziała w Ventylu a Passkiem będę go holował   
 
 
Ventyl zostaje jak najbardziej. Teraz będzie tylko inwest żeby była elegancka seria + gleba + koło. Taki zlotowy samochodzik.
												 pawelvw - 2010-05-15, 21:18
  no tak pierwszy miałem okazję tego pasia oblukać na żywca i chciałbym mieć takie wyposażenie w moim kombi ale fura jest konkretna   
												 Lwomati - 2010-05-15, 21:22
  pawelvw, dzięki wielkie jeszcze raz     bez Ciebie bym się nawet tam nie wybierał    
												 krzeszak - 2010-05-15, 21:23
 
  	  | Lwomati napisał/a: | 	 		  | jakieś głupie pytania zadajesz... połyka ile mu się wleje. | 	  
 
to nie jest głupie a jedynie konkretne pytanie    
 
  	  | Lwomati napisał/a: | 	 		  | Tak na marginesie Lublin-Wawa spalanie 11l średnie. Przy ciskaniu coś koło 18 było.  | 	  
 
no to tragedia nie ma    
												 miki9a - 2010-05-15, 21:25
 
  	  | Lwomati napisał/a: | 	 		  | Przy ciskaniu coś koło 18 było.  | 	  
 
 
ja swoim TDI to prawie 400 km    
												 Lwomati - 2010-05-15, 21:29
  Ja patrzę przez aspekt wygody i elastyczności silnika a nie ile pali. Jak temu miałbym się przyglądać, to nigdy w życiu bym vra nie kupił tylko 1.8 bym się woził. Zauważyłem, że jak się ma dużo mocy w aucie, to tak na prawdę jej brakuje. Teraz to już się zastanawiałem przez chwilę nad Passkiem W8 co stał tam w komisie... tylko ten silnik taki awaryjny   
												 pawelvw - 2010-05-15, 21:37
  Lwomati,jak mogłem tak ci pomogłem i już nie jestem sam co na tym forum ma pasia jest juz nas czterech dwóch z lublina i dwóch z wawy
												 krzeszak - 2010-05-15, 21:38
 
  	  | Lwomati napisał/a: | 	 		  | Ja patrzę przez aspekt wygody i elastyczności silnika a nie ile pali. | 	  
 
a ja zapytałem bo mnie zawsze nurtowało czy jak silnik 2.8 to musi wechlac duzo ... a 11l to nie jest tragedia biorąc pod uwagę ze 1.8 75KM pali średnio 8l    
												 spyro - 2010-05-15, 22:07
  11 l to pewnie średnia z trasy    W sumie takiej fury nie kupuje się dla oszczędności    na pewno efekt przyjemny ale tankowanie mniej przyjemne.
 
 
Lwomati 95 czy 98 musisz lać do takiego silnika? No i nie waż się tego gazować jakby Ci taki głupi pomysł do głowy przyszedł, chociaż ty Ventyla nie gazowałeś to pewnie tego nie będziesz...
												 Lwomati - 2010-05-15, 22:10
  spyro luzik    gazu nie będzie. Leje się 95, bo w sumie to żadnej różnicy nie ma a silnik nie jest wymagający. To są solidne audiolowskie V6 montowane jeszcze w setkach.
												 cinek82 - 2010-05-15, 22:29
  Jaaaaakkkkaaaa zajefajna furmanka                
 
Bezawaryjnego użytkowania no i żeby jak najmniej palił   
												 Vento-Łukasz - 2010-05-15, 22:57
 
                                                                czego nic nie powiedziałes ze bedziesz w LBN    byśmy spota skombinowali jakiegos   
 
 
A co do furaka to KONKRET, nie mam pytań        
												 czarnysauber - 2010-05-15, 23:08
 
  	  | Lwomati napisał/a: | 	 		  Dziękuję za pomoc Pawelvw    | 	  
 
 	  | Vento-Łukasz napisał/a: | 	 		  czego nic nie powiedziałes ze bedziesz w LBN    byśmy spota skombinowali jakiegos    | 	  
 
Paweł wiedział i nie powiedział                
												 Lwomati - 2010-05-15, 23:24
  sorry chłopaki, ale tajna misja to była     mało czasu szybko trzeba było wracać itd...
												 piotr nowok - 2010-05-16, 10:11
  stary powaliles mnie na kolana furka ladny wozik                                 
 
 
tez bym chcial jettke przeznaczyc tylko na zloty i niedziele lecz niestety nie pretko tak bedzie
												 astaroth - 2010-05-16, 10:46
  No furka konkret    Taki sam to aktualnie moje marzenie   
 
 
Jak możesz to napisz tu albo na pw ile taka zabaweczka kosztuje   
												 Rafik - 2010-05-16, 10:51
  no Lwomati furak wypas zdarza mi sie mykac tym samym silniczkiem o identycznej mocy tylko w audi a4 super sprawa ale pasek na wypasie          silniczek naprawde Lwomati tak jak mówisz słuszny   
												 Buli - 2010-05-16, 11:11
  ooo bracie bezawaryjnosci zycze;) fura jak najbardziej na plus    
												 bradley - 2010-05-16, 11:13
  Faktycznie na wypasie. Teraz tylko zagazowac i mozna jezdzic   
												 Vento-Łukasz - 2010-05-16, 11:17
 
  	  | czarnysauber napisał/a: | 	 		  | Paweł wiedział i nie powiedział  | 	  
 
z Pawłem na spocie o tym pogadamy        
												 zeniTh - 2010-05-16, 12:31
  no pieknie kolejny nastepca venti to passat 
 
nie wiem ale chyba cos w tym jest ze ventkarze wybieraja passaty jako nastepne auta, nie ukrywam ze mi tez podoba sie taki passat, mozr byc tez w kombi, chyba ze bede mial wiecej kasy przy zmianie auta i kupie juz cos nowszego.
												 TomeQTomeQ - 2010-05-16, 19:20
  qrde miałem chetke na tego passata chciałem go kupic
												 aro1120 - 2010-05-16, 19:59
  zaszalałes      fura konkret      teraz masz dwa potworki ze stajni vw   
												 piechu43 - 2010-05-16, 20:02
  jeszcze Corrado brakuje do stajni    
												 bradley - 2010-05-16, 20:17
  Dziwne, ze 4motion i 5biegow bo do diesli dawali nur 6 gang   
												 levis521 - 2010-05-16, 20:22
  ja pierdziele,ale maszyna                           
												 Bimber - 2010-05-17, 14:33
  nie no coś pięknego tylko jeździć            
												 lukasz17 - 2010-05-18, 22:08
  piekny srodeczek      i ogolnie pasek swietny   
												 sebastian - 2010-05-30, 10:41
  Ogólnie może i fajny, ale nie ma co podniecać się tym silnikiem. Co z tego, że ma 193 KM Jak to w ogóle nie jeździ. Miałem okazję dwoma takimi paskami się przejechać i jakoś ta moc to tylko na papierze. Żeby uzyskać jakąś tam moc, to trzeba ostro go na obroty wkręcić, bo inaczej to zamula. przy 60 km/h na czwórce wciskam gaz w dechę a to w ogóle nie jedzie!    Pozazdrościć tylko pięknego dźwięku silnika i napędy quatro jako jedyny przeniesiony z audi. 4motion, ale tu jest prawdziwe quatro prosto z audi a nie vw   
 
 
A i tak TDI go bije na łeb. Takie 2.0 140 KM i 320 NM miażdży tego passsata że aż piszczy   
												 bradley - 2010-05-30, 10:51
 
  	  | sebastian napisał/a: | 	 		  | Takie 2.0 140 KM i 320 NM | 	  
 
Bez przesady          Jesli mowimy o 2.0 po wirusie to porownywalnie ale bez... nie ma nawet co startowac. Przeciez to jezdzi tak samo jak moje Vento   
												 sebastian - 2010-05-30, 10:56
  Bez żadnego wirusowania. Przy 1500 obr nie ma szans żebyś tym paskiem kogoś wyprzedził nawet na 3 czy 4 biegu. pasek będzie wąchał spaliny od TDIka    fakt faktem, że po jakimś czasie moga role się odwrócić, ale jeśli chodzi o przyspieszanie i o dynamikę, to niestety, ale wstyd nawet mówić że 2.8 to pocisk i rakieta (no chyba że mu dasz ostro po garach)   
												 lukasz17 - 2010-05-30, 12:10
  Lowmati wrzuc filmik i pokaz chlopakom jak pasek sie kreci     benzyne zawsze trzeba wysoko krecic bo ona przy 3tys zaczyna zycie a diesel juz konczy       
												 sebastian - 2010-05-30, 12:32
  Tu właśnie diesle mają przewagę nad benzyniakami, że nie chodzi o moc silnika, a o moment obrotowy a co za tym idzie jest o niebo bardziej dynamiczny. Śmiać mi się chciało, jak koleś mi opowiadał że taki passat zmiata wszystkie inne samochody spod świateł. To mu udowodniłem, że nawet przy 50 na godzinę może sobie te prawie 200 koni wsadzić w tyłek, bo można tym rower wyprzedzić a nie samochód. Tyle że diesel nie jest do wyścigów, tylko do normalnej i DYNAMICZNEJ jazdy, więc nie potrzeba go kręcić nie wiadomo na ile obrotów   
												 Vento-Łukasz - 2010-05-30, 12:54
 
  	  | sebastian napisał/a: | 	 		  | Miałem okazję dwoma takimi paskami się przejechać i jakoś ta moc to tylko na papierze. | 	  
 
zakatowane auta tak mają   
 
 	  | sebastian napisał/a: | 	 		  | To mu udowodniłem, że nawet przy 50 na godzinę może sobie te prawie 200 koni wsadzić w tyłek | 	  
 
widocznie kierowca beznadziejny   
 
 
sam jestem ciekaw jak taka rywalizacja by sie skonczyła   
												 pawelvw - 2010-05-30, 13:43
  może kiedyś się przekonasz o tym Vento-Łukasz,
												 lukasz17 - 2010-05-30, 15:58
  sebastian,  zalezy na jakim biegu przy 50km/h     nie wierze ze diesel 140Km dalby trade takiemu paskowi co ma o 50KM wiecej   
												 sebastian - 2010-05-30, 19:42
 
  	  | lukasz17 napisał/a: | 	 		  | alezy na jakim biegu przy 50km/h | 	  
 
śmiało na 4 biegu. (no co najmniej żeby miał 1500 obrotów by turbinka mogła swobodnie pracować).
 
 	  | lukasz17 napisał/a: | 	 		  | ie wierze ze diesel 140Km dalby trade takiemu paskowi co ma o 50KM wiecej | 	  
 
Oj wież mi, że jakbyś zobaczył, to by Ci szczena po kolana opadła. Wszyscy patrzycie na moc, bo ma 200 koni to zwija asfalt. A to nie tak. Popatrz sobie i porównaj na pozostałe parametry obu tych silników, moment obrotowy, przy ilu uzyskuje max moc itp. itd. na prawdę, nie moc tu odgrywa najwazniejszą rolę. Touran, bo o nim cały czas mówię, na prawdę zmiażdży tego passata, że ma o 50 koni mniej od niego, a jest o wiele cięższym samochodem od passata.
 
 
Przy prędkości 90 km/h jadąc na 6 biegu wciskasz gaz w podłogę i wciska cie w fotel przy wyprzedzaniu - leci jak z procy. Paskiem tego nie osiągniesz. No chyba, że zredukujesz na 4 czy 3 bieg, to owszem. A wydawać by się mogło, że 30 zaworów to masakra. A jednak nie... Śmiało, bryknij się touranem, a sie przekonasz co mówię.
												 CINO - 2010-05-30, 21:22
 
  	  | sebastian napisał/a: | 	 		  | Przy prędkości 90 km/h jadąc na 6 biegu wciskasz gaz w podłogę i wciska cie w fotel przy wyprzedzaniu - leci jak z procy. | 	  
 
 
Rewelacji nie ma    ja mam 90 koni    jade 90km/h wrzucam 3 bieg i uwierz tez wciska w fotel    Po to są biegi żeby je redukować    Jaki sens jest jechać na 6 biegu podczas rozpędzania/wyprzedzania przy 90      
												 Paweł J. - 2010-05-30, 21:25
  Te wstrętne benzynowe silniki do niczego się nie nadają....    
												 Vento-Łukasz - 2010-05-30, 21:34
 
  	  | pawelvw napisał/a: | 	 		  | może kiedyś się przekonasz o tym Vento-Łukasz, | 	  
 
licze na to    pewnie ty tez bys chciał to zobaczyc   
												 Mati_89 - 2010-05-30, 21:42
 
  	  | CINO napisał/a: | 	 		  Rewelacji nie ma    ja mam 90 koni    jade 90km/h wrzucam 3 bieg i uwierz tez wciska w fotel    | 	  
 
 
CINO,  sam tez mam ten sam silnik i troche tu przesadziłeś że w fotel wciska           
												 ferdek_lublin - 2010-05-30, 21:42
  Sebastian... zacznijmy od tego ze porownujesz silnik wolnossacy do turbodoladowanego... wez pod uwage rowniez roznike wieku miedzy tym paskiem a touranem ktory jak sam powiedziales ma silnik 2.0 TDI 140KM ktory jest na common rail'u i jest to najnowoczesniejsza technologia stosowana przez VW. Gdybys z tym touranem zestawil cokolwiek z silnikiem 1.4 TSI to jestem przekonany ze to touran wachal by te spaliny. Tyle z mojej wypowiedzi, wracajac do Paska to naprawde furka konkretna. Wiele osob uwaze ze VR6 sa duzo lepsze jesli chodzi o przyspieszenie i dynamiczna jazde niz V6   
												 Lwomati - 2010-05-31, 03:13
  sebastian, po pierwsze to powodzenia jeżeli dieslem chcesz non stop przyspieszenie max robić co dnia    zajeździsz go moment.
 
Po drugie to passek zbiera się całkiem miło. Przyspieszenie porównywalne do ventyla, chociaż wydaje mi się, że ventka jakoś lepiej się zbiera do setki... 
 
Jak się ścigałem z Audi A4 V6 3.0 Quattro 220KM to Passek i te Audi idą porównywalnie.
 
Filmik może kiedyś będzie... Kupiony został po to żeby nic nie dłubać i się o nic nie martwić. Silnik jest duży i tak samo będzie długo żywotny, tylko tyle. Ma być dla wygody i komfortu jazdy a nie do wyścigów   
												 sebastian - 2010-05-31, 20:12
 
  	  | CINO napisał/a: | 	 		  | aki sens jest jechać na 6 biegu podczas rozpędzania/wyprzedzania przy 90 | 	  
 
ano taki, żebyś nie musiał cały czas redukować, tylko kiedy zachodzi potrzeba wyprzedzania, po prostu wciskasz gaz i nic Cię więcej nie obchodzi. 	  | ferdek_lublin napisał/a: | 	 		  | ktory jest na common rail'u | 	  
 
akurat na pompowtryskiwaczach jeszcze. 	  | Lwomati napisał/a: | 	 		  | po pierwsze to powodzenia jeżeli dieslem chcesz non stop przyspieszenie max robić co dnia | 	  
 
nikt ni ekupuje diesla żeby się nim ścigać, tylko do normalnej dynamicznej jazdy. Od ścigania są sportowe samochody. 	  | Lwomati napisał/a: | 	 		  | Po drugie to passek zbiera się całkiem miło | 	  nie mówię, że nie, tylko żeby się zebrał, to muszą być spore obroty
 
 
Mówiłem, że wszystko spoko, ale spodziewałem się czegos lepszego mając 6 cylindrów, układ V, 30 zaworów i moc prawie 200 koni, że dla mnie rewelacji nie było żadnej, taki emoje zdanie po jeździe takim paskiem   
												 lukasz17 - 2010-06-01, 13:50
 
  	  | sebastian napisał/a: | 	 		  | ano taki, żebyś nie musiał cały czas redukować, tylko kiedy zachodzi potrzeba wyprzedzania, po prostu wciskasz gaz i nic Cię więcej nie obchodzi.ferdek_lublin napisał/a: | 	  
 
jak chcesz tak jezdzic to kup sobie automat i po problemie       
												 Rafik - 2010-06-02, 21:42
  sebastian, no mysle ze diesel mialby problemy    jezdze czasami audiolą A4 2.8 V6 quattro czyli identyko co pasek Mateusza jak dla mnie silnik miazdzy zbiera sie bardzo i to bardzo dobrze jest elsastyczny i przy wyprzedzaniu nie ma jak najmiejszych problemów bo leciutko wcisniesz gazik i leci    i mimo to ze bardzo lubie ropniaki to musze powiedziec naprawde diesel miałby cięzko   
												 sebastian - 2010-06-03, 09:55
  Spoko, niech będzie    Ja powiedziałem tyle co sam doświadczyłem, mając okazję dwoma egzemplarzami się bryknąć i już koniec w tym temacie, co by nie robić OT. Także z mojej strony i obserwacji to by było tyle, ja swoje wiem i tyle       
 
   
												 TomeQTomeQ - 2010-06-05, 23:19
  diesel jest dobry jak jest nowy i ma mały przebieg bo potem to padaka
												 vezet22 - 2010-06-05, 23:38
 
  	  | TomeQTomeQ napisał/a: | 	 		  | diesel jest dobry jak jest nowy i ma mały przebieg bo potem to padaka | 	  
 
teraz to pojechałeś     
 
jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi    
												 Arcaj - 2010-06-06, 10:54
 
  	  | vezet22 napisał/a: | 	 		  | jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi   | 	  
 
no właśnie     Sławek i jego TDi rządzi   
												 TomeQTomeQ - 2010-06-06, 12:01
 
  	  | Arcaj napisał/a: | 	 		   	  | vezet22 napisał/a: | 	 		  | jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi   | 	  
 
no właśnie     Sławek i jego TDi rządzi    | 	  
 
 
ja tam wole bęzyne jeże dieslem ale nieznosze diesli ten dzwiek diesla doprowadza mnie do szału jedni wola diesla inni bezyne ja mam takie zdanie ze diesel jat fajny jak jest nowy i ma mały przebieg bo tak powyzej 200000/300000 km juz nie jest fajny klekocze kopci w zimie słabo pali wolno sie nagrzewa a bezyna jest czysta cicha ale kazdy jedzi tym co lubi i na co go stac proste pracując w komise samochodowym miałem okazje jedzic wieloma samochodami dlatego mam porównanie i zdecydowanie wole bęzyne
												 Rafik - 2010-06-06, 12:06
  TomeQTomeQ,  mój ma ponad 400000 Km przebiegu i pali łądnie nawet w zimie i szybko sie nagrzewa nie kopci chodzi przyzwoicie    więc nie każdy  	  | TomeQTomeQ napisał/a: | 	 		  | bo tak powyzej 200000/300000 km juz nie jest fajny klekocze kopci w zimie słabo pali wolno sie nagrzewa | 	  
 
 
ale zrobiło sie Małe OT i to u Zielonego w temacie             
 
 
Przepraszamy i konczymy     
 
 
     Nie gniewaj się LWomati na nas   
												 Arcaj - 2010-06-06, 12:11
  Żeby diesel był w dobrej kondycji to trzeba mieć o tym pojęcie i dbać o niego. A większość kierowców wsiada jedzie, przypomni mu się że jest wymiana oleju itp. a jak wiadomo na samym paliwie i wymianie oleju nie zadbasz o silnik. 
 
 	  | TomeQTomeQ napisał/a: | 	 		  | jedni wola diesla inni bezyne  | 	  
 
i to jest święta racja. 
 
 
KONIEC OT    
												 slaw71 - 2010-06-06, 20:52
  Arcaj ,jakie koniec OT      jak już śmiecić to na całego     .Po pierwsze,Lwomati gratuluję fajnego furaka ,tylko po co mamie taki silnik ,no chyba że Ty będziesz więcej użytkował to auto     .
 
 	  | TomeQTomeQ napisał/a: | 	 		  | diesel jest dobry jak jest nowy i ma mały przebieg bo potem to padaka | 	  
 
 	  | TomeQTomeQ napisał/a: | 	 		  | pracując w komise samochodowym | 	  
 
bez urazy,popracuj jeszcze troche w tym komisie to zobaczysz co znaczy diesel     
 
 	  | vezet22 napisał/a: | 	 		  teraz to pojechałeś   
 
jeżeli chodzi o czarną moc czyli TDI to jej nie lekcewaszcie bo 1.9tdi nie jednego benzyniaka (nawet 2,8) zawstydzi    | 	  
 
czarna moc jest z nami         
 
 	  | Arcaj napisał/a: | 	 		  Sławek i jego TDi rządzi    | 	  
 
bez przesady Arcajku ,moje TDI szału nie robi     
 
Pomijając może trochę czy diesel wciągnie benzynę,powiem tylko tyle.Jeżdzi u nas po Gdańsku zrobione Uno 1.4 benzin ,uturbiony i wciąga EVO i inne co lepsze fury,oraz ibiza AFN zrobiona na 160KM ,która połyka audi Q5 więc nie ma na to reguły.Mina gościa w dobrej furze,jak dostaje baty-bezcenne,za wszystko inne zapłacisz karta MasterCard    
												 Arcaj - 2010-06-07, 05:43
 
  	  | slaw71 napisał/a: | 	 		  | bez przesady Arcajku ,moje TDI szału nie robi   | 	  
 
oj robi robi. Najmocniejszy klekot na forum. Nie jeden by chciał mieć takie. (Miedzy innymi ja)    
 
 	  | slaw71 napisał/a: | 	 		  | Mina gościa w dobrej furze,jak dostaje baty-bezcenne,za wszystko inne zapłacisz karta MasterCard   | 	  
 
najlepsze jest tłumaczenie takiego gościa:
 
"yyyyyyyyyyy niezła fura"    
												 Lwomati - 2010-06-07, 06:01
 
  	  | slaw71 napisał/a: | 	 		  | tylko po co mamie taki silnik  | 	  
 
jak to po co     żebym ja sobie mógł spokojnie użytkować ten pojazd. Matula na razie jest w stadium uczenia się na nowo jeździć samochodem. Troszkę szkoda mi ventyla, bo passek jest świetny i jak z niego wysiadam i mam jechać ventylem to aż mi się odechciewa     jednak inna klasa samochodu robi swoje     Pocieszające jest jedynie to, że silnikowo nie odbiegają od siebie znacznie i obydwa dają mi dużo radości z jazdy.
 
 
P.S. tak ostatnio się rozglądam za passkami i widzę, że bardzo dużo kobiet jeździ tym modelem     taki kobiecy wózek    
												 bradley - 2010-06-07, 07:37
  Wczoraj jak wracalem z Helu to na dupie siedzial mi Pasek i jak ja wyprzedzalem to zaraz on (a tam pani za kierownica). W sumie tylko kierowcy Audi z dwoma rurkami z tylu i Passaty trzymaly sie i wyprzedzaly ze mna   
												 Lwomati - 2010-09-06, 23:10
  W passku wymieniony rozrząd. Części za 1150zł, robota 300zł u znajomego. 
 
Dodakowo uszczelnił pokrywy w głowicach, bo tak jak można było się spodziewać były lekkie wycieki. Nie mam za wiele zdjęć, tylko takie, że coś się działo     
 
 
       
 
 
Są plany na mały tuning     
 
- lampy tył diodowe ciemne - na razie zastanawiam się, bo zalatuje mi to wieśtjuningiem
 
- zawiecha gwintowana
 
- nowy gril chrom bez znaczka
												 pawelvw - 2010-09-07, 10:32
  ty jak chcesz to ci moge sprzedac moj gril w chromie bez znaczka
												 Lwomati - 2010-09-07, 16:24
  ile za niego chcesz? Dajesz na PW.
												 pawelvw - 2010-09-07, 23:49
  ja ci dam ten w chromie bez znaczka a ty kup mi czarny bez znaczka na wymiane
												 sebastian - 2010-09-08, 17:55
  Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach, cały przód trzeba rozbebeszać, żeby do tego się dobrać, przez ten silnik umieszczony wzdłużnie... :/
												 Rafik - 2010-09-08, 18:05
 
  	  | sebastian napisał/a: | 	 		  | Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach, cały przód trzeba rozbebeszać, żeby do tego się dobrać, przez ten silnik umieszczony wzdłużnie... :/ | 	  
 
 
 Seba to dopiero teraz o tym wiesz     roboty jest z tym troche   
												 sebastian - 2010-09-08, 18:16
  Ja od dawna o tym wiedziałem i szukając auta starałem omijać się Pasków szerokim łukiem... Przez to dziadostwo...
												 Paweł J. - 2010-09-08, 18:20
 
  	  | sebastian napisał/a: | 	 		  | Masakra, żeby wymienić rozrząd w Paskach i Audicach | 	  
 
Ktoś po prostu tak silnik i skrzynię ułożył......w sumie 2.8 rozumiem...kawał motoru, więc jakoś go upchnąć trzeba, ale żeby np w a4 1.6 beznin, takze trzeba taki zabieg przeprowadzać-to juz przegięcie. Ciekawe czy nie dało rady ułożyć silnika tak jak np w Vento    
 
 
Powiem szczerze że rozrząd jak na VR6 w B5-nawet, nawet tanio    
												 sebastian - 2010-09-08, 18:27
 
  	  | Paweł J. napisał/a: | 	 		  | rozrząd jak na VR6 w B5 | 	  
 
To nie VR6 tylko V6   
 
 	  | Paweł J. napisał/a: | 	 		  | nawet tanio | 	  
 
Bo pisał, że znajomy mu robił, jakby dał gdzieś do warsztatu to by na pewno skasowali jeszcze lepiej... Mnie tylko 2 stówki skasowali bo wymiana w zasadzie lajtowa była, tylko części najdroższe. Mój, zwykły diesel ma aż 4 rolki, gdzie w slinikach na PD występują albo dwie, albo jedna.
 
 
Ciekawostka... W Fordzie S-Max w silniku 1.8 diesla Koszt rozrządu to tylko 160 zł - przychodzi tam tylko pasek i napinacz    A wymiana co 160 tysięcy km   
												 Paweł J. - 2010-09-08, 18:40
 
  	  | sebastian napisał/a: | 	 		  To nie VR6 tylko V6    | 	  
 
Być może nie doczytałem     
 
 
 	  | sebastian napisał/a: | 	 		  W Fordzie S-Max w silniku 1.8 diesla Koszt rozrządu to tylko 160 zł - przychodzi tam tylko pasek i napinacz    A wymiana co 160 tysięcy km    | 	  
 
I tak drożej niż w 1.8 w Ventowskim nadwoziu.      Ale tak powinno być. Dla mnie bez sensu kilka napinaczy (czasami hydrauliczne bez możliwości kupienia zamiennika), pompy na rozrządzie itp. Rozrząd powinien być po to aby zgrać koło na wałku rozrządu z kołem na wale, czyli zgrać tłoki z zaworami. A takich rozrządów teraz nie czaję.....tyle udziwnień w dodatku durne sprzęgła z dwumasem za 2 tysie-masakra     
 
 
 	  | sebastian napisał/a: | 	 		  | Bo pisał, że znajomy mu robił | 	  
 
Zgoda, ale postaw się na miejscu mechanika.....pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić    
												 sebastian - 2010-09-08, 20:51
 
  	  | Paweł J. napisał/a: | 	 		  | postaw się na miejscu mechanika.....pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić | 	  
 
Cały dzień rozbierania samochodu, żeby wymienić nagrzewnicę wartą... 40 zł   
												 Lwomati - 2010-09-08, 22:25
  ok. Dlatego niektóre rzeczy można robić samemu (jeżeli nie jest się mechanikiem), ale już te trudniejsze trzeba powierzać fachowcom.
												 bradley - 2010-09-08, 22:29
 
  	  | sebastian napisał/a: | 	 		   	  | Paweł J. napisał/a: | 	 		  | postaw się na miejscu mechanika.....pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić | 	  
 
Cały dzień rozbierania samochodu, żeby wymienić nagrzewnicę wartą... 40 zł    | 	  
 
Pol dnia zeby wymienic zarowke   
												 vezet22 - 2010-09-09, 06:24
 
  	  | Paweł J. napisał/a: | 	 		  .pół dnia rozbierania samochodu tylko po to, aby pasek wymienić    | 	  
 
przesadzacie, rozebranie takiego przodu zajmuje max 1-2 godz. 
 
 	  | Paweł J. napisał/a: | 	 		  | ale żeby np w a4 1.6 beznin, takze trzeba taki zabieg przeprowadzać-to juz przegięcie. | 	  
 
w tym motorze nie trzeba rozbierać przodu ani jak jest afn tylko do pompowtrysków, 2.5tdi no i do takiego co ma mati    
												 Paweł J. - 2010-09-09, 07:06
 
  	  | vezet22 napisał/a: | 	 		  | w tym motorze nie trzeba rozbierać przodu | 	  
 
Widziałem rozebrane 1.6 w a4 u mechanika przy wymianie rozrządu....nie wiem czy miało ściągany pas, ale zderzak na bank.
												 Dzolo - 2010-10-03, 00:50
  Kocham tą V6 . Często miałem okazję latać A6 C4 2.8.  Moim zdaniem
 
nie realne jest aby taki Pasek był złojony przez TDI     .
												 Lwomati - 2016-05-05, 13:12
  SPRZEDANY! 
 
 
Poszedł ponad miecha temu do Ostrowi Mazowieckiej.
 
 
Temat zamykam.
												 
					 | 
				 
			 
		 |