|
Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento |
 |
Download - Kody usterek
spyro - 2006-03-23, 00:19 Temat postu: Kody usterek jak w temacie
marecki2R - 2006-03-24, 14:51
No nareszcie, tego szukałem niedawno na necie a tu patrze jest Bardzo przydatne informacje dzięki spyro
spyro - 2006-03-24, 15:04
Cieszę się, że udało mi się pomóc:-)
W sumie na dysku mam tony materiałów o Vento w miarę wolnego czasu będę je dodawał, narazie to co widać, musze każdy z dokumentó poprzerabiać na pdfy, dodać logo itp, ale jest tego trochę, więc za jakiś czas będziemy mieć potężną dawkę różnych dokumentów do Vento...
BANDERAS_RR - 2006-03-24, 18:02
to sie chwali.pozdrawiam
gucio - 2006-11-19, 13:08
dzieki za kody usterek
spyro - 2006-11-19, 13:32
Ależ proszę...
gucio - 2006-11-19, 21:28
Witam
Ale nie znalazlem kodu
Jak wlaczam zaplon to pokazuje sie na wyswietlaczu 10 02 i miga przez okolo 5 sek potem znika i pokazuje sie stam licznika 145300 tys . Wiec moze wiesz co to oznacza ten kod 10 02
dzieki za odp.
Pozdrawiam
gucio
spyro - 2006-11-19, 22:16
Oj Gucio, widzę że na łatwiznę idziesz... Po pierwsze to nie jest żadna usterka tylko oznaczenie że masz zrobić duży przegląd auta.
Gdybyś poszukał na stronie to wiedziałbyś o co chodzi:
http://www.vwvento.org/przeglad.htm
gucio - 2006-11-20, 13:04
Bylem na stronie i szukalem ale bylo 10 02 a na stronie podane jest 02 i to mnie zmylilo , zdrugiej strony zie znam sie na naprawach auta zabardzo .Przepraszam za klopot
spyro - 2006-11-20, 13:57
gucio napisał/a: | Przepraszam za klopot |
gucio, nie ma żadnego kłopotu
IN00 - wszystko OK
IN01 - mały przegląd
IN02 - duży przegląd
OEL - olej
I do tego się stosuj.
gucio - 2006-11-20, 22:08
ok dzieki
mibur - 2007-04-10, 17:24
Dzięki za kody, a teraz czas zapoznać się z nimi.
SzatanJohny - 2007-05-21, 12:32
Miał bym prośbę żebyś jeszcze raz zamieścił te kody bo plik pdf jest uszkodzony... Przynajmniej u mnie nie działa... Z góry dzieki
spyro - 2007-05-21, 12:41
Coś masz z kompem, bo wszystko działa, przed chwilą ściągnąłem i otworzyłem bez żadnego problemu (screen poniżej).
SzatanJohny - 2007-05-21, 15:06
Przepraszam że musiałeś się fatygować... Miałem poprostu za starą wersje Adobe Reader... Dzięki za kody
spyro - 2007-05-21, 22:43
SzatanJohny, nie ma sprawy.
koziołek3110 - 2007-06-27, 18:10
a jak skasowac kod 10 02 który swieci przy starcie ??
theority - 2007-06-27, 18:25
koziołek3110, użyj opcji "szukaj" a na pewno się dowiesz
tomala2301 - 2007-06-28, 20:07
Panowie a fejsa i program vag-com macie , żeby odczytywać kody błędów
theority - 2007-06-28, 20:15
tomala2301, ja mam w robocie Bosch'a KTS'a 500 więc mi tam wystarczy
tomala2301 - 2007-06-29, 16:12
theority ale tobie KTS nie jesty potrzebny do swojego no chyba , że diagnozujesz inne bo w TD nie ma podłączenia chyba , że masz poduchy i abs . Pozdrawiam
A propo to gdzie pracujesz
theority - 2007-06-29, 17:32
tomala2301 napisał/a: | TD nie ma podłączenia chyba |
Jest OBD I, ale jak narazie się nie połączyłem więc zakładam że jest tylko dla picu
tomala2301 napisał/a: | A propo to gdzie pracujesz |
Auto Gaz/elektryka/diagnostyka itp itd
spyro - 2007-06-30, 13:46
theority, a ten nasz nieszczęsny OBD pierwszej generacji (też mam takowy) czy to nie idzie podłączyć poprzez tą przejściówkę na OBD 2 co kiedyś na ALlegro znalazłeś? Kiedyś miałem gościa, który bez problemu podłączał pod kompa moja furę, teraz nie ma na to czasu i chęci... Może jednak uda się coś podziałać z tą przejściówką, bo jak na razie to poprzez to wejście udało mi się w warsztacie sprawdzić ABS, nie szło połączyć się z silnikiem i resztą elektroniki.
tomala2301 - 2007-06-30, 15:10
theority[b] w 1,9 TD nie ma podłączenia pod silnik , chyba że ma się w aucie poduchy lub abs .
theority - 2007-07-01, 22:34
Cytat: | theority, a ten nasz nieszczęsny OBD pierwszej generacji (też mam takowy) czy to nie idzie podłączyć poprzez tą przejściówkę na OBD 2 co kiedyś na ALlegro znalazłeś |
Podłączaliśmy normalnie przez linie K i L taki "dłubakami" i nie wykryło sterownika Podejrzewam że to jest tak samo jak z halogenami, jedna wiązka kabli czy się je ma czy nie, pewnie tak też jest z komputerem
tomala2301 napisał/a: | w 1,9 TD nie ma podłączenia pod silnik , chyba że ma się w aucie poduchy lub abs . |
tyle to wiem
spyro - 2007-07-01, 23:16
theority napisał/a: | Podłączaliśmy normalnie przez linie K i L taki "dłubakami" i nie wykryło sterownika |
no a abs bez problemu wykrywa. Zastanawiam sie nad kupnem kabla VAG-usb, są teraz naprawdę niedrogie,ale skoro ma m nie widzieć silnika to po co mi to. W sumie komp do silnika na bank mam No to musi być jakieś podłączenie pod niego, zresztą powiem Ci, że jak wymieniałem nagrzewnice i wszystko było rozbebeszone to te kable szły dalej, i chyba do kompa, bo on jest umiejscowiony na podszybiu, obok silnika wycieraczek i tam, no chyba że puścili kable i na tym zakończyli ale to by głupie jednak było. Przy OBD2 wogóle nie ma problemu, podłączasz i od razu wszystko widać jak na dłoni.
theority - 2007-07-01, 23:19
spyro napisał/a: | W sumie komp do silnika na bank mam |
A MFA masz ?
W sumie to nie wiem jak to jest z tymi kompami w autach, jedni mają inni nie, a zaś kolejni mają tylko jakieś namiastki
spyro - 2007-07-01, 23:32
nie mam MFA.
Teraz to już sam nie wiem jak to jest. Kogo by tu podpytać, bo kupić interfejs i okaże się że nie idzie podłączyć to kicha. A wiem, że ostatnio przez OBD wylukali mi tylko ABS z silnikiem nie dało się skomunikować...
tomala2301 - 2007-07-02, 21:11
spyro z silnikiem to się chyba nie połączysz nie jestem pewny można to kiedyś sprawdzić jak bym był na zlociku to wezme fejsa i zobaczymy.
spyro - 2007-07-02, 22:33
No właśnie ,a szkoda mi wydać jednak 150 zł za kabelek, jak okaże się, że u mnie nie da się nic zrobić.
slawek - 2007-11-27, 10:18
czesc. mam pytanie zwiazane z pytaniem jednego uczestnika... jesli na wyswietlaczu mam przed zapaleniem silnika 10 U2, to o co chodzi..?
ostatnio podlanczalem po kompa samochod ale koles stwierdzil ze tylko liczac ilosc sygnalow po podlaczeniu zarowki, mozna cos stwierdzic...,bo komputer nie polaczyl sie z autem ,a mam vento 1,8 benzyna 93rok. czy nie ma innej mozliwosci skomunikowania sie z komputerem samochodu i sprawdzenia calego ukladu..? pozdrawiam
przemolas4 - 2008-04-15, 20:36
jak odpalam autko to na mmonitorku w liczniku przez chwilke widnieje napis IN O2 . czy to cos znaczy ?
macie pojecie ?
spyro - 2008-04-15, 20:37
przemolas4 napisał/a: | jak odpalam autko to na mmonitorku w liczniku przez chwilke widnieje napis IN O2 . czy to cos znaczy ?
macie pojecie ? |
Przemek to rozumiem jest żart? Bo jak nie to w czerwcy Ci normalnie nogi z du... powyrywam. Stary Klubowicz i takie pytanie zadaje...
http://www.vwvento.org/przeglad.htm
Andziula - 2008-04-15, 21:27
moj maz za duzo w pracy siedzi.
I juz nie kontaktuje . nie wiedzial jak skasowac.
gucio - 2008-04-15, 22:09
Andziula napisał/a: | moj maz za duzo w pracy siedzi.
I juz nie kontaktuje . nie wiedzial jak skasowac. |
dobre
przemolas4 - 2008-04-24, 11:07
a jesli wyskakuje ta informacja przy odpalaniu to auto jest w programie serwisowym , czy nie ma to wiekszego znaczenia ?
spyro - 2008-04-24, 12:29
przemolas4, weź żesz wreszcie przeczytaj na stronie o co chodzi! Podałem CI nawet link!
przemolas4 - 2008-04-27, 16:40
nie denerwij sie bracie . link czytalem , natomiast zadnej informacji na temat skutkow wyskakiwania info nie bylo .
znam z doswiadczenia przypadek ...... w moim sluzbowym aucie jak wychodzi na monitorze info o wymianach , to auto przechodzi w tryb serwisowy i osiagi sa mocno ograniczone . pytam sie grzecznie , czy w tym wypadu mozemy sie spodziewac podobnych rzeczy .
Spyro - po co te nerwy ......
sebastian - 2008-04-27, 19:18
Na szczęście nic się nie będzie dziać. Może tak sobie mrygać i mrygać. Możesz sobie tak jeździć i jeździć i nic się nie będzie działo Możesz być spokojny
spyro - 2008-04-27, 20:33
W naszych autkach nie ma [rzechodzenia w tryb serwisowy, poprostu Ci mryga i tyle
SPOX, Przemek jak sie nie denerwuje
Lwomati - 2009-06-19, 23:49
Też tak mam u siebie. Zapewne czujnik, albo kabelek (przetarty) masz do wymiany.
EDIT: czujnik oczywiście przy którymś z kół. Najlepiej podepnij samochód pod VAGa wtedy powinno Ci wyskoczyć, który czujnik.
marasbilewski - 2009-09-17, 13:51
Z tego co wyczytałem wywnioskowałem że jednak ten duży przegląd ( IN 02 ), tak naprawde nic nie znaczy?? Mam ten problem u siebie i nie wiem czy mam się martwić i wstawić gdzieś żeby podłączyli do kompa go? Sam bym się tym zajął niestety nie mam kabla itp. Na forum chyba nie ma nikogo ze Szczecina z vag'iem żeby podjechać tak, że jestem w kropce. Co o tym myślicie? Czy wydać tą 100< i mieć wszystko obcykane... ?
Lwomati - 2009-09-17, 14:10
marasbilewski, tu masz napisane jak skasować wskazania serwisowe http://www.vwvento.org/przeglad.htm , vagiem się tego nie kasuje.
A IN02 w niczym nie przeszkadza.
naws - 2009-09-17, 15:00
Czyli w czym tak naprawdę miała pomagać ta kontrolka ? Tez mam takową, wyswietla sie IN 02 i nie zbytnio co to tak naprawdę oznacza ? Ze auto jest niesprawne ?
Lwomati - 2009-09-17, 15:44
to jest po to, żebyś wiedział, że trzeba pojechać na przegląd.
marasbilewski - 2009-09-17, 15:54
Kod: | A IN02 w niczym nie przeszkadza. |
Kod: | to jest po to, żebyś wiedział, że trzeba pojechać na przegląd. |
Czyli coś jak przypomnienie o przeglądzie?
Lwomati - 2009-09-17, 16:07
dokładnie tak.
naws - 2009-09-17, 16:29
A wie ktoś na jakiej podstawie system tak ocenia stan samochodu ?
Na podstawie przejechanych km ?
Lwomati - 2009-09-17, 16:35
naws napisał/a: | Na podstawie przejechanych km |
tak. Samemu można to zakodować.
silverek - 2009-09-17, 18:41
A Jjeszcze panowie byl coś takiego ze można było sobie ustawić ze ma informować kiedy wymiana oleju tylko gdzie to jest te forum jest takie duuuuuuuuuże jakby ktoś tam miał bede wdzieczny
znalazłem coś takiego ale mi sie wydaje ze było wiecej i doklaniej opisane
http://forum.vwvento.org/...a++wyswietlaczu
sorry za klopot znalazlem http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=13576
moze jeszcze ktos cos ma
Radex - 2011-08-22, 22:30
czy gdzieś jest opis jak odczytać kody "błyskowo" ... chodzi o to co i jak podłączyć .. coś czytałem o żarówce czy coś takiego, ale jak to podłączyć do tych dwóch styków (czarny i biały) pod pokrętłami nawiewów ... w toyce było proste - zwierasz styki i odczytujesz jak miga check engine, a tutaj? czy jest to możliwe, czy trzeba kabel i program?
saytronic - 2012-05-25, 18:26
przypinam się do pytania kolegi powyżej
bradley - 2012-05-30, 07:27
Nie slyszalem od kodach blyskowych w Vento.
Speedy68 - 2012-06-07, 14:53
proponuję przejściówkę z OBD1 na OBD2 i podłączyć VAGa. kody błyskowe były dobre w starszych wersjach vw...
|
|