Forum Volkswagen Vento Klub Polska
Forum maniaków VW Vento

Gaz/Benzyna - Gasnie na zimnym silniku na paliwie

siara45 - 2010-07-01, 19:49
Temat postu: Gasnie na zimnym silniku na paliwie
Witam
Mam Venciaka z gazem i zapalajac go na paliwie gasnie mi na zimnym silniku zeby nie zgasl jestem zmuszony czekac po odpaleniu ok.10 min zanim rusze. na gazie jest ok co moze byc przyczyna ?

Paweł J. - 2010-07-01, 19:55

Tak jakby parownik do regeneracji.

Sprawdź takze filtr gazu i poziom płynu chłodzącego.

hose - 2010-07-02, 08:24

Paweł... Jemu chyba chodzi o problem z PB a nie z gazem ;)
piechu43 - 2010-07-02, 09:40

siara45 napisał/a:
zapalajac go na paliwie gasnie mi na zimnym silniku


no mi się też tak wydaje

Paweł J. - 2010-07-02, 13:50

Sorki...mój błąd.

Skoro na PB kuleje na starcie to może pompa za słabe ciśnienie daje :mysli:

archeolog - 2010-07-04, 01:46

Raczej ssanko nie działa jak trzeba , jak tam czujnik temp ? , możesz resa kompa zrobić , Jeśli nie pomoże masz po prawej stronie Monowtrysku taką płaska kostkę do której przychodzi kabel 4-5 żyłowy kostka jest na 4 śrubkach typu torx luzujesz wszystkie , i ruszajac kostką w tył lub w przód regulujesz obroty ,Jedna osoba odpala druga szuka odpowiedniego położenia
siara45 - 2010-07-04, 11:01

czujnik temperatury jest ok,moze opisze od czego zaczelo sie wszystko psuc,mam auto juz ponad rok po zakupie po ok tygodniu zaczely spadac obroty no i jazda 30km/h byla max czym osiagal oddany mechanikowi -okazalo sie ze poszedl wał i uszczelka za naprawe 700 zl ale cos niegralo skakala temperatura oddany drugiemu mechanikowi stwierdzil ze olej zalewa wszystko uszczelka poszla hmm no ok wymienil uszczelke 250 zl i termostat odrazu przy okazji podmienil mi nowy pasek na zajechany o czym dowiedzialem sie u nastepnego mechanika co stwierdzil naprawa 1500 zl uszczelka do wymiany zaden z poprzednich mechanikow nie zrobil szlifow,teraz wykonano wymiane paska ,kopulke jakis modul juz niepamietam jestem laikiem wiec musicie wybaczyc,odebrane auto jezdzi ok nie powiem poza ta wada ze na zimny silniku na benzynie gasnie jak sie rozgrzeje jest juz ok,mechanik powiedzial ze nie wie co to moze byc przynajmniej szczery i nie wiem czy probowac dalej naprawiac bo juz kasy tyle poszlo ze glowa boli, i nie wiem co robic czy go naprawiac czy sie pozbyc znajomy mechanik zaproponowal mi ze moze sie zamienic za opla vectre 2.0 1999r gaz+paliwo sprowadzany z belgii moje vento to rocznik 1992 za vento moze mi dac 4 tys jak powiedzial a doplate rozbije mi na raty i nie wiem co o tym sadzic naprawiac czy wymieniac a jesli wymieniac to ile pali taka vectra ?dziekuje za porade
pablomed - 2010-07-04, 12:05

siara45, skoro jaki piszesz jesteś laikiem to pozostaje szukać kolejnego mechanika . Za kasę która już wydałeś można wymienić cały silnik z osprzętem. Trzeba sięupewnić czy sam silnik jest ok, tzn posprawdzać ustawienie rozrządu i zapłonu przede wszystkim. A jeśli to będzie ok to pozostaje coś z układem paliwowym, albo z wtryskiem, który w całości można dostać za niewiele powyżej stówki. Ciężko coś doradzić mi więcej. Twoje auto ma najczęściej montowany w Venoto i Golfach III silnik 1.8, z ktorym zwykle radzą sobie zupełnie przeciętni mechanicy.
We własnym zakresie proponuję upowenij się co do stanu kabli zapłonowych i świec. oraz jeśli masz omomierz, to pomierz czujnik (zdejm wtyczkę i mierz opoór między stykami 1 i 3 czujnika, normy na każdym forum są

FWD350 - 2010-07-05, 00:31

siara45, poczekaj jak zapalisz na benz na zimnym to zapali i gaśnie.jezali zapalasz na gazie to spoko a jak silnik jest ciepły i zapalisz na benz to chodzi???
siara45 - 2010-07-05, 13:10

Jak zapale na benzynie i nie ruszam to jest ok, jak rusze przejade z 2 czasem 10m gasnie,ja teraz odpalam na benzynie czekam 10minut i jade to jest ok ale dla bezpieczenstwa przelanczam na gaz bo nie daj boze przy wyprzedzaniu mi zgasnie ,natomiast jesli silnik jest nagrzany odpale na paliwie mozna spokojnie jechac nic sie nie dzieje tylko jesli mam zimny silnik na paliwie mam problemy.
pablomed - 2010-07-05, 23:50

siara45, jak najbardziej pasuje na czujnik temperatury płynu albo powietrza ktory jest we wtrsyku (kable ma od tej wtyczki co od wtryskiwacza).Oba czujniki normy mają te same do sprawdzenia omomierzem. (na zimnym koło 2-3 komy, na gorącym koło 250 omów)

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group