|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Ogólnie - Stukananie w przednich kolach zwiazane z hmulcami
rem3dy - 2010-06-18, 14:32 Temat postu: Stukananie w przednich kolach zwiazane z hmulcami Witam
Jadac po nierownosciach w przednich kol wydobywa sie halas tlukacego sie metalu o metal. Po docisnieciu lekko hamulca dzwiek ustaje. Po puszczeniu hamulca dzwiek powraca. Czy to zuzyte klocki hamulcowe czy cos innego?
silverek - 2010-06-18, 14:59
sa tam takie blaszki co trzymaja klocki widocznie sa juz slabe i dlatego pukaja trzeba je wymienic lub sprobowac przygiąć moze bedą lepiej trzymać
piechu43 - 2010-06-18, 18:09
na 100% jak silverek, pisze. to nic innego jak te blaszki
Arturek - 2010-06-18, 18:56
Chyba mam ten sam problem. Po nierównościach telepie mi sie coś metalowego w kole lewym (może w dwóch, ale jak mam otwartą szybę to wydaje mi się że z lewej). Sprawdźmy rady kolegisilverek
Paweł J. - 2010-06-18, 20:22
Tak jak wszyscy piszą....chodzi o blaszki.
Blaszki nie są drogie....do max 9zł na oba koła.
rem3dy - 2010-06-22, 11:06
Jak zwykle w sklpie nie wiedza o co chodzi, wiec wklejam rysunek i prosze napiszcie, o ktore blaszki chodzi.
bradley - 2010-06-22, 11:44
rem3dy, pytanie jakie masz zaciski i tarczy:)
Bo dla tarcz pelnych to moze sa tam jakies blaszki: te sprezyny wkladek ciernych (9)
W przypadku tarcz wentylowanych to tam nie za bardzo ma co latac, chyba ze okladzina oddzieli sie od klocka jak u mnie Ale wtedy bys czul wibracje na pedale/kierownicy podczas hamowania
rem3dy - 2010-06-22, 19:07
Nie mam wentylowanych, sa zwykle. Silverek to o te sprezyny wkladek chodzi?
Paweł J. - 2010-06-22, 19:47
bradley napisał/a: | te sprezyny wkladek ciernych (9) |
Dokładnie.
rem3dy - 2010-06-24, 15:23
No to dorwalem te blaszki byly po 8 zl za komplet 4 sztuk.
Te, ktore mam teraz prawie,ze moge wyciagnac rekoma nie sicagajac kola.
Jak to wymienic? Trzeba sciagac kola i cos rozkrecac przy zaciskach?
bradley - 2010-06-24, 15:28
zdjac kolo, zacisk, klocki, i zamontowac klocki z nowymi sprezynkami.
Nie bardzo tylko wiem co w przypadku zacisku na pelna tarcze, bo z wentylowana wystarczy odkrecic sruby prowadnika zeby zdjac wspornik zacisku i tak dostac sie do klockow. A w zacisku na pelne tarcze sa pokazane sruby prowadnika a nie ma wspornika...
|
|