Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Ogólnie - Stukananie w przednich kolach zwiazane z hmulcami

rem3dy - 2010-06-18, 14:32
Temat postu: Stukananie w przednich kolach zwiazane z hmulcami
Witam

Jadac po nierownosciach w przednich kol wydobywa sie halas tlukacego sie metalu o metal. Po docisnieciu lekko hamulca dzwiek ustaje. Po puszczeniu hamulca dzwiek powraca. Czy to zuzyte klocki hamulcowe czy cos innego?

silverek - 2010-06-18, 14:59

sa tam takie blaszki co trzymaja klocki widocznie sa juz slabe i dlatego pukaja trzeba je wymienic lub sprobowac przygiąć moze bedą lepiej trzymać
piechu43 - 2010-06-18, 18:09

na 100% jak silverek, pisze. to nic innego jak te blaszki
Arturek - 2010-06-18, 18:56

Chyba mam ten sam problem. Po nierównościach telepie mi sie coś metalowego w kole lewym (może w dwóch, ale jak mam otwartą szybę to wydaje mi się że z lewej). Sprawdźmy rady kolegisilverek
Paweł J. - 2010-06-18, 20:22

Tak jak wszyscy piszą....chodzi o blaszki.

Blaszki nie są drogie....do max 9zł na oba koła.

rem3dy - 2010-06-22, 11:06

Jak zwykle w sklpie nie wiedza o co chodzi, wiec wklejam rysunek i prosze napiszcie, o ktore blaszki chodzi.


bradley - 2010-06-22, 11:44

rem3dy, pytanie jakie masz zaciski i tarczy:)
Bo dla tarcz pelnych to moze sa tam jakies blaszki: te sprezyny wkladek ciernych (9)
W przypadku tarcz wentylowanych to tam nie za bardzo ma co latac, chyba ze okladzina oddzieli sie od klocka jak u mnie ;) Ale wtedy bys czul wibracje na pedale/kierownicy podczas hamowania

rem3dy - 2010-06-22, 19:07

Nie mam wentylowanych, sa zwykle. Silverek to o te sprezyny wkladek chodzi? :)
Paweł J. - 2010-06-22, 19:47

bradley napisał/a:
te sprezyny wkladek ciernych (9)

Dokładnie.


rem3dy - 2010-06-24, 15:23

No to dorwalem te blaszki :) byly po 8 zl za komplet 4 sztuk.

Te, ktore mam teraz prawie,ze moge wyciagnac rekoma nie sicagajac kola.
Jak to wymienic? Trzeba sciagac kola i cos rozkrecac przy zaciskach?

bradley - 2010-06-24, 15:28

zdjac kolo, zacisk, klocki, i zamontowac klocki z nowymi sprezynkami.

Nie bardzo tylko wiem co w przypadku zacisku na pelna tarcze, bo z wentylowana wystarczy odkrecic sruby prowadnika zeby zdjac wspornik zacisku i tak dostac sie do klockow. A w zacisku na pelne tarcze sa pokazane sruby prowadnika a nie ma wspornika...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group