Forum Volkswagen Vento Klub Polska Forum maniaków VW Vento
Tuning - Air Ride
GRZEGORZ K. - 2010-07-26, 16:47 Temat postu: Air RideWitam.Może ktoś podesłać linki lub namiary na zawieszenie Air ride plus kompresor??gdzie można kupić i jakie są koszty??naws - 2010-07-26, 17:13 z tego co się orientuję to Air to wydatek tak około 3500 wzwyżGRZEGORZ K. - 2010-07-26, 18:48 uuu to troche...ale czego sie nie robi dla VW...Paweł J. - 2010-07-26, 19:53
naws napisał/a:
3500
Przy dobrych wiatrach i własnej robociźnie
Ale czy warto
Fajna zabawka na zloty, ale do śmigania na co dzień W zimie tym nie polatasz tak jak na gwincie....będziesz miał nieszczelność w układzie i np śmigasz 130km/h i słyszysz psssss i jedna strona opada na maxa aż do progu...warto Chyba czasami życie i zdrowie ważniejsze...wystarczy prześledzić temat ID-a z vento-fans levis521 - 2010-07-27, 09:42 algrundo.plarcheolog - 2010-12-13, 17:05 Wszystko zależy od poduszek . auto może być twarde jak beton przy odpowiedniej poduszce tylko nie wiem czy takie robią ... slaw71 - 2010-12-14, 19:52 no jeśli chodzi o air ride'a Ida to rzeczywiście miał z tym sporo kłopotów,przede wszystkim z kompresorami,możesz zawsze dopytać Kovvala ,też miał aira.Może był mniej awaryjny,choć jego auto było używane sporadycznie co mogło wpłynąć też na to,że się nie psuło.Osobiście uważam ze to fajny bajer ,ale tylko na zloty.Nie do codziennej jazdy,po za tym z airem nie ma mowy o przeglądzie nie mówiąc o kontrolach na drodze. archeolog - 2010-12-14, 23:45 Są gdzieś foty jak to wygląda u kovala ?Paweł J. - 2010-12-15, 08:03 Kovval.....
Dlaczego mówicie że nie ma mowy o przeglądzie mając air ride ?
przecież jest multum aut seryjnych na pneumatycznym zawieszeniu i jakoś przeglądy przechodzą normalnie, a co do jazdy to nie jest komfortowa ? jeździłem autami na pneumatycznym zawieszeniu i jest po prostu mega ! płynie się. a na dodatek jak trafisz na przeszkodę typu próg to chwilka i jesteś wyższy o 5 cm. a co do awaryjności to chyba już chodzi o jakość podzespołów.tom cio - 2015-03-16, 10:33 Bo fabrycznie to wszystko ma homologację, przeszło masę testów, badań żeby to dopuścić do ruchu, a jak sobie pójdziesz do mietka, dotoczy ci okucia, a potem dobierzesz sobie jakieś poduszki do tego na oko i poskładasz to nikt się pod tym nie podbije. Poza tym fabryczne pneumatyczne zawieszenia a taki samoróbka air to też spora różnica, tam nie chodzi o to żeby położyć auto na glebie tylko aby było mega wygodnie.majkel00230 - 2015-03-16, 10:38 samoróba samoróbą ale jest już masę firm sprzedających kompletne zawieszenia air ride nawet z certyfikatem TUVtom cio - 2015-03-16, 16:52 Są już airy do venta z homologacją dostępne w pl? Bo z tego co wiem to mapet dalej sprzedaje bez papieru i pisze że na zloty.Przemek - 2015-03-17, 05:40
majkel00230 napisał/a:
Dlaczego mówicie że nie ma mowy o przeglądzie mając air ride ?
przecież jest multum aut seryjnych na pneumatycznym zawieszeniu i jakoś przeglądy przechodzą normalnie, a co do jazdy to nie jest komfortowa ? jeździłem autami na pneumatycznym zawieszeniu i jest po prostu mega ! płynie się. a na dodatek jak trafisz na przeszkodę typu próg to chwilka i jesteś wyższy o 5 cm. a co do awaryjności to chyba już chodzi o jakość podzespołów.
Weź pod uwagę to że robiąc aira w aucie robisz że tak się wyrażę bombę na kółkach.
Jakie ciśnienie musisz wepchnąć w poduchę żeby podnieść auto. Poza tym wężyki z tekalanu nie mają zbyt dużej trwałości . Niektórzy zakuwają węże hydrauliczne fi 6 w porywach fi 8. Poduszka jak strzeli to raz że narobi bałaganu dwa może coś wyrwać z auta i nieszczęście gotowe podczas jazdy. Ostatnio trafiła mi się poduszka od X5 starej i wykonanie jej jest takie : 2 plastikowe krążki a między nimi płótno zalane gumą które tworzy poduszkę . Był problem aby to przeciąć nożem. Żadnych pierścieni metalowych jak to jest w poduszkach które ludzie montują na auta.
Moim zdaniem bez sensu montować aira, lepiej zrobić budę lekko opuścić auto na kicie i jest ok.wojtas83 - 2015-04-06, 12:51 Odnośnie dostępności zestawów z homologacją http://allegro.pl/vw-golf...5204993902.htmlkowal323 - 2015-04-06, 12:53 Cena "kusząca" majkel00230 - 2015-04-06, 14:57 Przemek, ale na kicie jest taczka 1
a po za tym mówisz że z x5 takie porządne a miałeś docznienia z tym np co wojtas wrzucił ?patryk1989 - 2015-04-17, 00:14
Przemek napisał/a:
Moim zdaniem bez sensu montować aira, lepiej zrobić budę lekko opuścić auto na kicie i jest ok.
Jak by każdy podchodził do tematu tak jak Ty to nie byłoby w Polsce większości grubych projektów.
Fajnie byłoby gdyby wypowiadały się o AirRidzie osoby które miały z tym do czynienia a nie słuchają lub czytają pierdoły wyssane z palca.
Jeździłem na AirRide w Passku B5 znajomego miał zestaw 3 lata i nigdy żadnego problemu, Jakiś czas temu Poznałem Emila z Poznania który także posiada B5 z tym że 2,7 Biturbo ponad 300konne auto które jeździ na co dzień na powietrzu i nie narzeka, Auto rozwija na prawdę spore prędkości i nie ma nawet mowy o jakichkolwiek awariach aira.
Pierdzielicie o homologacjach , a prawda jest taka że robiąc durny smoked lamp już tracicie homologację na lampy a to tylko jeden z setek przykładów ...majkel00230 - 2015-04-17, 00:18 no i jest w tym co piszesz większość racji.