Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Diesel - Volkswagen Vento 1.9 TDI (1997)

solex - 2010-06-16, 09:53
Temat postu: Volkswagen Vento 1.9 TDI (1997)
Mam zamiar zakonserwować przestrzenie zamknięte. Nie wiem tylko jak się zdejmuje "listwy progowe" Jeśli ktoś się orientuje, to prosiłbym o wskazówkę :(


solex

bradley - 2010-06-16, 10:16

Te plastikowe w srodku auta? Sa na zatrzaski, wiec sie "wyrywa" do gory, z czuciem oczywiscie.
solex - 2010-06-16, 13:38

bradley napisał/a:
Te plastikowe w srodku auta? Sa na zatrzaski, wiec sie "wyrywa" do gory, z czuciem oczywiscie.


re: Dzięki za wskazówkę To dla ciebie ode mnie :piwo:

solex

bradley - 2010-06-16, 15:23

Pamietaj, ze listwa progowa jest dzielona i zeby latwo ja wyjac to po srodku (kolo mocowania na pas bezpieczenstwa) w listwie jest taka zaslepka pod srubokret krzyzakowy.
solex - 2010-06-16, 19:14

bradley napisał/a:
Pamietaj, ze listwa progowa jest dzielona i zeby latwo ja wyjac to po srodku (kolo mocowania na pas bezpieczenstwa) w listwie jest taka zaslepka pod srubokret krzyzakowy.


re: Dzięki za wskazówkę ;) Oczywiście dostosuję się do niej ;)

solex

Paweł J. - 2010-06-16, 20:27

No ok....ale co to da ?? Przecież progi konserwuje się przez zaślepki od spodu podłogi. No chyba ze chcesz wywiercić dziurę i wlać np oleju. A ta część progu pod listwą nie jest narażona na korozję.
krzeszak - 2010-06-17, 19:45

Paweł J. napisał/a:
Przecież progi konserwuje się przez zaślepki od spodu podłogi.

przecież w progach nie ma takich zaślepek... a jedyne dojdzie do wnętrza progu jest od strony tylnego nadkola na wysokości progów sa 2 zaślepki... sa tez z przodu auta w nadkolu pod plastikowym nadkolem
jedynie przez te zaślepki można dokonać tego zabiegu metoda ciśnieniowa specjalna długa rurką zakończoną dysza z kilkoma otworami na bok

Paweł J. - 2010-06-17, 20:03

krzeszak napisał/a:
przecież w progach nie ma takich zaślepek...





Górna strzałka pokazuje ową zaślepkę, a dolna miejsce po niej niej. Jak ją rok temu wydłubałem to było widać wzmocnienie i zewnętrzne poszycie ;)

Ale ok....być może się myliłem co do konserwacji od strony dołu :zawstydzony:

krzeszak - 2010-06-17, 20:10

Paweł J. napisał/a:
Ale ok....być może się myliłem co do konserwacji od strony dołu :zawstydzony:

może to ja się mylę ale wydaje mi się ze wskazanymi przez Ciebie Pawełku zaślepkami progu od środka nie da sie zakonserwować :hmmm: ... bardziej juz wzmocnienie to od srodka przy progu (przeglądając Twoje zdjęcia z prac nad konserwacja auta)
te co sa w tylnym nadkolu a na pewno jedna z nich pozwala na wgląd w środek progu ... sprawdzone w zeszłym roku zaglądałem przez nie i poprawiałem konserwacje

Paweł J. - 2010-06-17, 20:21

krzeszak napisał/a:
te co sa w tylnym nadkolu a na pewno jedna z nich pozwala na wgląd w środek progu ... sprawdzone w zeszłym roku zaglądałem przez nie i poprawiałem konserwacje

Być może...nie przeczę :piwo:

Ważne tylko aby te zaślepki były zalepione i nie puszczały bo z progami zrobi się to samo z podłogą gdy gumka puszcza, czyli zgniją, a szkoda aby wzmocnienia przegniły bo przecież to jest konstrukcja auta i nie będzie do czego nawet podłogi przyspawać.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group