|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Tuning - 9A a KR Różnice
archeolog - 2010-06-25, 22:26 Temat postu: 9A a KR Różnice Mam do kupienia 9A w dobrej cenie już oglądałem silniczek ale nie jestem pewien czy to jest prawie to samo co KR ? będzie pasować pod moją skrzynie ? I Jakie elementy są potrzebne do pracy układu zapłonowego ? bo ponoć działa bez ECU
Buli - 2010-06-25, 22:45
jak sie nie myle to kr był w golfie 2 ? a skoro tak to jest jakis sens wrzucac starszy silnik do nowszego auta?
tomek87 - 2010-06-25, 22:57
9A w golfie MK I daje rade A bez ECU to chyba na gaźnikach coś mi tak kumpel mówił, bo kompletuje gaźniki z yamahy R1
archeolog - 2010-06-26, 00:09
Buli napisał/a: | jak sie nie myle to kr był w golfie 2 ? a skoro tak to jest jakis sens wrzucac starszy silnik do nowszego auta? | Bo lubie ok 150 konne starocie
archeolog - 2010-06-26, 00:37
Jak ze sprzęgłem ktoś wie ? bo KR współpracował na pewno z takim samym układem jak abs czyli bez łożyska oporowego ?
Buli - 2010-06-26, 01:58
archeolog napisał/a: | Bo lubie ok 150 konne starocie | KOLEGO GŁUPOTY MOWISZ OGARNIJ LEPIEJ ZDROWEGO ABF
archeolog - 2010-06-26, 02:25
a ja wole zdrowego 9a/kr co mam rozumieć przez głupoty?
Buli - 2010-06-26, 02:36
archeolog napisał/a: | co mam rozumieć przez głupoty? | NO BO NA CHŁOPSKI ROZUM KTO WRZUCA SILNIK ZE STAREGO GOLFA DO NOWEGO OCZYWISCIE WYBOR NALEZY DO CIEBIE JA TAM TYLKO SUGERUJE
WAFEL - 2010-06-26, 09:07
archeolog napisał/a: | Bo lubie ok 150 konne starocie |
tylko ciekawe ile zostalo z tych 150 koni. nie widze sensu ladowac taki stary silnik
vwkrzysio - 2010-06-26, 09:10
ja na twoim miejscu bym sobie to odpuścił
Paweł J. - 2010-06-26, 11:14
W zasadzie kazdy kto bawi się w swapowanie lub kupno gotowego auta z czymś zaczniejszym pod maską to czy od razy czy w niedługim czasie robi generalke silnika. Wystarczy zerknąć na forum golfa lub nawet w temat Wąskiego.
Ciężko jest trafić mocny motor w super kondycji....normalna sprawa że 15 czy 20 lat temu nikt nie kupował 150 KM po to aby śmigać sobie grzecznie do kościoła.
Jak już to lepiej kupić coś mocniejszego w nowej budzie czyt nowe/nowsze auto....bedzie taniej i przynajmniej bezstresowo.
vezet22 - 2010-06-26, 12:52
małe sprostowanie co do mocy silników:
(KR)-139ps a nie 150
(9A, PL, ADL,) - 129ps
archeolog - 2010-06-26, 16:10
Sprostowanie sprostowania 9A : moc 100KW (czyli 136 koni) z wałkami OD ABF ok 150 przy dobrym stanie silnika i benie 98 kolega hamował .Poza tym różnica między ABF a 9A jeśli chodzi o stan jest żadna podobnie zajechane są wszystkie wtryskiem mechanicznym się nie martwię bo BLOS już czeka .A mam do kupienia prawie komplet 9A ze skrzynia rozrusznikiem i kilkoma pierdołami które mam do wymiany typu wentylator , korektor hamowania plus prawie nowe tarcze ventylowane za 500zł
archeolog - 2010-07-07, 23:33
Kto mi powie czy sprzęgło i zamach od abs podejdzie do 9a ?
piotr nowok - 2010-07-29, 19:46
po co ci ladowac walek do 9A z ABF?? jak mozesz dac ABF i bedziesz mial to samo 9A bylo w paskach b3 jak chcesz miec 150 koni to nie lepiej kupic to co fabrykadala czyli ABF?? jak chcesz se bawic w modzne silnika to swoj przerub po co ci kupowac 9a?? i go modzic?? ja tego nie rozumiem
archeolog - 2010-08-01, 19:04
To jest bardzo proste porównaj cene ABF-a a 9a ...
Paweł J. - 2010-08-01, 19:57
Czy ja wiem...goły 9A to 800zł...do tego musisz kupić skrzynię i osprzęt....za to goły ABF to 1000zł
ABF z kompletnym osprzętem jest za 1800-3000zł....czyli wyjdzie na tyle samo
A wiadomo że koszt silnika przy swapowaniu to tylko cząstka kosztów.
archeolog - 2010-08-06, 23:42
Mam do kupienia za 480 9a z osprzętem, skrzynia moja zostaje ... nie zamierzam pakować dużej kasy w auto
|
|