Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Tuning - 9A a KR Różnice

archeolog - 2010-06-25, 22:26
Temat postu: 9A a KR Różnice
Mam do kupienia 9A w dobrej cenie już oglądałem silniczek ale nie jestem pewien czy to jest prawie to samo co KR ? będzie pasować pod moją skrzynie ? I Jakie elementy są potrzebne do pracy układu zapłonowego ? bo ponoć działa bez ECU
Buli - 2010-06-25, 22:45

jak sie nie myle to kr był w golfie 2 ? a skoro tak to jest jakis sens wrzucac starszy silnik do nowszego auta? :]
tomek87 - 2010-06-25, 22:57

9A w golfie MK I daje rade :D A bez ECU to chyba na gaźnikach coś mi tak kumpel mówił, bo kompletuje gaźniki z yamahy R1
archeolog - 2010-06-26, 00:09

Buli napisał/a:
jak sie nie myle to kr był w golfie 2 ? a skoro tak to jest jakis sens wrzucac starszy silnik do nowszego auta? :]
Bo lubie ok 150 konne starocie :]
archeolog - 2010-06-26, 00:37

Jak ze sprzęgłem ktoś wie ? bo KR współpracował na pewno z takim samym układem jak abs czyli bez łożyska oporowego ?
Buli - 2010-06-26, 01:58

archeolog napisał/a:
Bo lubie ok 150 konne starocie :]
KOLEGO GŁUPOTY MOWISZ :] OGARNIJ LEPIEJ ZDROWEGO ABF :diabełek:
archeolog - 2010-06-26, 02:25

a ja wole zdrowego 9a/kr :] co mam rozumieć przez głupoty? :)
Buli - 2010-06-26, 02:36

archeolog napisał/a:
co mam rozumieć przez głupoty? :)
NO BO NA CHŁOPSKI ROZUM KTO WRZUCA SILNIK ZE STAREGO GOLFA DO NOWEGO :P OCZYWISCIE WYBOR NALEZY DO CIEBIE JA TAM TYLKO SUGERUJE :)
WAFEL - 2010-06-26, 09:07

archeolog napisał/a:
Bo lubie ok 150 konne starocie :]


tylko ciekawe ile zostalo z tych 150 koni. nie widze sensu ladowac taki stary silnik

vwkrzysio - 2010-06-26, 09:10

ja na twoim miejscu bym sobie to odpuścił
Paweł J. - 2010-06-26, 11:14

W zasadzie kazdy kto bawi się w swapowanie lub kupno gotowego auta z czymś zaczniejszym pod maską to czy od razy czy w niedługim czasie robi generalke silnika. Wystarczy zerknąć na forum golfa lub nawet w temat Wąskiego.

Ciężko jest trafić mocny motor w super kondycji....normalna sprawa że 15 czy 20 lat temu nikt nie kupował 150 KM po to aby śmigać sobie grzecznie do kościoła.

Jak już to lepiej kupić coś mocniejszego w nowej budzie czyt nowe/nowsze auto....bedzie taniej i przynajmniej bezstresowo.

vezet22 - 2010-06-26, 12:52

małe sprostowanie co do mocy silników:
(KR)-139ps a nie 150
(9A, PL, ADL,) - 129ps

archeolog - 2010-06-26, 16:10

Sprostowanie sprostowania 9A : moc 100KW (czyli 136 koni) z wałkami OD ABF ok 150 przy dobrym stanie silnika i benie 98 kolega hamował .Poza tym różnica między ABF a 9A jeśli chodzi o stan jest żadna podobnie zajechane są wszystkie :] wtryskiem mechanicznym się nie martwię bo BLOS już czeka .A mam do kupienia prawie komplet 9A ze skrzynia rozrusznikiem i kilkoma pierdołami które mam do wymiany typu wentylator , korektor hamowania plus prawie nowe tarcze ventylowane za 500zł
archeolog - 2010-07-07, 23:33

Kto mi powie czy sprzęgło i zamach od abs podejdzie do 9a ?
piotr nowok - 2010-07-29, 19:46

po co ci ladowac walek do 9A z ABF?? jak mozesz dac ABF i bedziesz mial to samo 9A bylo w paskach b3 jak chcesz miec 150 koni to nie lepiej kupic to co fabrykadala czyli ABF?? jak chcesz se bawic w modzne silnika to swoj przerub po co ci kupowac 9a?? i go modzic?? ja tego nie rozumiem
archeolog - 2010-08-01, 19:04

To jest bardzo proste porównaj cene ABF-a a 9a ...
Paweł J. - 2010-08-01, 19:57

Czy ja wiem...goły 9A to 800zł...do tego musisz kupić skrzynię i osprzęt....za to goły ABF to 1000zł

ABF z kompletnym osprzętem jest za 1800-3000zł....czyli wyjdzie na tyle samo ;)

A wiadomo że koszt silnika przy swapowaniu to tylko cząstka kosztów.

archeolog - 2010-08-06, 23:42

Mam do kupienia za 480 9a z osprzętem, skrzynia moja zostaje ... nie zamierzam pakować dużej kasy w auto

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group